* Sabrina szemszöge *
-Érezzétek jól magatokat! - Kacsintott Blanca. - Nagyon csinosak vagytok!
-Én nem csinos vagyok hanem szívdöglesztően nézek ki. - Nevetett Carlos és megigazította a nyakkendőjét.
-Egy gentleman vagy! - Nevetett Gloria.
-Túl sokat tévéztek. - Vontam fel a szemöldökömet nevetve.
-Nem rövid ez a szoknya? - Nézett rám Gloria felvont szemöldökkel.
-Majdnem a térdemig ér. - Nevettem. - Szeretem ezt a ruhát! - Simítottam végig a sötét kék feszülős anyagot.
-Na jól van menjetek, mert elkéstek! - Nevetve nézett Blanca az órára.
-Szia, törpe! - Pusziltam meg Eva feje búbját. - Másik törpe! - Adtam egy puszit Glorianak is.
-Ne legyetek fent sokáig! - Nézett rám Eva komoly arccal.
-Ti ne legyetek fent sokáig! - Nevettem.
-Na menjünk mert tényleg elkésünk, bébi! - Mondta Carlos és megfogta a kabátomat, hogy feladja rám.
-Jól van már, te jobban várod mint én! - Nevettem.
-Nem sűrűn megyek rendőrségi céges bulira. - Nevetett és felvette a saját kabátját is. - Remélem azért valami pia lesz!
-Hát, azt én is. - Nevettem. - Na jók legyetek, puszi!
-Menjetek már! - Mosolygott Blanca. - El leszünk, nyugi!
-Tévézünk reggelig! - Nevetett Eva.
-Három perc múlva úgy is alszol, pisis! - Kuncogott Gloria.
-Szépen beszélj a húgoddal! - Néztem Gloriara felvont szemöldökkel. - Na menjünk! - Mentem ki Carlos után.
***
-Én nem gondoltam volna, hogy a rend őrei ilyen bulisak. - Súgta Carlos a fülembe ahogy tényleg egész jó volt a party.
-Én sem gondoltam volna.
Nevettem halkan és a pezsgőmbe ittam, egy bál teremben vagyunk és nagyon senkit sem ismerek Morenon és Russelen kívül. Russel a recepciós, mivel nála csekkolok be minden reggel így őt ismerem még csak a csapatból jobban. Izgalmas ez az asszisztensi munka, igaz egy irodában ülök egész nap és jelentéseket gépelek egyelőre csak de valahol el kell kezdeni.
-Úristen, Carlos Sainz! - Jött oda valaki, ismerősnek tűnt így biztosan az őrsön dolgozik csak még nem jegyeztem meg mindenkit.
-Igen, helló! - Mosolyogtt rá Carlos.
-Na hát, Sabrina! - Nevetett a srác. - Szerencsés vagy! Mármint nem úgy, nekem a nők jönnek be csak.. - Magyarázkodott. - Na ez ciki, nem úgy értettem..
-Semmi gond. - Nevetve legyintettem.
-Nincs baj, haver! - Nevetett Carlos. - Nem ez az első alkalom, hogy ilyet hallok! - Legyintett ő is.
-Akkor én húzok, további jó szórakozást! - Nevetve ment el tőlünk sietősen.
-Ki volt ez? - Nevetett halkan Carlos.
-Nem tudom még a neveket. - Nevettem és megittam a maradék pezsgőmet.
-Áhh, Sabrina! - Jött oda Laura. - Helló! Laura Moreno! - Mosolyogva nyújtotta a kezét Carlos felé.
YOU ARE READING
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
FanfictionCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...