|Katsuki|
Bir sürü dağ aşmıştık. Şehirden bayağı uzakta olduğumuz belliydi. Biraz uzakta mı demişti bu piç ben mi yanlış hatırlıyorum? Arabayı ağaçların arasındaki bir evin önünde durdurmuştu. Neşeli ve heyecanlı sesiyle kemerini açtı.İzuku: işte geldik!
Arabadan çıkıp benim kapımı açtı. Elimden tuttup beni dışarı çekti.
İzuku: Kacchan gel hadi!
Başımı yukarı kaldırdım ve iki katlı beyaz eve baktım. Ardından melez arabadan çıktı. Deku elinden anahtarı çıkardıp kapıyı açtı. Birkaç adım ilerleyip bize döndü. Kollarını iki yana havaya kaldırdı.
İzuku: ta daaa!
Evin içini biraz inceledim. Eve girergirmez salon vardı. Mutfak ile birleşikti.
İzuku: üst katta üç tane oda var. Hepsinde banyo var.
İzuku tekrar elimden tuttu ve beni üst kata götürdü.
İzuku: gel odana gidelim Kacchan~
Korku ile yutkundum. Bir şey yapmayacaktı değil mi? Gelmeden önce birşey yapmayacağını söylemişti. Merdivenlerden çıkarken meleze seslendi.
İzuku: sende istediğin odayı seç Shotoo.
Yanyana duran üç odadan sonuncusuna girdik. Odada iki kişilik yatak, küçük bir dolap, mangaların olduğu bir kitaplık ve çalışma masası vardı. Manga okumayı sevdiğimi biliyormuydu? Yok ne alakası var boş durmasın diye koymuştur. Yatağa oturdum önüme gelip saçlarımı okşamaya başladı. Bu gericiydi ama nedense iyi hissettiriyordu.
İzuku: yeni odanı sevdin mi Kacchan?
Katsuki: hmhm.
Bodruma kıyasla burası vip oluyordu. Geceleri tek kişilik koltukta kıvrılıp uyumak zordu. Genelde uyuyamıyordum zaten. Simdiyse büyük bir yatak ve zaman geçirmek için bir kitaplık dolusu mangam vardı.
İzuku: evde dolaşabilirsin Kacchan. Dış kapı ve camlar her zaman kilitli olucağını söyliyim. Gerçi açık olsa bile-
Katsuki: k-kaçamam... biliyorum.
İzuku: ahh Kacchan çok tatlısınnn!
Dudaklarıma narin bir öpücük kondurdu. geriye çekilip kapıya yöneldi.
İzuku: ben gidip Shoto'ya bakayım. Görüşürüz.
Ardından kapıyı çekti. Ayağa kalkıp kitaplıktaki mangalardan birini aldım ve yatakta okumaya başladım.
|İzuku|
İkinci odaya baktığımda yoktu. Birinciye gittiğimde yatakta uzanmış tavanı izliyordu.İzuku: Shottooo. Ne yapıyorsun bakalım?
Shoto: ben nasıl senin aklına uyupta geldim onu düşünüyorum.
İzuku: ayıp ediyosun...
Shoto: sende gerizekalılık.
Belimden çıkardığım bıçağı başının yanına yastığa sapladım. Hiç tepki vermemişti piç.
İzuku: bir daha söyle bakalım.
Başının yanındaki bıçağımı aldı ve karşı duvardaki darta fırlattı.
İzuku: 9
Bir tane daha bıçak çıkartıp bende attım.
Shoto: 10
İzuku: hah!
Shoto: sadece şans. Ayrıca ben yattığım yerden attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~