|Katsuki|
Ben daha sesimi çıkarmadan beni binaların arasına doğru çekti ve ağzımı bezle kapattı, o an sadece gözlerimin kapandığını hatırlıyorum.Gözlerimi açtığımda ağzım bantlı yatakta yatıyordum. Karşımda Deku sandalyede oturuyordu. Başını eline yaslamış beni izliyordu.
Gözlerimi açtığımı gördüğünde gülümseyerek ayağa kalktı. Ben nefesimi tutmuş küçülmüş göz bebeklerimle ona bakıyordum.
İzuku: ah Kacchan nasılsın? İyi uyudun mu?
Katsuki: mmğh!
İzuku: ben mi? Çok iyiyim. Seninle yakalamaca oynamak çok eğlenceli! Keşke oyun oynamayı sevdiğini daha önceden söyleseydin. Yeni bir oyun oynayalım mı? Şey gibi... Kafana bir elma koyalım, bende elmaya bıçak atıyım, nasıl fikir?
Katsuki: MĞH! IĞMM!
İzuku: hadi ama oyun bozanlık ediyorsun! Ne yapsak ki Kacchan.
Ağzımdaki bantı sertçe çekerek açtı, belindeki bıçağını çıkardı yatakta üstüme doğru gelirken biraz daha çırpındım. Elindeki bıçağı boynuma dayadı, korkudan yutkunduğumda daha fazla bastırdı, kanayacak kadar. Gözlerimin dolduğunu hissederken o sinirle gözlerime bakarken aniden doğruldu, yüzüme bakarak alayla gülümsedi.
İzuku: hahah! Bıçağa ne gerek varki! Seni çıplak ellerimle öldüreceğim! Hahahha
Bıçağı bir kenara fırlattı, ellerini boğazıma sarıp sertçe sıkmaya başladı, benimde göz yaşlarım çoğalmıştı.
İzuku: ben aptal mıyım ha!? Aniden böyle güzel sürprizler yapmanda bir anormallik olduğunu anlamaz mıyım sandın? HAHAHAH-
Yanda duran Deku'nun telefonun çalmıştı. Ellerini boynumdan çekti, rahat nefes alabildiğimde ellerimle boynumu tuttum ve öksürdüm. Bir süre çalan telefonuna baktı ve kapatıp hızla odadan çıktı. kapıdan kilit sesi geldiğinde göz yaşlarım akmaya devam ediyordu.
•••
Deku gideli birkaç saat olmuştu. Yattığım yerde dikleşip bacaklarımı kendime çektim ve kollarımı sardım, ağlamam hâlâ dinmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~