-Hát, ez állat volt! - Nevettem ahogy megálltunk a ház előtt, az óra a műszerfalon 4:36-ot mutatott. - Jól elment az idő..
-Igen. - Mosolygott Charles. - Dolgozol ma?
-Szerencsére nem. - Nevettem. - Így legalább tudok sokáig aludni!
-Jól érezted magad akkor? - Mosolygott rám.
-Igen, bár még mindig remeg a kezem.. - Nevetve mutattam neki. - Köszönöm!
-Beszélnünk kell még valamiről. - Dörzsölte meg az arcát.
-Carlos? - Kérdeztem halkan.
-Nagyon megbántottad őt.. - Nézett rám.
-Tudom és hidd el ezen kattogok egy hete.. - Piszkáltam a körmeimet.
-Azt hiszem újra összejött Isabellel.. - Mondta halkan, felkaptam a fejem egyből.
-Tudtam.. - Sóhajtottam nagyot csalódottan.
-De ez nem biztos, csak Lando pár napja tartott egy bulit is oda együtt jöttek el.. - Nézett rám.
-Hát, akkor biztosan.. - Sóhajtottam nagyot. - Mindegy, amúgy is lezártuk köztünk a dolgokat..
-Sajnálom. - Sóhajtott. - Találkozhatnánk többször is, ha lenne kedved! Persze csak barátilag!
-Jól van. - Mosolyogtam. - Most viszont megyek. - Ásítottam egyet.
-Akkor majd beszélünk, nem mondom, hogy jó éjszakát mert már világosodik de aludj jól! - Nevetett.
-Te is! - Nevettem halkan és nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia! - Mosolygott rám.
-Szia, Charles!
Mosolyogtam és kiszálltam a kocsiból, levakarhatatlan mosollyal mentem be halkan a házba. A szobámba mentem és ledőltem az ágyra és csak bámultam a plafont még mindig nagy mosollyal az arcomon, el sem hiszem ezt az éjszakát. Nem tudom miért adtam puszit neki, lehet túlzás volt de nem gondolkoztam. Az ajtómra néztem ahogy nyikorgott amikor lassan kinyílt, Gloria jött be a plüss nyusziját ölelve.
-Sabrina! - Dörzsölte a szemeit.
-Mondjad, hugi! - Ültem fel az ágyon.
-Nem tudok aludni, aludhatok veled? - Lépett beljebb.
-Persze! Bújj az ágyba amíg gyorsan átöltözök! - Nyomtam egy puszit a fejére majd betakartam őt ahogy befeküdt az ágyamba.
***
Reggel a húgomat ölelve ébredtem fel, szemeim kikerekedtek ahogy Carlos ült a szobám sarkában lévő kis puffon. Óvatosan kimásztam Gloria mellől, felvettem a köntösömet mivel csak egy póló és egy bugyi volt rajtam. Mutattam neki, hogy menjünk ki a szobámból, fel állt és kijött utánam.
-Carlos.. - Sóhajtottam. - Miért vagy itt?
-Én nem vagyok jó neked de Charles igen? - Nevetett halkan. - Teljesen hülyének nézel?
-Carlos.. - Ismételtem meg, fogalmam sem volt mit mondjak neki.
-Tele van veled a kibaszott internet.. - Nézett rám. - Vagy is veletek.. A kis kiruccanásotokról, meg arról, hogy engem te padlóra ejtettél.. - Nézett a szemembe.
-Mi? - Néztem rá nagy szemekkel.
-Először velem vagy Monacoban utána meg Leclerc Ferrarijában nyomod.. - Nevetett halkan. - A következő Norris lesz vagy Hamilton?
YOU ARE READING
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
FanfictionCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...