soo cb when
beomgyu: CILDIRCWM SIMDI YA SANSIMA TUKUREYIM BWN
karina: noluyo amk
jeongin: senin hicbi seyden haberin yok tabi
bugün yan sınıftan heeseungla kavga edip ceza aldılarsoobin: niye kavga ettiler bu arada ben tuvaletteydim
jeongin: sus la yalancı yeonjunla ugrasıyodun o sıra
soobin: susar mısın sen bi.
beomgyu: YA BU AMKCOCU
SEVGILISINE YAVSADIGIMI SOYLEYIP BANA YUMRUK ATTI AMKkarina: e haklı cocuk jakele ne isin vardı senin
beomgyu: KANKA SORUN DA O
BEN JAKE'LE KONUSMWDIM BILE
TEK YAPTIGIM SEY SEULGI ANNEMI OVMEKTI 😭😭😭karina: NE WĞCNWĞFMQWPFNEL
soobin: heenin sizofreni seviyesi jeongininkiyle kapısır diyorum amk
jeongin: elimde kalıcaksın bi gün haberin olsun
karina: bi gün gelmedik alt tarafı kavga cıkarmıssınız hemen ayıp
jeongin: sen niye gelmedin bu arada
karina: sus ya küsüm sana kavgalarını videoya cekmemissin
soobin: harbiden niye gelmedin hasta mısın geliyim mi
karina: yerim cocuk seni
gerek yok uyanamadım ondan gelmek istemedimbeomgyu: bunu okula yeni gelen su yabancı civciv suratlı cocuga anlatsak o bile inanmaz amk
jeongin: harbiden aq ne zaman bulussak bizden bi saat önce uyanıyosun
karina: bi sey oldugu yok bugünlük uyanamamısım o kadar ne abarttınız
soobin: karina
ben seninle 6 senedir arkadasım
biliyosun dimikarina: yani?
soobin: benden bisey sakladıgında sak diye anlayacagımı da biliyosundur o zaman 😘
karina: saklamıyorum dedim.
soobin: neyse bugünlük inanmıs gibi yapayım bari sonra dert ederim
jeongin: yazıp durmasanıza ya bildirim geliyo sürekli tokyo ghoul izliyorum burda
beomgyu: o ne öyle ya cok sacma bi sey o neyini seviyosan
karina: bari unravel'ı kapat da inanalım amk
beomgyu: YA
SUSSANA
HANI ARAMIZDAYDIsoobin: OLUCWM COK KOMIK
jeongin: yatın zıbarın hadi amk saat kac olmus bb (18.06)
karina: sorgulamıyorum artık
***
Arkadaşlarıyla olan konuşmasını sonlandırdıktan sonra telefonu bir kenara fırlattı ve bir saniye bile beklemeden ayaklanıp üzerine kalın bir şeyler giyinmeye başladı. Çabucak hazırlandı ve koşar adımlarla kapıya yöneldi.
"Oğlum nereye yine, daha yeni gelmedin mi eve?"
Annesinin bu denli şaşırmış olmasını anlayabiliyordu fakat vaktini sürekli dışarıda geçirdiğinden alışmış olmasını ummuştu.
"Karina'ya gideceğim, aç değilim merak etme."
"Geç olmadan eve gel."
"Tamamdır." Bunu dedikten sonra annesine göz kırpmış ve kendinden kısa olan kadının yanağına bir öpücük bırakıp alelacele evden çıkmıştı.Havanın önceki günlere kıyasla daha güneşli olduğunu farketmişti fakat güneşe aldanmamak gerekiyordu, bazen güneşli havaların ardından aniden hava kötüleşiyordu. Soobin bu olayın çokça kez kurbanı olduğundan artık daha dikkatli davranıyordu.
Aniden evden çıkıp kendini Karina'nın evinin yoluna yönlendirmesinin sebebi ise onun okula gelmemiş olmasının ardında kimseye anlatmadığı bir sebebi olduğunu tahmin ediyor olmasıydı. Meraklı ve arkadaşını fazlasıyla önemseyen biri olarak bu sebebi öğrenmezse gözlerine uyku girmeyeceği de bir gerçekti.
Aniden duyduğu gök gürlemesiyle adımlarını hızlandırdı ve neredeyse koşar adımlarla yürümeye başladı. Bir süre daha o şekilde yürüdükten sonra sokağın karşısından ona doğru yürümekte olan bedenle olduğu yerde kalakaldı. Yalnızca birkaç kez görmüş olmasına rağmen bu yürüyüşü tanıyordu, kaldı ki yürüyüşün sahibinin gözleri kendisininkilerle buluştuğunda tahminleri doğrulanmıştı.
"Soobin?"
Kendisinden epey uzakta olsa da duymuştu Soobin. Yağmur atıştırmaya başladığı için sokak bomboştu ve fısıldayarak söylediği bir şey bile kolayca duyulabilirdi.
Yüzündeki donuk ifadeyi bozmadan kapüşonunu kafasına geçirmiş ve elleri ceplerinde yürümekte olan gencin yanına yaklaştı. Aralarındaki mesafe yarım metreye ulaştığında, durdu.
"Şu sıralar nereye gitsem seni görüyorum. Doğruyu söyle, aşık mısın bana?"
Yeonjun söylenenleri anlamamış gibi Soobin'in yüzüne baktı. Sokakta tamamen yalnız olmasalardı, bunu söyleyenin bir başkası olduğunu düşünebilirdi. Çünkü Soobin'in yüzündeki ifade öyle ciddi ve donuktu ki, böylesine alaylı bir cümleyi söylemiş olması çok tuhaf duruyordu.
"Öyle olmamı mı isterdin?" Soobin'in ifadesiz suratının aksine alaylı bir ifadeyle söylemiş olduğu cümle her ikisini de gülümsetti.
"Nereye gidiyordun?" Soobin bu soru üzerine birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.
"Karina'ya."Yeonjun anladığını belli edercesine başını salladı. "Sen nereye gidiyordun peki?" Soobin'in sorusu üzerine başını kaldırdı ve omuzlarını silkti.
"Hiç, öyle bir yürüyeyim dedim."
"Bu havada mı?"
"Sanane sana diyorlar mı bu havada niye Karina'nın yanına gidiyorsun diye?"Soobin Yeonjun'un bu tepkisine kıkırdadı. Yeonjun komik bir çocuktu ve istemsizce yaptığı her hareketiyle Soobin'i güldürebiliyordu.
"Sakin ol tamam nereye gidiyorsan git."
"Sana soracak halim yok zaten."Tek kaşını kaldırdı Soobin. "Neyin var?"
"Bir şeyim olduğu yok."
"Normalden beş on kat daha agresifsin."
"Seni gördüm ya ondandır."
"Yaa, ben de seni seviyorum Yeonjun."Yeonjun her ne kadar gözlerini devirse de gülmesine engel olamamıştı. Bir elini Soobin'in omzuna koydu ve hafifçe itti. "Beni oyalama Soobin."
Cevap beklemeden sokağın sonuna doğru yürümeye başladı ve kapüşonunu kafasına geçirerek adımlarını hızlandırdı. Adımlarıyla eş zamanlı olarak yağmur da hızlanıyordu.
"Komik çocuksun Yeonjun." diye mırıldandı ve bir şemsiye almak için en yakın dükkana doğru adımladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry baby • yeonbin
Fiksi Penggemararkadaşın olmak istemiyorum, dudaklarını öpmek istiyorum 060823