|Katsuki|
Bileklerimde tavandan sarkan zincirlerle bağlanmıştım. Ağzımda, ağzımı açık tutucak kırmızı bir top. Göğüslerimde, göğüs uçlarımı sıkıcak oyuncaklar vardı. Deku kutuya bakıyor birşey arıyordu.İzuku: hmm nerde o burda olduğuna eminim.. İşte!
Yanıma geldi ve gözlerimi bağladı. Sonra aşağı yöneldi bacaklarımı onun beline koydu. İçime hızlıca birşey sokmasıyla inledim. Dolan gözlerimden artık yaşlar akmaya başlamıştı.
Katsuki: AĞHK
İzuku: bu dildoyu bulana kadar pert oldum
Dildo titremeye başladı. Titrerken inliyordum o sırada penisime soğuk bir şey giriyordu. Gözlerim bağlı olduğu için herşyi normalden daha fazla hissediyordum.
Katsuki: ağağhhm ığh
İzuku: göğüslerin fazlasıyla şişmiş
Göğüsümdeki oyuncakları aniden çekti ve dildoyu daha derine ittirdi.
Katsuki: AĞHMM
Göğüslerimi parmaklarıyla sıkmaya başladı.
Katsuki: AHG
Ağzımdaki top yüzünden inlemlerimi engelliyemiyor sürekli salyamın akmasına neden oluyordu. Konuşmaya çalışınca anlamsız kelimeler çıktığı için ağzımdakini çıkardı.
İzuku: ne oldu Kacchan
Katsuki: b-boşalmak iğstiyor-uğm canım acı-yoğr
Kulağıma eğildi fısıldadı.
İzuku: efendine karşı çıkmaya çalıştın Kacchan seni o kadar kolay bırakamam
Katsuki: ığhm
Kulağımı yalıyor nefesini kulağımın içine veriyordu.
Katsuki: ağmm~
Siktir! Ne istiyor bu sikimin patlamasını falan mı!? Dildoyu içimden çıkardı ve hızlıca penisimdeki demir çubuğu çekti. Çekmesiyle boşalmam bir oldu.
Katsuki: hığmm
Çenemden tuttu ona bakmamı sağladı. Hiç gücüm kalmamıştı kalanmak üzere olan gözlerimle ona bakıyordum.
İzuku: bu seni biraz yordu galiba
Ellerimi çözdü ve beni kucağına aldı. Beni koltuğa oturttu tuvalete gitti.
İzuku: şimdi geliyorum
Onu bir süre bekledim bayılmamak için kendimi zor tutuyordum. Yanıma geldi koltuğa oturdu beni yan bir şekilde kucağına oturttu. Elindeki merhemi parmağına sıktı.
İzuku: bacaklarını arala
Katsuki: n-ne yapıcaksın
İzuku: sadece merhem sürüceğim
Bacaklarımı biraz aradım parmaklarıyla deliğimi okşamaya başladı. İnlemelerimi tutmaya çalışıyordum. Merhemi sürdükten sonra her zaman taktığı siyah eldivenini çıkardı. Parmaklarını ağzıma soktu.
İzuku: inlemelerini tutma Kacchan...
Parmaklarını ağzımdan çıkardı ve kulağıma fısıldadı.
İzuku: isyanlarını duymak hoşuma gidiyor~
Katsuki: ığm~
Merhemi parmağına sıktı göğüslerime sürüp oynamaya başladı.
Katsuki: ığh
İzuku: acıyor mu
Katsuki: hmhm
İzuku: artık seni sandalyeye kilitlemeyeceğim. O bilekliklerle birşey yapamazsın. Zaten kaçmaya çalıştığında neler olduğunu gördük. Efendine karşı gelmemen gerektiğini öğrenmişsindir umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~