* Carlos szemszöge *
Nem akartam Sabrinat még jobban felzaklatni azzal, hogy faggatom mi történt, így is teljesen össze van törve.
-Jó éjszakát, lányok! - Takartam be őket a hatalmas ágyon, még jó, hogy két hálószobám van.
-Jó éjt!
Mondták majd átölelték egymást és a plüsseiket és már aludtak is, az ajtót nyitva hagytam résnyire, hogy azért fény menjen be. A fürdőszobához mentem és bekopogtam aggódva mert síri csend volt bent, szerencsére Brina pillanatokon belül ajtót nyitott így megnyugodtam. A tükör előtt állt és egy zacskó fagyasztott borsót szorított a fejéhez, megmosolyogtatott ez a látvány. Megfordult és a mosdókagylónak dőlt halvány mosollyal, közelebb léptem hozzá.
-Csak ezt találtam a fagyasztóban. - Nézett fel rám nevetve.
-Célnak megfelel. - Nevettem én is. - Jól vagy? Mitől kattant be apád? - Sóhajtva tűrtem a füle mögé a haját.
-Teljesen elment az eszük. - Sóhajtott. - Elakartak adni Diegonak. - Nézett rám.
-Hát azt nem gondolnám, hogy ő megakart volna téged venni. - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Kedvel téged, de nem így..
-Majd beszélek vele is erről, hogy mi igaz ebből a sztoriból.. - Mondta halkan. - Kösz, hogy értünk jöttél!
-Ugyan, a világ végére is elmennék érted! - Néztem a szemébe, komolyan erőt kellett vennem magamon, hogy ne nézzek ajkaira. - Szerintem apád hazudott, ismerem Diegot és biztosan nem venne meg egy nőt sem magának..
-Én már nem tudom mit higgyek, mindenesetre meg kell szereznem a lányok felügyeleti jogát! - Sóhajtott és szabad kezével megdörzsölte az arcát. - Nehéz menet lesz..
-Van egy jó barátom, ügyvéd! - Néztem rá, most végre visszakérhetem a szívességet Marktól.
-Nem tudom kif... - Kezdte el de leintettem őt.
-Sabrina, ne menjünk most ebbe bele. - Néztem rá sóhajtva. - Amúgy is jön nekem eggyel a srác, elfogja intézni nem kell aggódnod!
-Köszönöm! - Mondta halvány mosollyal majd levette a borsót a fejéről. - Azt hiszem letusolok. - Nevetett ahogy vizes volt a haja mert kiolvadt a mirelit zöldség.
-Akkor hagylak, viszont mivel a lányok a vendégszobában vannak így aludhatsz az én szobámban. - Néztem rá és elvettem tőle a zacskót.
-Aludhatunk együtt is, nem akarom, hogy a kanapén aludj! - Mondta egyből, a kisördög a vállamra csücsült egyből.
-Biztosan ezt szeretnéd? - Néztem a szemébe.
-Igen, nem lesz semmi csak alszunk! - Mosolygott majd kitolt a fürdőből.
-Oké, oké! Megyek már! - Nevettem ahogy bevágta az ajtót utánam, mosolyogva mentem a konyhába.
* Sabrina szemszöge *
Miután lezuhanyoztam megtörölköztem és magam köré csavarva a törölközőt a szobába mentem, Carlos az ágyon ülve laptopozott. Vettem ki a bőröndből tiszta fehérneműt és egy pizsamát is majd visszamentem a fürdőbe gyorsan átöltözni, a szárítóra tettem a törcsit majd a vendégszobához mentem. Benéztem a résnyire nyitva hagyott ajtón, Gloria és Eva aludtak. Kifújtam magamat és Carlos szobájába mentem, a laptop már nem volt az ölében csak engem várt úgy tűnt.
-Csináld csak a dolgodat, én úgy is elfogok aludni. - Ásítva másztam mellé.
-Meddig terveztek maradni? - Nézett rám kíváncsian, felvontam szemöldököm nevetve. - Mármint ezt nem úgy értem, hogy mikor mentek. - Nevetett ő is. - Arra gondoltam, hogy maradhatnátok, legalább addig amíg kicsit rendbe jössz és lecsendesülnek a dolgok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Queen Of King ||Carlos Sainz FF.|| Befejezett
Hayran KurguCarlos Sainz, Formula 1 versenyző. 🏎️ Sabrina Scott, egyszerű barista. ☕️ Sabrina egy kis kávézóban dolgozik Madridban, Spanyolországban. Egy nap Blanca tér be testvére, Carlos Sainz társaságában és a fiú egyből kinézi magának Sabrinat. A lány neh...