Lezuhanyoztunk együtt Carlossal, még ott is egy kicsit romantikáztunk de utána vacsiztunk és nagyon finom lett szóval ez egy újabb jó pont. Most azt érezem, hogy rendben vagyunk és félre tettük a sérelmeinket mindketten. Viszont két szék közé estem mert nem akarok haza menni, Carlos pedig azt akarja, hogy költözzek haza.
-Finom volt? - Mosolygott rám, megpuszilta a homlokomat miközben elkezdett mosogatni.
-Igen, isteni volt! - Mosolyogva dőltem hátra a széken és a pocakom fogtam. - Tele vagyok!
-Jól megcsináltam magamnak a rendetlenséget. - Nevetett miközben igyekezett közben rendet is tenni.
-Hát, ezzel jár a sütés-főzés. - Nevettem.
-Még jó, hogy nekem van mosogatógépem és bejárónőm is. - Nevetett, felvontam szemöldökömet.
-Bejárónő? - Kérdeztem kissé féltékenyen.
-Egy 63 éves nőről van szó, édesem.. - Nézett rám egy pillanatra majd mosogatott tovább.
-Akkor jó.. - Sóhajtottam nagyot és átöleltem őt hátulról. - Nem akarom, hogy más nő legyen a közeledben!
-Az anyám és a testvérem kivételével, természetesen nem lesz. - Nevetett.
-Jó, hát az természetes persze. - Nevettem csukott szemmel, olyan jó illata van a bőrének.
-Én meg szeretném, ha nem lógnál Charlessal. - Mondta halkabban.
-Csak barátok vagyunk, ennyi. - Puszilgattam a hátát.
-Ismerem Charlest, az egyik legjobb barátom és tudom, hogy miben sántikál. - Fordult felém sóhajtva.
-Mi ezt már megbeszéltük, csak barátok leszünk. - Néztem a szemébe.
-Szóval ezen már túl vagytok.. - Vonta fel szemöldökét. - Szuper..
-Carlos, nekem csak te kellesz! - Pusziltam meg ajkait.
-Nekem pedig te! - Csókolt meg szenvedélyesen. - Viszont öltözz fel csinosan, estére van egy kis meglepim!
-Miféle meglepi? - Mosolyogtam rá kíváncsian.
-Majd meglátod! Készülődj össze! - Kacsintott rám. - Én addig megpróbálok itt rendet varázsolni.
-Csillogjon, villogjon minden!
Mentem a szobába nevetve, elkezdtem összeválogatni egy jó kis szettet. Fogalmam sincs hova megyünk de azért igyekeztem szexin és elegánsan felöltözni.
***
-Elárulod végre hová megyünk? - Néztem Carlosra, repülőre szálltunk. - Mert az világos, hogy Washingtonba de miért?
-Találkozunk ott egy jó haverommal. - Nézett rám. - Amolyan privát házibuli lesz.
-De kivel? - Nevettem. - Mondj már valamit!
-Kolumbiai és úgy tudom szereted a zenéit. - Mosolygott rám.
-Csak nem... - Néztem rá nagy szemekkel, Maluma az egyik kedvenc előadóm.
-De. - Nevetett. - Mondjuk elég sok csaj lesz ott, de nem kell félned mert nekem csak te vagy! - Tűrte el a hajamat.
-El sem hiszem, hogy Malumaval bulizunk. - Nevettem és átöleltem őt. - Nem is érdekel más!
-Na szép! - Nevetve ölelt vissza. - Azért majd ne felejts el engem! - Mosolygott.
-Jaj, Carlos! - Nevettem. - Ne beszélj hülyeségeket!
YOU ARE READING
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
FanfictionCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...