IX. Fejezet - Elcseszve

966 34 5
                                    

* Sabrina szemszöge *

Szemétnek éreztem magam amiért féltékeny vagyok, hogy ölelik egymást de érthető, hisz meghalt az apja Isabelnek. De akkor sem értem, hogy miért tör ránk a szálloda szobánkba és miért borul az exe nyakába. Kellemetlen érzés fogott el amikor felöltöztem és kinéztem a szobából, még mindig ott ültek a kanapén és Carlos a hátát simogatta. Beszívtam ajkaim és kimentem a szobából nyíló ajtón az erkélyre, felnéztem instagramra ahol rengeteg kép volt fent rólunk. Szerencsére az még nem derült ki, hogy én ki vagyok de kicsit ijesztő volt a sok kép. Eltelt még nagyjából 10 perc így úgy döntöttem, hogy ismét kinézek a szobából. Felvontam szemöldökömet ahogy összebújva feküdtek a kanapén, Carlos a vállát simogatta a plafont nézve.

-Szólhattatok volna hamarabb is és akkor nem zavarok.. - Néztem Carlosra hülyén, ő megugrott.

-Brina.. - Nézett rám nagy szemekkel.

-Haza megyek. - Néztem rá. - Majd visszafizetem neked ezt a rengeteg pénzt.. - Mentem a szobába összepakolni a bőröndömben, rosszul esett amit láttam.

-Sabrina várj már egy kicsit, megmagyarázom.. - Jött utánam a szobába.

-Ezen nincs mit magyarázni. - Pillantottam rá majd pakoltam tovább.

-Csak szomorú, meghalt az apja.. - Jött hozzám közelebb.

-Jó, sajnálom.. - Húztam össze a bőröndömet. - Csak az előbb még megakartál dugni egy liftben most meg összebújsz a kanapén az exeddel.. - Néztem rá csalódottan.

-Én csak megvigasztaltam.. Hat évig voltunk egy pár, nyilván barátok maradtunk.. - Nézett rám nagyot nyelve.

-Jól van, vigasztald csak.. - Nevettem halkan. - Nem is zavarok tovább. - Fogtam meg a bőröndöm fogantyúját és húztam magam után.

-De ne menj már el, kérlek.. - Jött utánam, Isabel halvány mosolyt villantott rám majd mikor meglátta Carlost egyből ismét fancsali képet vágott. Nagyszerű.

-Te csak vigasztald tovább a barátodat akivel 6 évig együtt voltál. - Néztem rá ahogy feltéptem az ajtót. - Amúgy is haza akartam már menni..

Csaptam be magam után az ajtót, könnyeim gyűltek de kifújtam magam és megpróbáltam nem sírni. Rohadtul fájt, amit láttam és amiket mondott Carlos.. Isabel mosolya mindent elárult számomra, azt is megkockáztatnám, hogy nem halt meg az apja. De nem tudok most erre gondolni, csak arra, hogy valahogy haza kell jutnom innen. Biztos vagyok benne, hogy nincs annyi pénzem amennyibe kerülne a repülő út. A recepción furán nézett rám a srác, oda mentem hozzá sóhajtva.

-Jó napot, egy kis segítségre lenne szükségem.. - Mondtam halkan, láttam, hogy Carlos kijött a liftből. - Mindegy..

Siettem a kijárat felé de a recepciós kiabált, hogy őrség erre két nagy darab biztonsági őr állt elém. Az egyik lefogott még a másik elvette a bőröndömet, felsikítottam ahogy kicsavarta a karomat.

-Hé, mi a francot csinál?! - Kiabált Carlos. - Azonnal engedje el!

-Úgy tűnt a hölgy menekül. - Jött oda a recepciós.

-Engedje már el! - Kiabált újra Carlos és elhúzott az őrtől, ellöktem magamtól őt és sírva fogtam a karomat. - Menekülni menekült de nem azért mert rosszat tett, ennek lesznek következményei.. - Nézett rájuk majd rám.

-Azt hittük, hogy lopott öntől és ezért menekült, Mr. Sainz. - Habogott a recepciós.

-Látod, nem illek én hozzád.. Koszos kis tolvajnak néznek.. - Mondtam halkan. - Én csak szeretnék haza menni.. - Csuklott el hangom a sírástól a mondat végére.

-Ne menj haza, kérlek.. - Sóhajtva lépett közelebb de én hátráltam.

-Carlos, kérlek.. - Mondtam halkan csukott szemmel. - Nem akarok itt lenni.

-Jó, jól van.. - Sóhajtott nagyot. - Akkor szeretném most rendezni a számlát illetve panaszt benyújtani a hölgy elleni erőszak miatt. - Nézett a recepciósra.

-Nem kell panaszt benyújtanod, gyanús voltam és kész.. - Motyogtam.

-De Brina, ez nem így megy..

-Nem érdekel, Carlos. - Néztem rá, a számat haraptam belülről. - Csak had menjek haza.. - Suttogtam.

***

Három nap telt el mióta Carlos haza hozott, nem beszéltünk azóta egymással. Diegoval beszéltem de még nem engedett dolgozni így itthon vagyok ami elég nehéz mert hol anyának kell segítenem, hol a testvéreimmel foglalkozok. Persze ez nem gond, csak túl terhelve érzem magam ráadásul állandóan Carlos jár az eszembe. Az sem tett túl jót az önbizalmamnak, hogy tolvajnak néztek bár elég gyanúsan viselkedtem a menekülésemmel. Még mindig fáj a karom egy kicsit, a haza úton egy szót sem szóltunk egymáshoz Carlossal. Isabel el is tűnt az incidens után szóval gyanítom, hogy ezzel ez volt a célja ami most van. Amikor csipogott egyet a telefonom megnéztem az értesítést, az instagrammon írt nekem Lando Norris. Szemeim kissé kikerekedtek és megnyitottam az üzenetét kíváncsian, az ágyamra kuporodtam és olvastam a sorokat:

,, Szia! 😊 Lehet el sem olvasod amit írok vagy csak nem fog érdekelni, de azért remélem legalább elolvasod. 😔 Carlos egy külön állatfaj, néha akkora barom, hogy felpofoznám. 👊 Tudom, hogy rettenetesen megbántott téged és nem is csodálkozik senki, hogy nem beszéltek de botrány ez a szenvedés amit a csávó lenyom. 😔 Tudom, hogy semmi közöm ahhoz ami köztetek van de szerintem beszéljétek meg. 🥺 Isabel imád bekavarni és szét cseszni mindent, mondtam már neked, hogy pióca a csaj. 🤡 "

Nagyot sóhajtva olvastam el az üzenetét, nem tudom mit kéne reagálnom. De valamit kéne, kedves Landotól, hogy békíteni akar minket de szerintem nem nekem kéne megtennem a békülős lépést. Egyenlőre nem válaszoltam neki csak pörgettem az instát és gondolkoztam, hogy mit is kéne válaszoljak. Este miután már lefürödtem és elaltattam a testvéreimet bedőltem az ágyba, sóhajtva nyitottam meg ismét az instagrammot de akkor már nem csak Lando üzenete volt ott hanem Carlos is írt:

,, Szia, Brina! ❤️ Egy kicsit be vagyok rúgva, na jó.. Nagyon be vagyok rúgva de máshogy nem volt bátorságom írni neked. 😅 Én nagyon sajnálom ahogy alakult Monaco, egyáltalán nem így terveztem és kiderült, hogy Isabel is hazudott.. Annyira elcsesztem Brina, kérlek adj nekem még egy esélyt, hogy jóvá tegyem.. 🥺💔 "

Szomorúan olvastam el Carlos üzenetét, egyenlőre tanácstalan vagyok és fogalmam sincs mit válaszoljak neki így először inkább Landonak válaszoltam:

,, Szia, Lando! 😇 Nagyon köszönöm, hogy próbálsz segíteni nekünk de ezt kettőnknek kell megoldani ahogy te is írtad és ezt tudom én is.. Most írt nekem Carlos de részeg szóval nem tudom mennyire gondolja komolyan az egész dolgot, várok még vele pár napot.. 😔 Jó éjszakát! "

A szívem hevesebben kezdett verni amikor bejövő hívást kaptam Carlostól, egy kis ideig hezitáltam majd felvettem a telefont.

-Brina. - Mondta halkan a vonal másik végén.

-Carlos.. - Mondtam halkan én is.

Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| BefejezettWhere stories live. Discover now