|Yazar|
Sonunda Katsuki otele gelmişti. Hızla içeri atıldı ve resepsiyonda duran bayana doğru ilerledi.Katsuki: De- İzuku burda mı!?
Kadın: ah İzuku-san'nın beklediği misafir siz olmalısınız. 107 numaralı odada.
Katsuki oda numarasını duyduktan sonra asansörü es geçerek merdivenlerden hızlı adımlarla çıkmaya başladı. kapıların önünde koştururken 107 sayısını görmesi ile içeri daldı. Ve iki kişi, yatağın ucunda oturuyorlar.
İzuku gülümseyerek karşındaki kızla konuşurken kapının açılması ile gülümsemesi durdu, kapıya baktı. İzuku'nun başka tarafa baktığını gören kızda kafasını o yöne doğru, arkasına çevirdi.
İşte şimdi Katsuki sıçmıştı.
Göz bebekleri şaşkınlıkla küçülen İzuku ayağa kalktı. Kızda onunla birlikte kalkmıştı.
İzuku: Kacchan?
Uraraka: BAKUGO-KUN!? SEN NERELERDEYDİN POLİS SENİ KAÇ AYDIR ARIYOR! SEN-
Uraraka'nın sözünü İzuku'nun kara kamçısı kesmişti. Uraraka'yı Kara kamçı ile ağzından ve bileklerinden tutatak karşı duvara vurdu. Katsuki'ye doğru sinirle birkaç adım attı. Hiçbir şey düşünmeden gelen Katsuki'nin hesaba katmadığı çok şey vardı.
İzuku: SENİN BURADA NE İŞİN VAR! EVDEN NEDEN ÇIKTIN!
Katsuki: b-ben-
İzuku: HAHAHAH BENİ DELİRTMEYE Mİ ÇALIŞIYORSUN!?
İzuku tek eliyle Katsuki'nin yakasından tutarak kendine biraz daha yaklaştırdı.
İzuku: NEDEN GELDİN BURAYA HA!? EVDEN KAÇAMAYINCA İŞLERİMİ MAFFETMEYE Mİ BAŞLADIN? NE DİYE SİKTİĞİMİN BOK ÇUKURUNA GELİYORSUN!?
Katsuki'de bilmiyordu. Sadece bedeni hareket etmişti ve Katsuki birşey yapamamıştı, düşünmemişti sadece yapmıştı. Neler olduğunu şuan fark ediyordu. Korku ile bakıyordu kendisine bağıran kişiye. Uykusundan bir kova su ile uyanmıştı sanki, ne olduğunu anlamayarak korkabiliyordu sadece.
İzuku: SİKİYİM SENDE HAREKET EDİP DURMA!
Kara kamçıdan kurtulmaya çalışan Uraraka'yı duvarı çökerticek şekilde daha fazla duvara bastırdı. Katsuki'nin bu ortamda bulunması artık onu rahatsız etmeye ve sinirlendirmeye başlamıştı. Hepsi onun suçu.
Uraraka hâlâ kıvranırken Katsuki nerede bulunduğunu ezberlediği İzuku'nun belinden bıçak aldı ve Uraraka'ya fırlattı.
Uraraka: MHHHĞĞ!
Bacağına isabet eden bıçakla çığlık attı. İzuku sinir, şaşkınlık hatta birazda mutlulukla Katsuki'ye dönüp bir kahkaha attı. Katsuki ise acıdan dolayı cırlayan kıza bakıyordu.
İzuku bu işin fazla uzadığını düşünerek son noktayı koymaya karar verdi, kara kamçısını Uraraka'nın ölümcül noktalarına sapladı, ardından Katsuki'yi bileğinden tutup sürükleyerek otelden çıkmaya başladı. Çıkarken revirdeki kadına döndü.
İzuku: Sen 107 numaralı odadayı temizlemelerini söyle. Eğer hâlâ nefes alıyorsa öldürün.
Kadın: pekala İzuku-san.
Anlam veremeyen Katsuki şaşkınca bakarak onu arabaya oturtan İzuku'yu izledi. İzuku arabayı çalışırıp eve doğru gitmeye başladılar.
Katsuki: o-o kadın?
İzuku: ah çok mu merak ediyorsun Kacchan? Hemen söyleyeyim! O otel Kacchan kötüler birliğine bağlı bu yüzden o oteli Uraraka ile buluşmak için kullanabiliryordum. Uraraka ile neden görüştüm? Çünkü siktiğimin kahramanları ile ilgili haber almak için bana bir kahraman lazımdı, bana aşık olan o gerizekalı kızla sahte sevgili oldum. Sonra ne oldu biliyor musun? O kızdan bilgi alacakken odaya aylardır aranan sınıf arkadaşı girdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~