Huzur...İçimde tarifi olmayan bir huzur vardı. Onunla mutluydum ve dün yaptığımız şeyler için pişman değildim.
Pişman olmam gerekmiyordu çünkü böyle olmasını ben istemiştim. Ben onu istemiştim.
Koltukta otururken yüzümde aptalca bir sırıtma oluştu.Bu sırıtmayı gören Diyar dedikoducu karılar gibi bana bakmaya başladı."Lan!" dedi öfkeyle. "Bu sırıtma da neyin nesi? Burnuma bok kokusu geliyor, bir şey oldu da sen bana mı söylemedin? Bak eğer bir şey olmuşsa ve sen bana bunu söylememişsen kendini öldü bil! Demedi deme."
Boğazımı temizledikten sonra ona sırıtarak bakmaya devam ettim. Elini düşünceli bir şekilde çenesine götürdü ve bana ters ters baktı.
"Ben bu sırıtmayı biliyorum..." Sesi düşünceliydi."Ben banyodayken birbirinizi mi öptünüz?" Öyle bi' bakıyordu ki, sanki öyle bir şey yapmış olsam tüm sülalemi belleyecekti. Ama öyle bir şey yapmamıştım.İmanlı biriydim ben (!).
(Çooook imanlıyız KDKDKDJD)
"Evet." Ona meydan okurcasına baktım."Onu öptüm. Şimdi olsa yine yapardım, hatta Kartal geldiğinde sırf gözüne sokmak için onu öpeceğim!" Ay yine melekliğim üzerimde.
Bakışlarına ilk önce şaşkınlık ulaştı ardından öfke eklendi. Yeni düşman yükleniyor... Ve bu salak benden katilimi çalacaktı öyle mi? Hah! Diyar benim tırnağım bile değildi.
Birbirimize öfkeyle bakarken içeriye Kartal girdi. Bizi bu hâlde görünce duraksadı ve bakışları ikimizin arasında gidip geldi.
Burada ne oluyor? der gibi bana bakınca sırrıttım ve ayağa kalktım, ona doğru ilerledim. Tam karşısında durdum.Diyar'a sen sıçtın bakışlarını atarken Kartal'a yetişmek için parmak uçlarımda yükseldim ve dudaklarımı sıcak dudaklarına oldukça sert bir şekilde bastırdım.
Lan Allah aşkına ben neden hep Kartal'ı öpüyordum? O neden hiç beni öpmemişti! Pis gıcık katil!
Düşüncelerimin sinirine dişlerimi onun dudaklarına geçirdiğimde beni kendisine çekti ve, "Devam et," diye fısıldadı. Gözlerim bu söyledikleriyle irice açılırken birinin hızlıca kolumu tutup beni Kartal'da ayrılmasıyla bizi ayıran Diyar'a kaydı gözlerim. Bize öfkeyle bakıyordu.
"Lan," diye inledi sinirle."Siz ne ara sevgili oldunuz? Benim niye haberim yok?" Bunu direkt Kartal'a bakarak söylemişti.
"Çünkü," dedim yüzümü hafif ona döndürerek."Biz sevgili olmadan iki ay üç gün önce ortalıkta yoktun."
Kartal'ın kaşları şaşkınlıktan havaya kalktı, Diyar'ın dudakları aralandı, ben ise gülüşümü zor durdurdum. Umarım şaşırdıkları şey günleri saymam değildir çünkü ben her zaman günleri ve ya ayları sayardım.
"Ne?" dedim Diyar'a ithafen."Çok etkilendiniz ve kıskandınız biliyorum. Sizde hesaplayın sizin de olsun."
Kartal'ın gülüşü kulaklarıma ulaştığında ona öfkeyle baktım. Neye gülüyordu bu?
"Neye gülüyorsun?" diyerek düşüncelerimi sesli bir şekilde dile getirdim.Gülüşünü zor durdurduğunda gözleri Diyar'la buluştu.
Lan ne oluyordu?
"Yok bir şey," dediğinde ona öfkeyle bakmaya devam ettim."Sadece aklıma gelen bir şeye güldüm." Tek kaşımı usluca kaldırdım ve aynı tavırı takıldım.
"Aklına ne geldi?" diye sordum ciddi bir şekilde.Bana doğru yaklaştığında gerildim ama bunu belli etmemeye çalışarak onu izlemeye devam ettim. Dudaklarını kullağımın yakınına getirince fısıldadığı şeyler yüzünden bir süre boyunca hareket edemedim.
"Sinirlenince ve ya tavır takınınca çok tatlı oluyorsun."
Burası bi' sıcak mı olmaya başladı?
❤️🔥
Merhaba, ilham Perilerim!
Ee, bu bölümü nasıl buldunuz?
Söyleyecek bir şey bulamıyorum ona göre ıskdkdkdıdı
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ!
❤️🔥♥️⚔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDE YANACAKSIN I YARI TEXTİNG +18
Humor♔İLK KİTAP TAMAMLANDI!♔ ... ❝ Vazgeçmek cesaret değildi, kaybetmekti.❞ Peki ya onu, daha önce görüp aşık olduktan sonra altı, yıl boyunca karşılık alamayıp onu beklerken sıkıntıdan onun beni sevmesini beklerken ona mesaj atıp yanlışlıkla onun bir ka...