XXIX. Fejezet - Az életemnél is jobban

761 28 5
                                    

* Sabrina szemszöge *

Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem, kissé nyöszörögve ültem fel az ágyon és egyből kipattantam mert éreztem, hogy émelygek. A fürdőbe szaladtam és minden kijött belőlem, valószínűleg összevissza ittam mindent. Nem nagyon emlékszem az estére miután elkezdtünk rövidezni, néhány pillanatkép meg van a fejemben de arra sem emlékszem mikor jöttünk haza.

-Jól vagy? - Jött ki kómásan Carlos a szobából, lehúztam a wc-t és kiöblítettem a számat majd elkezdtem fogat mosni.

-Nem nagyon. - Nevettem. - Másnapos vagyok, ne hagyd máskor, hogy ennyit igyak!

-Én igyekeztem időben megállítani a féktelen piálást de nem tudtam rád hatni. - Nevetett és a falnak dőlt. - Viszont vadmacska voltál mikor haza értünk. - Kuncogott.

-Ne már! Szexeltünk és nem emlékszem rá? - Nevetettem miközben a fogamat mostam.

-Azt inkább a vad szeretkezés kategóriába sorolnám. - Nevetett és átölelt hátulról.

-Kár, hogy nem emlékszem. - Öblítettem ki a számat.

-Olyan gyorsan történt minden, hogy még gumit sem volt időm felhúzni.. - Nevetve igazította meg a haját a tükörben nézve, a fogkefe kiesett a kezemből.

-Nem használtunk gumit? - Néztem rá tágra nyílt szemekkel.

-Nem, de szedsz gyógyszert nem? - Nézett rám ő is.

-Nem, Carlos ezért használunk gumit.. - Siettem át a szobába és kapkodva kezdtem felöltözni.

-Én azt hittem az csak egy plusz dolog.. - Jött utánam sóhajtva.

-Nem, nem az.. - Sóhajtottam nagyot.

-Most hova rohansz? - Nézett rám meglepődve.

-A gyógyszertárba tablettáért.. - Sóhajtva vette a cipőjét.

-E..Elvigyelek? - Kérdezte halkan.

-Nem kell, itt van a sarkon.. - Rohantam el mellette sietősen, mivel leszögezte tegnap, hogy nem akar gyereket így muszáj ezt tennem.

-Várj már.. - Jött utánam. 

-Igen? - Fordultam meg hirtelen reménykedve.

-Van nálad annyi pénz? - Kutatta a gatyája zsebét pénz után.

-Van. 

Böktem ki pár másodperc múlva majd kirohantam az ajtón becsapva azt, azt hittem más miatt állít meg. Mindegy, nem vagyunk felkészülve egy gyerekre és még fiatalok is vagyunk és Carlosnak amúgy is fontos a karrierje. Így lesz a legjobb.

***

A tűzhelyen kavargattam a narancsszószt amit a sült kacsához és a krumplipüréhez szántam mártásnak, senki nincs itthon. Carlos valami fotózásra ment, anya dolgozik mert talált egy eladói munkát nem messze egy boltban. A lányok pedig suliban vannak, nekem is kéne valami munka de Carlos ragaszkodik hozzá, hogy pihenjek egy pár hetet aztán majd nézek valamit. Nagyon kedves tőle, hogy eltart de én nem szeretném ezt mert nem vagyok ilyen és nem is olyan jó egyedül lenni egész nap. Vannak napok amikor Carlos itthon van és elvagyunk de legtöbbször most már ő sincs itthon. Lekapcsoltam a tűzhelyet amikor kész lett a szósz, felsiettem a szobánkba amikor hallottam, hogy csörög a telefonom. Charles neve villogott a kijelzőn, vaciláltam, hogy felvegyem-e de végül a zöld gombra nyomta.

-Szia. - Szóltam bele.

-Szia, Brina! - Szólt bele ő is. - Hogy vagy? Mi újság veletek?

-Jól vagyunk, köszönjük. - Mosolyodtam el halványan, igazából hiányzik mint barát. - És te hogy vagy?

Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang