15

554 92 181
                                    

Gözlerimi açtığımda kimse yoktu. Derin bir iç çektim. Rüya mı görmüştüm yoksa her şey gerçek miydi? Kapı açılmış ve içeriye Hyunjin girmişti. Elinde bir şırınga sessiz ve yüzüme bakmadan yanıma gelip kolumu tutmuştu.

Sormadan iğneyi koluma batırmış ve ilacı enjekte etmişti. Geri çıkartıp gidecekken ona seslendim.

"Hyunjin!"

Arkasını dönüp bana baktı.

"Şey... Dün gece konuştuk değil mi? Rüya değildi."

"Konuştuk."

Dün dediklerim onu sinirlendirmiş miydi? Neden bu kadar suratsızdı?

"Seni sinirlendirdim mi? Özür dilerim..."

"Hayır, sorun yok."

Demiş ve odadan çıkmıştı. Kafamı kaşıdım ve yerimden kalktım. Duşa girmek istiyordum, yemek umrumda bile değildi. Boş koridorda duşların oraya gittim ve iki tane havlu alıp boş duşların birine girdim. Suyu açıp altında ıslanırken gözlerimi kapattım.

Bir sorunu mu vardı...? Dediklerim sinir mi etmişti onu? Bence etmişti... Çünkü ben bile kendime sinir olmuştum. Nasıl olurda kendimi ona yakıştırırdım?

***

"Neyin var Felix? Çok durgunsun."

"Bir şey yok."

Jeongin ve Jisung ile onların odasında oturuyorduk. Seungmin hyung ise yanımızda duruyordu.

"Emin misin? Sanki bir sorunun var gibi."

Seungmin hyung konuşunca gözlerim dolmuştu. Keşke ona hiç söylemeseydim...

"Felix..."

Jeongin ayağa kalkıp bana sarılmıştı. Hıçkırarak ağlamaya başladığımda Jisung'da gelip sarılmıştı.

"Ağlama ama... Ne oldu sana?"

"Ben çok kötü bir şey yaptım..."

"Ne yapmış olabilirsin ki? Her şey yasak sana."

"Bu yaptığım kötü şey sözlerim ile oldu..."

Benden ayrılıp yanıma oturmuşlardı. Seungmin hyung sandalyesini önüme getirmişti.

"Söyle hadi bize Felix, bir sorun mu var?"

Kafamı eğdim ve aşağı yukarı salladım.

"Anlat o halde, rahatlarsın."

"Ben... Hyunjin'den hoşlandım..."

Yine ağlamaya başladım. Kimsenin sesi çıkmıyordu.

"Ve dün ona bunu söyledim... Dün sabah sevgilisi ile öpüşürken gördüm onu... Aramızda çok yaş varmış, o doktor ben hastasıymışım..."

Titrek bir nefes alıp kafamı kaldırdım. Seungmin hyung sorgulayıcı şekilde bana bakmıştı.

"Yu-jun buraya mı geldi?"

"Hm hm..."

"Ah Tanrım..."

"Çok soğuk davranıyordu bana... Sinirlendirdim onu..."

Comma -HyunLix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin