VI. Fejezet - Húzz a francba!

1.1K 36 0
                                    

-Egyáltalán nem az én világom a kaszinózás.. - Néztem Carlosra sóhajtva ahogy kijöttem a hatalmas fürdőből, ő a kanapén ülve kapcsolgatta a tévét. - Nincs más program?

-Mit szeretnél csinálni? - Mért végig engem ahogy a törölközőben álltam a hatalmas nappali közepén.

-Átöltözöm és közben kigondolom.

Mosolyogtam rá és a hálóba mentem, felvettem a fehérneműmet, felkaptam magamra egy szoknyát és egy spagetti pántos felsőt majd megfésülködtem. Egy pár pillanatig néztem magam a tükörben majd a nappaliba visszamentem ahol Carlos elterülve feküdt a kanapén, rám mosolygott és végig mért.

-Csinos vagy nagyon! - Mosolygott rám.

-Köszi! - Tűrtem el a hajamat.

-Nos, akkor mit szeretnél csinálni? - Állt fel a kanapéról miután lekapcsolta a tévét.

-Sétálni vagy valami olyan programot ami nem kerül pénzbe.. - Nevettem halkan és megfogtam a kis táskámat.

-Lenne kedved hajókázni? - Mosolygott és elővette a telefonját.

-Igen, az jó lenne! - Mosolyodtam el halványan.

-Kettesben vagy hívhatok pár barátot? - Jött hozzám közelebb.

-Hívhatsz barátokat, szívesen megismerném a barátaidat! - Néztem a szemébe, nem akarok még úgy kettesben lenni vele.

-Rendben, akkor menjünk a kikötőbe! - Mosolygott rám és felvette a Ferraris sapkáját miután a hajába túrt megigazítva azt.

-Szuper! - Mosolyogva mentem utána.

***

Szemeim kissé elkerekedtek a luxus yacht láttán a kikötőben, beszívtam ajkaim ahogy Carlos átölelte a derekamat közelebb húzva magához.

-Carlos, Carlos! - Kiabált utánunk valaki, először azt hittem egy rajongó de amikor megfordultam Lando Norris futott felénk vigyorogva.

-Lando! - Mosolyogva fordult meg Carlos is, elengedett engem és átölelték egymást megveregetve egymás hátát. - Bemutatom neked Sabrinat! - Húzott ismét közelebb magához.

-Igen, rengeteget hallottam már rólad! - Mosolygott rám és végig mért. - Lando Norris! - Nyújtotta a kezét.

-Sabrina Scott! - Mosolyogva fogtam vele kezet. - Remélem csak jót. - Nevettem halkan.

-Oda van érted a srác.. - Nevetve súgta oda nekem.

-Sziasztok! - Jött oda Charles Leclerc, nagyon izgatott lettem ettől a sok pasitól. Nem akarok egyedüli lány lenni, remélem jön valami csaj is. - Áh, Sabrina! - Mosolygott rám.

-Szia! - Mosolyogtam én is rá, kezet fogtam vele is.

-Sziasztok! - Jött oda egy szőkés barna hajú lány is, Carlossal puszit adtak egymásnak majd rám nézett a csaj. - Szia, te vagy Sabrina? - Nyújtotta a kezét, nem volt túl szimpi így elsőre.

-Igen, Sabrina Scott. - Mosolyogtam rá erőltetetten.

-A nevem Isabel Hernáez, Carlos volt barátnője. - Mosolygott rám, egy kicsit azért összeszorult a torkom.

Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now