Küçük yaşta olanların şiddetle okumamasını tavsiye ettiğim bir bölüm olacak. Çünkü bu bölümde +18 var.
Doğru duydunuz! rkndkdfjd
Rahatsız olanlar lütfen okumasın.
Her neyse, bölüme geçelim.
Keyifli okumalar!
❤️🔥
Şüpheliydim.Kartal rol mu yapıyordu? Olabilirdi çünkü piçti.
Gözlerim daha da kısıldı. Kendimi yine odama hapsetmiştim.Galiba odamdan hiç bıkmayacaktım.
Hatırlıyor muydu? Hatırlamıyor muydu? Yemin ederim kafayı yiyeceğim!
İki saat boyunca gözlerimi bıkmadan önümeki duvara diktiğim için artık acımaya başlamıştı.
Oturduğum yerden kalkıp kısa bir duş aldım, ardından kendime dolaptan mini bir etek ve crop tarzı bir kazak aldım.
Hızlıca onları üzerime geçirdiğimde telefondan bir bildirim geldi
Bilidirime tıkladım.
Katil: Bunu yapmadan önce benim de canım yanacaktı. Bunu biliyordum.
Katil: Canımın hiç bu denli acıyacağını düşünmemiştim.
Katil: Özür dilerim, Sevgilim.
Katil: Rol yaptığım için özür dilerim.
Katil: Ama söylemem gerekirse bu yaptığım şeyden hiç pişman değilim.
Katil: En çok ta bunun için özür dilerim. Çünkü bu sende bir şeyi fark etmemi sağladı.
Neyi fark etmişti?
Siz: Rol yapmaya devam mı edeceksin? Abin rol yaptığını bilmiyor. Bence bunun için ağlaman gerek, çünkü abiler çok pis dedikodu yapar. Kdmdlfdkd
Katil: Daha önce bunu düşünmüştüm ama yalnız değilim. Sen varsın.
Sen varsın.
Kalbim hızla çarpmaya başladı.
Bu hayatımda duyduğum en güzel cümle olabilirdi. Biri bana ilk defa böyle bir şey söylüyordu... Ve bu çok güzel bir duyguydu.
Ayakta durmaya son verip aşağıya indiğimde Kartal ve Diyar'ın pes oynadığını gördüm.
Bu bana nasıl mesaj atmıştı o zaman? Ben bunları düşünürken Kartal bana döndü. Diyar'a çaktırmadan bana gülümsediğinde rol yaptığını tekrar anladım.
Ona karşılık vererek gülümsedim. Tam da bu sırada Diyar da beni gördü.
"Liva," dedi Diyar Kartal gibi gülümseyerek. "Pes oynamayı biliyor musun?"
O ne be? Ben aşkoyum bir kere."Hayır, daha önce hiç oynamadım ve açıkçası ilgimi de çekmiyor."
Kartal'a çok benziyordu Diyar. Fiziksel özellikleriyle daha çok benziyorlardı.
Diyar bir anda, "Yendim seni salak," diye bağırınca irkildim.Ne yenmesi lan? Galiba oyunda yenmişti."Off," diye içimdeki sitemi püskürtüğümde gözlerim büyük televizyonda olan futbol oyununa kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDE YANACAKSIN I YARI TEXTİNG +18
Mizah♔İLK KİTAP TAMAMLANDI!♔ ... ❝ Vazgeçmek cesaret değildi, kaybetmekti.❞ Peki ya onu, daha önce görüp aşık olduktan sonra altı, yıl boyunca karşılık alamayıp onu beklerken sıkıntıdan onun beni sevmesini beklerken ona mesaj atıp yanlışlıkla onun bir ka...