Bu bölümü zeynonunkine adıyorum çünkü beni tehdit etti... AL SANA BÖLÜM OKU OKU DUR
•
•
•|Katsuki|
Dün eve geldikten sonra birşey olmadı herkes odalarına dağıldı ve uyudu. Yan odadan gece duyduğum takırtılardan dolayı pek uyuyamadım. Şimdide herkes salonda oturmuş boş boş oturuyordu. Ben kanallarda dolaşıyorum, Todoroki kendine ve Shinso'ya yaptığı kahveyi içiyor, Deku telefona bakıyordu. Gece gelen takırtıları soracaktım ki Deku benden önce davrandı.İzuku: gece gelen sesler neydi?
Soruyu duyar duymaz Todoroki kahvesini püskürttü.
Shoto: ÖHÖH ÖHK
Katsuki: ben diyorum yaşamakta bile beceriksiz.
Hitoshi: hangi sesler? Ben ses duymadım.
İzuku: bilmem o odadan geliyordu. Shoto sana ne oldu? Çok mu şaşırtıcı birşey sordum?
Shoto: h-hayır sadece ağzım yandı.
Katsuki: buzlu kahve değil mi lan o.
Shoto: içtiğim kahveyi senden daha iyi biliyorum Bakugo.
Katsuki: ay sende sanki bişey dedik. Tck.
Todoroki kahvesini sehpaya bıraktı, ardından yukarı çıkmak için merdivenlere ilerledi. Onun peşinden İzuku gitti, merdivenlerden çıkarlarken konuşma sesleri duyuluyordu.
İzuku: hey Shoto ne oldu?
Shoto: birşey olmadı, peşime takılmasana!
Onlar yukarı çıkarken arkalarından baktık, ardından Shinso bana döndü.
Hitoshi: benimle gelsene.
Katsuki: nereye?
Hitoshi: söz yemicem.
Ayağa kalkıp merdivenlerden yukarı çıktı, bende peşine takıldım. Balkon olduğunu düşündüğüm kapıyı açtı, ve evet burası balkondu. Küçük bir balkon değildi. İkili koltuk küçük bir masa birkaç sandalye, iki tane de bitki vardı. Demirliklere doğru ilerledi, cebinden sigara paketini çıkardı. Bende yanına gidip kollarımı demirliklere yasladım. Paketi bana uzattı,
Katsuki: içmiyorum.
Dudaklarının arasındaki sigarasını yaktı ve paketi tekrar cebine koydu.
Katsuki: beni neden çağırdın?
Hitoshi: sakin ol biraz, sadece konuşmak istedim.
Ağzındaki dumanı üfledi ve ağaçları izlemeye devam etti. Şimdi fark etmiştim de evin bir arka bahçesi vardı.
Katsuki: neden babandan saklanmak için buraya geldin başka gidecek yerin mi yok.
Hitoshi: aslında bir sebebim var, ama söylemeye niyetim yok.
Katsuki: nedenmiş??
Hitoshi: sen neden burdasın? Midoriya'nın tutsakları genelde bir gün sonra ölü olur.
Katsuki: "ben özelmişim" ne sikimse...
Hitoshi: seni neden bu kadar seviyor?
Katsuki: kim?
Hitoshi: kim olacak babam. Ya sabır... Midoriya, kim olabilir?
Katsuki: pft- PUAHAHSHSHAHAGSHAHAGHAHAH ah hiç güleceğim yoktu...
Hitoshi: seni öldürmemesi seni sevmediği anlamına mı geliyor?
Katsuki: hayır, beni öldürmemesi benden nefret ettiği anlamına geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~