Bu kızı Liva'nın modeli olarak seçtim.
Kızın adını tam olarak bilmiyorum ama ben fkn gossip yazarak buldum.Bana erkek karakter önerir misiniz?❤️
Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
❤️🔥
Sadece arkasından bakmıştım. Sanki bir ölü gibi onun arkasından baktım... Ölmüştüm ben.
Bunu yeni fark ediyordum.Hayatım artık yönetemiyordum, hayatım onun elindeydi. Bir zamanlar aşık olduğum merhametli adam, acımasız bir katildi.
Oysaki ben onun merhametine aşık olmuştum.
Şimdi ise onun merhametinden eser kalmamıştı. Bu acıtıyordu.
Burnumu çekerek ayağa kalktım ve etrefta bir şey bulabilir miyim diye baktım ama hiçbir şey yoktu.
Sadece bir yatak vardı ve küçük bir komidin. Ve büyük bir pencere.
Tanrım! Ben nasıl bir psikopatın eline düşmüştüm?
(Yakışıklı, az da olsa merhametli, kıskanç. Bıg boy. DNDLJFJF)
kimse göründüğü gibi değildi. Bunu şimdi anlamıştım."Hey!" diye bağırdım, tüm gücümle, içimdeki öfke ve hırsla."Beni burada bırakamazsın!"
"Yalnız kalmak istemiyorum! Bari burada kalsaydın. Madem beni tutsak ediyorsun, neden beni yalnız bırakıyorsun? Gerizekalı mısın? Ya kaçarsam. Birinin bana bakması gerek lânet olası katil! Bende bir insanım..."
Sesim bağırmaktan yavaş yavaş kısıyordu."Beni bu lânet yerden kurtar..." dedim beni önemsemeyen babama."Ölmek istemiyorum!" Beni duymayacaktı ama yine de konuşuyordum.
(Ölmeyeceksin...)
Kendi kendime verdiğim söz aklıma geldi. Güçlü kalacaktım. Kimse beni yıkamayacaktı ama ben yıkılmıştı. Ölmüştüm, bir enkâzdım.
"Lütfen..." diye inledim korkuyla. "Çıkar beni burdan."
Ölmek istemiyordum. Kim ölmek isterdi ki?
Gözlerimi yavaşça kapattım ve uykunun beni almasını bekledim. Keşke hiç uyanmasam... Beni düşünürler miydi? Kimsenin umrunda değildim. Babamın bile.
Ne kadar süre geçti bilmiyordum. Ben öylece yatağın üzerinde uykuya dalmayı beklerken kapı açıldı.
Onun geldiğini biliyordum. Bu yüzden ne gözlerimi açtım ne de bir hareket yaptım. Bana yaklaştığını adım seslerinden anladım.
Yatakta bir ağırlık oluştu. Sanırım oturmuştu. Bir anda onun elini yüzümde hissedince hareket etmek istedim ama bunu zor durdurdum.
"Neden sana kıyamıyorum?" diyen fısıltısını duyduğumda kalbimde ince bir sızı oluştu.
"Neden sana bir şey olacak diye korkuyorum?" Yutkundu ve derin bir nefes aldı."Sen zararlısın kadın..."
Kadın... Sanki bunu bana ilk söyleyişi değil gibiydi. Zihnim benimle oyun oynuyordu.
Belki de oynamıyordu. Evet. Zihnim benimle oyun falan oynamıyordu. Onun bana daha önce söylediğini hatırlıyordum ve o da hatırlıyordu.
Hatırlıyordu. Benimle ilgili olan her anıyı hatırlıyordu. Bu anılar bir tek benim zihnime değil onun da zihnine işlemişti.
Elleri yanağımdan dudaklarıma kaydı, elleri bir süre boyunca orada oylandı.
Kirpiklerinin özenle sardığı gözlerinden bana olan öfkenin ve onun yanında olan sevgiyi vücudumu delip geçen bakışlarından hissediyordum.
Gözlerim kapalı olsa bile bana olan bakışlarını hissedebiliyordum.
"Sen..." Konuşamadı, kelimeleri sanki intihar etti."Benim en güzel cezamsın."
Konuşmaya devam etti."Sen benim herşeyimdin ama herşeyimi alıp gittin."❤️🔥
Merhaba, ilham Perilerim!
Benimle beraber yürüdüğünüz için çok teşekkür ederim!❤️
Sizce Kartal neyden bahsediyor?
Liva bir şeyi saklıyor olabilir mi?
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ!
❤️🔥🔪❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDE YANACAKSIN I YARI TEXTİNG +18
Humor♔İLK KİTAP TAMAMLANDI!♔ ... ❝ Vazgeçmek cesaret değildi, kaybetmekti.❞ Peki ya onu, daha önce görüp aşık olduktan sonra altı, yıl boyunca karşılık alamayıp onu beklerken sıkıntıdan onun beni sevmesini beklerken ona mesaj atıp yanlışlıkla onun bir ka...