16 juli 2025
Raoul"Goedemorgen lieverd." Raoul streelt zijn vriendin door haar haren. "Goedemorgen," zegt ze zacht terug.
Het was hun eerste maand in hun eigen echte huisje. Het huisje wat ze samen hadden gekocht. Raoul als afgestuurde leerkracht en Lieke als zesdejaars student. Ze konden niet wachten om hun eigen huisje in te richten.
"Ik ga beneden ontbijt maken," kondigt Raoul aan als hij zichzelf uitrekt, "over een uurtje zijn Matt en James hier met Hugo om naar de Ikea te gaan. Volgens mij had jij het geweldige idee om twee stuiterballen mee te nemen naar de Ikea toch?"
Lieke gooit zichzelf weer op haar kussen. Jep. Zij had Sam en Noud uitgenodigd om mee te gaan naar de Ikea. Ze wilde dat Hugo ook mee ging. Bij nader inzien niet het beste idee maar wel een heel leuk idee al vond ze het zelf. "Jaja," lacht ze zacht wanneer ze zichzelf verder in haar dekens nestelt, "ik kom zo ja."
Raoul verlaat de kamer terwijl Lieke haar mobiel erbij pakt. Ze opent de agenda en ziet inderdaad dat het de tijd van de maand heeft gepasseerd. De ovulatie zat eraan te komen. Even denkt ze terug aan drie jaar geleden toen Raoul en zij een goede beurt hadden in het studentenhuis. De woorden van de man spelen in haar achterhoofd.
'Als ik klaar ben met mijn studie, of we hebben al eerder een huisje, dan stop je met de pil Liek. Ik wil een kind. Met jou.' Dat moment was dus nu. Nu mocht ze stoppen met de pil. Zouden ze proberen om zwanger te raken. Een kindje te krijgen.
Ze rijkt over naar de andere zijde en opent Raoul zijn nachtkastje. Daar liggen nog wat condooms verspreid. Heel af en toe deden ze het zonder, maar dan waren beide te dronken om het nog goed te doen. Vluchtig trekt ze een oversized shirt van Roel aan voordat ze weer naar het laatje kijkt. Ze graait in de lade en neemt haar buit mee naar beneden.
Haar tedere voetstappen weerklinken in het lege huisje. Het was een twee-oder-een-kapwoning. Zowel Raoul en Lieke als Matthyas en James konden dat opbrengen wegens hun studies. Matt was afgestudeerd en kon het huis bekostigen. Bij Raoul was het vooral het oud geld van de ouders van Lieke die mee had geholpen om het huis te kopen. De komende jaren zouden ze dus ook effectief buren blijven.
Als Lieke beneden komt, ziet ze Raoul in een pan roeren. Zijn ontblootte bovenlijf liet haar naar hem verlangen. Ze zou hier en nu het met hem kunnen doen. Om het huis in te wijden zullen we maar zeggen.
Ze loopt gestaag door naar de prullenbak. "Goedemorgen Raoul. Wat fijn dat je aan het koken bent Raoul," begint de man tegen zijn pannen. "Tuurlijk Lieke. Geen probleem schat." Lieke lacht een beetje wanneer ze haar handen boven de prullenbak leegt. "Die gaan we niet meer nodig hebben denk ik." Raoul kijkt op van de pan naar zijn vriendin die net de laatste condoom in de prullenbak gooit.
"Ho wat doe jij nu ineens?" Hij kijkt op van haar impulsiviteit en houdt zijn hand op de medicijnkast als hij door heeft waar ze naartoe wilde. De pil. "Jij hebt gezegd dat je een kind wilde wanneer we een huis hadden. Als je klaar was met je studie."
Het vrouw kruipt onder Raoul zijn arm door en kijkt naar het kastje. "Dus als je nu eventjes je hand er vanaf wilt halen Roel. Dan kan ik ook de pil doorspoelen." Vluchtig trekt hij zijn hand eraf en kijkt zijn vriendin aan. Godverdomme.
"Laten we het dan nu maar meteen uitproberen," fluistert Raoul sensueel in haar oor. Ze draait zich om en kijkt vol liefde in de ogen van haar vriend. Ze was hierop uit. Ze wilde hem in haar. De opties waren niet groot, maar er waren gordijnen dus ze zouden hun gang kunnen gaan op de beneden verdieping.
Er stond een karige bank die ze gratis op hadden gehaald op marktplaats. God mocht weten wat daarop was gebeurd, dus een extra partijtje zou geen kwaad kunnen.
JE LEEST
mi casa es su casa
FanfictionDe jongens gaan hun eigen weg. Ieder zijn eigen richting, ideeën, idealen. Hoe aard je in een stad waar je jaren niet meer bent geweest? Hoe ga je weer voor de klas staan als je al drie jaar op jongeren heb gelet? Wat als je erachter komt dat je ber...