( Ebben a részben lesz felnőtt tartalom, elolvasás csak saját felelősségre ❗️)
Reggel mikor felébredtem nagyon fájt a fejem, lassan kinyitottam szemeim és körbe néztem. Itthon vagyok a saját ágyamban, egyedül. Kimásztam az ágyból és elhúztam a függönyt, eltakartam szemeim az erős fény miatt. Kinyitottam az ablakot, hogy szellőzzön a szobám. Ásítva kimentem a szobámból majd a fürdőbe, elvégeztem a reggeli rutinomat majd a konyhába mentem. Töltöttem magamnak egy nagy pohár vizet amit meg is ittam egy húzásra, a hűtőn volt egy cetli az egyik hűtőmágnes alatt.
,, Miután elaludtál eljöttem, ha van kedved együtt reggelizni akkor gyere a Black Seed Bagels-be. -Carlos "
Halványan elmosolyodtam és úgy döntöttem elmegyek, gyorsan rendbe szedtem magam amennyire csak tudtam és felöltöztem.
Nem sok emlékem van a tegnap estéről de arra emlékszem, hogy percekig csókolóztunk Carlossal és együtt jöttünk haza. Sajnos nem volt több köztünk mert ahogy haza értünk beájultam, remélem jól fog elsülni ez a reggeli. Amikor oda értem a helyre kifújtam magam és bementem, körbe néztem de sehol nem láttam Carlost. Egy kicsit csalódott voltam de bementem, leültem egy hátsó asztalhoz és elővettem a telefonomat. Nem kaptam semmilyen üzenetet Carlostól így úgy döntöttem várok még egy kicsit, aztán haza megyek mert amúgy rohadt másnapos vagyok. Azért megnéztem a térképen, hogy nincs-e a környéken még egy ilyen nevű pékség de nem volt. Miután kétszer is oda jött hozzám az eladó megkérdezni, hogy fogyasztok-e és azt válaszoltam még nem és igazából már egy órát vártam így elköszöntem és elindultam haza. Hát ez nem jött össze.
Csalódottan mentem be a lakásba de kissé megtorpantam mert isteni illatok keringtek a levegőben, valaki mozgolódott a konyhában is. Először az jutott eszembe, hogy rossz lakásban vagyok de akkor nem lett volna jó a kulcsom ha csak nem minden lakás zára ugyan olyan. Benntebb mentem kíváncsian és a szívem kalimpálni kezdett mikor megláttam Carlost póló nélkül flangálni a konyhámban, egy kis ideig gyönyörködtem. Biztosan nem hallotta, hogy megjöttem mert tényleg úgy tűnt nagyon koncentrál. Ide-oda rohangált a konyhában, fel-alá.
-Nem szép dolog megváratni egy hölgyet. - Szólaltam meg pár pillanat után, Carlos megugrott és a mellkasához kapott.
-Basszus, azt hittem még van egy kis időm. - Mosolygott rám, végig mértem őt.
-Így is kidobtak már a pékségből. - Nevetve vettem le a kabátomat, Carlos is végig mért.
-Egy ilyen dögös lányt kidobni bárhonnan is.. - Mosolygott, perszelő volt tekintete.
-Hogyan jutottál be a lakásomban és miért is vagy itt azon kívül, hogy próbálsz összedobni valami kaját? - Néztem körbe a konyhába majd rá nevetve.
YOU ARE READING
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
FanfictionCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...