Bölüm 24- Özel Teşekkürler...

53 9 12
                                    

Sunoo çadırdan esneyerek çıktı çünkü uyku tulumunda uyumanın yerde uyumaktan pek bir farkı yok.

Sağa sola baktı ama kimseyi göremedi; yani birisi. Riki ve Jay.

"Günaydın." dedi uykulu bir sesle ve gözlerini ovuşturdu. Riki yanaklarını çimdikleyip ona sarılmak istedi ama sonunda Sunoo'nun ne istediğini anlamaya başladı. Belki de gerçekten haklıydı, Sunoo ona göre değil.

"Günaydın!" Jay dedi ve ona kahvaltısını verdi. "Kimchi yumurtaları mı? Nefis!" Sunoo mutlulukla konuştu. Jay kıkırdadı. "Diş macunu yedin mi?"

Sunoo ona bir bakış attı  ve masaya doğru yürüyüp oturdu ve yemeye başladı. "Neden herkes hâlâ çadırlarında? Saat sabahın onu..."

"Uzun hikaye." Riki mırıldandı ve Sunoo kıkırdadı. "Nedir?"

"Eh, sanırım dün gece biraz alkol içtiler ve oldukça kuvvetli bir rüzgar olduğu için buraya bir cadının geldiğini düşündüler, bu yüzden yerde bırakılan peçeteler gibi hafif şeyler uçmaya başladı ve korktular." Jay bunu söyledi ve Sunoo'yu güldürdü. "En çok kim içti?"

Riki ofladı. "Kimi düşünüyorsun?"

Sunoo düşünmek için yemeyi bıraktı. "Hmm, Yeonjun?"

Jay başını salladı. "Hayır, senin en iyi arkadaşların."

Sunoo şok olmuş bir ifade takındı. "Jungwon ve Jake mi?"

Jay başını salladı ve masaya gelerek yiyecek bir şeyler aldı. "Evet, onlar." Sunoo onların sarhoş yüzlerini düşünerek tekrar güldü. Riki, Sunoo'nun güldüğünü görünce kıkırdadı ve Jay'in yanına gitti.

Sunoo telefonuna bir mesaj aldı ve onun Jungwon olduğunu gördü;

"Benim hakkımda dedikodu yapmayı bırak seni aptal pislik" Sunoo bunu yüksek sesle okudu ve Jay ile Riki'yi güldürdü. "Jungwon uyandı mı?" Riki'ye sordu. Sunoo başını salladı. "Öyle görünüyor."

Birisi daha çadırdan çıktı ve bu Sunghoon'du. Sunoo onu sabah saçı, bol tişört ve pantolonla görünce biraz kızardı. "Günaydın!" Jay dedi ve ona kahvaltısını verdi.

Günaydın demek yerine selamlamayı değiştirerek başını salladı. Sunoo, büyük olanı yanına oturduğunda ona gülümsedi. "Günaydın!" dedi ve Sunghoon ona baktı, sonra tekrar yemeğine baktı. "Günaydın" diye mırıldandı ve yemeğini çiğnemeye başladı.

Sunoo'nun ruh hali beklenmedik bir şekilde mutluydu. Çadırdan çıktığı andan itibaren şu ana kadar gülümsedi. Bu bir rekor.

Yemeklerini yerken yavaş yavaş herkes uyanmaya başladı ve hepsi hazırlandı. "Peki bugün ne yapıyoruz?" Kai çimlerin üzerinde kalırken şöyle dedi. "Hiçbir planım yok, sadece yarın sabah ayrılacağımızı biliyorum..." dedi Soobin ve gözlerini ovuşturdu.

"Çoktan mı?" Beomgyu sızlandı ve Soobin yavaşça başını salladı, bir daha onlarla kalmak zorunda olmadığı için içinden Tanrı'ya şükrediyordu. O asla yine aynı hatayı yapamaz.

"Peki şimdi ne yapmamız gerekiyor?" Jake'e sordu. "Bilmiyorum, bir şeyler planladım ama siz bundan hoşlanmazsınız."

Başları Soobin'e doğru çevrildiğinde zavallı adam başını kaldırıp baktığında hepsinin dolaylı olarak ona devam etmesini söylediğini gördü.

İçini çekti. "Suda kanoya binmek." Ruh halleri değişti, artık herkes neşeliydi. "Bundan hoşlanmayacağımızı mı düşündün?" Yeonjun'a Soobin'e sarılırken sordu.

Soobin kıkırdadı ve başını salladı. "Kano yapmak yerine gölü tercih edeceğimizi mi sandın?" Jungwon kaşlarını çattı.

Soobin omuz silkti ve sandalyeden kalktı. "Peki ne zaman gidelim?" Diye sordu ve biraz daha yiyecek almak için yanına gitti. "Saat öğleden sonra iki yani...dörtte gitsek sorun olur mu?" Beomgyu telefonuna bakarken dedi.

Dreams  | sunsun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin