2.0

275 15 31
                                    

Dün Kartal'ın beni öptüğü düşüncesi aklıma gelirken keyifle sırıttım.

Onu öpmemi isteyeceğimi söylemişti ama o beni öpmüştü. Gerizekalıydı işte.

Ama...

Onun insanları öldürüdüğü gerçeğini değiştirmiyordu. O hala bir katildi. O bir suçluydu. Ne zaman ona karşı duvarlarımı yıksam aklıma hep bu geliyordu.

Zihnim sürekli bana onun bir katil olduğunu haykırıyordu. Kalbim ise ona çekiliyordu.

O bir katildi...O benim katilimdi.

Ayağımı titretmeyi bıraktım ve kendimi kapattığım odadan çıktım. Hep burada mı kalacaktım? Çok saçmaydı.

Onunla bankamı soyabilirdik. Hem böyle babam da parasız kalırdı. Bak bu güzel fikirdi.

Merdivenlerden indim ve salondaki koltukta uyuyan adamı gördüm. Adam mı? Hayır. O şu anda masum bir çocuk gibi görünüyordu.

Parmak uçlarımda yürüyerek ona yaklaştım, ayaklarım koltuğa değdiğinde durdum. Beni duydu mu diey ona baktım, dudaklarımı dişlerimin arasına aldım.

Hiçbir şekilde hareket etmiyordu. Allah rahmet eylesin. Ölmüştü lan bu! Bir an onu dürtüp yaşıyon mu la? Demeyi bile düşündüm ama bundan hemen vazgeçtim.

Ellerimi dizlerime koyarak biraz daha onun üzerine eğildim ve onun kusursuz yüzünü seyre daldım.

Koyu kahverengi gözlerini çevreleyen kirpikleri biraz daha onu uykuda tutsun istedim. Biraz daha onu seyre dalmak istedim. Hatta onu öpmeyi bile düşünmüş olabilirdim.

Ama bu aramızda kalacaktı. Okey?

(Size diyo.)

Biraz daha onun üzerine eğildim. Yüzü ne kadar da kusursuzdu? Yüzünde hiç leke yoktu. Sivilce dahi yoktu. Tanrım! Bu adam tamamiyle kusursuzdu.

Gözlerim dudaklarına kaydığında bir an onu öpmek istedim. Evet, bunu istedim.

Dudaklarımı ıslatıp onun üzerine daha da eğildim ve dudaklarım dudaklarımın kıvrımına değdi.

Dudaklarım dudaklarına değdiği an gözlerini açmıştı. En başından beri numara yapıyordu değil mi?

Onu öptüğümü idrak ettiği an öpüşüme karşılık vermekten asla çekinememişti.

Dudaklarım dudaklarının arasındayken öpüşü git gide şiddetleniyordu.

Kasıklarım yangın yeriydi. Dudakları içindeki vahşi tutkuya rağmen yavaştı. Onu daha net bir şekilde hissetmek için onun üzerine çıktığımda kasıklarımın aşağısında olan sertliğini çok net bir şekilde hissedebiliyordum.

Dudaklarımdan öperken aniden kendini bana bastırınca inledim. "Seni..." dedi tek kelimeyle. "Seni istiyorum."

Nefes almak için dudaklarından ayrıldığımda gözlerindeki şehvet, ikimizi yakmış bir durumdaydı.

Dudaklarımda kışkırtıcı bir gülüş oluştu. Ardından gülerek üzerinden kalktım.

Gözlerinden bana sinirli olduğu çok net bir şekilde anlaşılıyordu ama umrumda değildi. O kadar onu beklemiş, kendime kıymıştım.

O şimdi mi bana geliyordu? Benim sürüdüğüm kadar o da sürünmeliydi.

"Bir katili o kadar bekledim," dedim ona ithafen."Biraz da o beni beklesin." Kahkaha attıktan sonra merdivenleri çıktım ve odama girdikten sonra kapıyı kilitledim.

Kudursun biraz.

Gülüşümü durdurdum.

Derin bir nefes aldım.  Gardıropa doğru yürüdüm, Gardıropun kapağını açtım ve kendime siyah dar paça bir pantolon ve beyaz bir gömlek aldım.

Kıyafetlerimi yatağın üzerine attıktan sonra banyoya girdim.

❤️‍🔥

Merhaba, ilham Perilerim!

Bölüm hevesim yok dedikten sonra yeni bölümün ortaya giriş şekli; 💃💃

Bu bölümü nasıl buldunuz?

Lütfen bana destek olmak için oy ve yorum yapın. :)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz!

❤️‍🔥🦋❤️‍🔥

SENDE YANACAKSIN I YARI TEXTİNG +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin