-Hé, Carlos még megnézik a kocsidat, hogy minden oké-e. - Mondta nekem az egyik szerelő, rá bólintottam.
-Oké, kösz. - Mondtam, bár nem nagyon rémlett ez a csávó de van pár új arc mindig.
-Ki vagy virulva, testvérem! - Mosolygott rám Lando ahogy szembe jött velem a folyosón.
-Hát, tudod jól mennek a dolgaim. - Mosolyogtam rá én is. - Bár van egy kis gond Brina családjával de rajta vagyunk a megoldáson. - Sóhajtottam nagyot.
-Együtt mindenen túl lesztek! - Veregetett vállba. - Csak most már maradjatok is együtt. - Nevetett.
-Azon vagyunk, hidd el. - Nevettem. - Örülök, hogy eljött ő is! A kis húgai meg tündérek, bár esténként ördög fiókák lesznek és egyszerűen nem akarnak aludni.. - Nevettem.
-Ilyen ez, haver. - Nevetett. - Na menjünk mert kezdődik a futam, sok sikert! - Ölelt át.
-Neked is, Lando!
Öleltem vissza mosolyogva majd elindultam a garázs felé, a folyosón szembe jött velem egy fickó aki eléggé gyanús volt számomra. Tényleg soha nem láttam még és ilyen furcsa fickókat nem is szoktak itt alkalmazni, ráadásul egy szerszámos láda volt a kezében. De lehet csak szerelt valamit külsős cégtől. Előfordul, hogy itt is meghibásodik egy-két dolog. Remélem a futam jól fog sikerülni, kicsit izgulok, hogy itt van a szerelmem de nem veheti el a fókuszt a versenyről még Brina sem. Jól kell teljesítenem, ahogy eddig is mindig 110%-ot adtam magamból. Kezet fogtam pár ismerős arccal és váltottam is velük pár szót majd a kocsim felé mentem, megfogtam a sisakomat és felvettem. Koncentrálj, Carlos.
* Sabrina szemszöge *
A VIP lelátón ültünk a lányokkal, velünk van Blanca is de Carlos szülei nem tudtak most eljönni mert más dolguk volt. Örülök, hogy itt van velem és nem egyedül kell vigyáznom a csajokra. Izgulok mert eddig még soha nem voltam ilyen versenyen és egyébként is azt gondolom, hogy ez egy nagyon veszélyes sportág és nagyon aggódom amúgy is Carlosért nem, hogy még végig is nézzem de nagyon szépen megkért, hogy jöjjek el szóval itt vagyok. Bár nagyon ideges vagyok, hangos is minden nagyon és rengeteg ember van itt.
-Nyugi, rendben lesz mint mindig! - Mosolygott rám Blanca. - Izgalmas lesz majd meglátod!
-Kicsit aggódom de szerintem ez normális! - Nevettem halkan.
-Anya is mindig aggódott apáért is és érte is! - Nézett rám. - De vigyáznak ők is magukra, nézd ott is vannak! - Mutatta ahogy beálltak a rajthoz.
-Annyira izgulok! - Nevettem, a lányok a pop cornt ették és ujjongva kiabáltás Carlos nevét.
-Jó lesz majd meglátod! - Nevetett Blanca. - Adrenalin bomba az egész!
***
Nem sokára vége a futamnak, Carlos stabilan a harmadik helyen van ami nagyon jó bár amúgy is általában jól teljesít. Nagyon büszke vagyok rá, időközben feloldódtam és élveztem én is a futamot ahogy a többiek is. Éreztem, hogy rezeg a telefonom így elővettem a zsebemből. Az arcomról lefagyott a mosoly elég hamar ahogy elolvastam az üzenetet ami a képernyőn fogadott, a szívem hevesen kezdett verni és körbe néztem a lelátón mert ez volt a képernyőn, hogy tartsam nyitva a szemeim. A telefonom kiesett a kezemből ahogy Diego intett nekem egy lentebbi sorból majd egy fura fickó vállát átkarolva távozott a lelátóról. A fülem sípolni kezdett és nagyot nyeltem, valami biztos lesz.
-Brina, mi a baj? - Fogta meg a karomat Blanca. - Jól vagy?
-Carlos.. - Suttogtam.
-Mi van vele? - Nézett rám úgy mint egy őrültre, felkaptuk mindketten a fejünket ahogy bemondták a rádióba, hogy Carlos kiáll.
YOU ARE READING
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
FanfictionCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...