"Çocuğa kafayı takmış olmana inanamıyorum."
Karina, yeniden annesiyle atışınca biraz kafa dinlemek için en yakın arkadaşı Soobin'in yanında bitivermişti. Ne zaman bir şeye canı sıkılsa böyle yapardı, aynı şekilde Soobin de. Uzun yıllardır yakın arkadaş olmalarının getirdiği bir şey olsa gerek, birbirlerine tanıdıkları herkesten daha çok güveniyorlardı. Soobin daima onun kafasını dağıtacak bir şeyler bulurdu, bunun için ona minnettardı.
Konu dönüp dolaşıp Soobin'in tuhaf hareketlerine gelince gözlerini devirme ihtiyacı hissetti. "Kafayı takmadım, sadece..." Soobin bir süre duraklayıp gözlerini karşısındaki duvara dikince Karina tek kaşını yukarı kaldırdı ve devam etmesi için arkadaşının omzunu dürttü. "Sadece?"
"Onda garip bir şeyler var."
Aldığı cevaptan memnun olmayan kız kafası karışmış bir şekilde Soobin'e bakmayı sürdürdü. Yıllardır tanışıyor olmalarına rağmen hala Soobin'in bazı hal ve hareketlerini anlamakta güçlük çekiyordu. Arkadaşı okunması zor biriydi, bunu inkar edemezdi.
"Açık konuş, anlamıyorum."
"Bilemiyorum, sanki bir şeyler gizliyor gibi."
"E gizliyorsa gizlesin sanane bundan?"
"Beni tanımıyormuş gibi konuşmazsan sevinirim."Son cümlesini söyledikten sonra yatağının ucunda oturan kıza yandan bir bakış atıp göz kırptı. Bunun üzerine Karina sesli bir şekilde güldü. "Sorgulamayacağım."
Soobin tanıdığı en meraklı insanlardan birisiydi, hatta belki de en meraklısıydı ve bir şeyi kafaya taktı mı onun peşini hayatta bırakmazdı. Karina onun bu özelliğini bildiğinden daha fazla üstelemek yerine konuyu değiştirmeye karar verdi.
"Geçenlerde Jeongin'i kiminle gördüm tahmin et!"
"Kiminle?"Karina gözlerini kıstı ve yüzüne sinsi bir sırıtış yerleştirip sanki bir sır veriyormuşçasına fısıldayarak konuştu. "Hyunjin'le."
Karina'nın bunu kısık sesle söylemiş olmasının aksine Soobin resmen bağırarak konuşuyordu. "Hwang Hyunjin? Basketbol takımında olan?"
Karina başını sallayıp onaylayınca Soobin'in şaşkın ifadesinin yerini sinsi ve imalı bir sırıtış aldı. "Hey, bu ifadenin anlamını biliyorum!"
Çalışma masasının önündeki şuan oturmakta olduğu sandalyede dönerek bir tur attı ve kollarını çaprazlayıp karşısındaki kızla buluşturdu gözlerini.
"Beni bu kadar iyi tanıyor oluşun gözlerimi yaşartıyor."
Karina sesli bir şekilde güldü ve kendini en yakın arkadaşıyla beraber geçireceği kaliteli bir dedikodu saatinin kollarına bıraktı.
***
soo cb when
karina: ARKADASLAE
beomgyu: noluyo amk
jeongin: umarım anime izlemeye ara vermeme degecek bir seydir?
karina: BIZE KONSER BILETI ALDIM
BENIMLE GELIYOSUNUZsoobin: kimin konseri olduguna baglı
beomgyu: gecen dönem sırf winter istiyo diye zorla harry styles konserine gittigimizden beri böyle konularda karina'ya güvenmekten vazgectim.
karina: terbiyesiz herif
BILEMEDINIZ
GIRL IN RED KONSERINE GIDIYORUZjeongin: NW
beomgyu: SAKA MI
soobin: BIRTANEM HER SEYIM
karina: sus la sulanma anneme
jeongin: yemin ediyorum ruh hastasısınız
beomgyu: NE ZAMAN GIDIYOEUZ
karina: 2 gün sonra
haftasonusoobin: KWRINA BANA YARDIM ET
NE GIYICEM NASI GIDICEM COK GWRILDIMjeongin: kendine gel soob kadın sana asık olmayacak
soobin: hayallerimi yıkmasan olmaz ya
karina: tamam yaparız biseyler dert etme
beomgyu: NOLUE BANA DA BI EL AT YALVARIRIM
karina: neyim ben moda danısmanı mı
soobin: aramızda tarzı en iyi olanlar sen ve jeongin ama bu serefsiz bize düsmandan farksız oldugu icin senden yardım bekliyoruz maalesef
jeongin: kanka serefsiz falan baya ayıp oldu ???
psikopatı unutmussunsoobin: nasıl yaparım böyle bi hata 😞 affet
jeongin: tamam aglama ezik
beomgyu: neyse kesin kavgayı
SIZE BI TEKLIFIM VARkarina: cok korkuorum bundan her türlü teklif gelebilir
jeongin: üzgünüm beomgyu ama ben seni arkadas olarak görüyorum
soobin: AMK SICTIM
beomgyu: kırıcısınız.
bize gelsenize dicektim canım sıkıldı 😞 annemler is yemegine gitti rahat rahat otururuzjeongin: DS REWATCH YAPALIM MI LUTFEN
soobin: HAYIR OLMAZ KARINA'NIN RENGOKU ICIN AGLAMALARINI DINLEMEK ISTEMIYOEUM
karina: RWNGOKU'M DAHA IYI SWYLERI HAKEDIYODU AGLIYOEUM 😭😭😭
beomgyu: 🍩
karina: TERBIYESIZ YA GEL DOVUCWM SENI
jeongin: alt komsu bff terörü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry baby • yeonbin
Fanfictionarkadaşın olmak istemiyorum, dudaklarını öpmek istiyorum 060823