|İzuku|
Birkaç parça benim ve Kacchan'ın eşyalarının olduğu çantanın fermuarını çektim. Shoto ortalıkta görünmüyordu. Derin bir nefes vererek odadan çıktım. Merdivenlerden inerken Shigaraki karşıma çıktı.İzuku: hm? Bir sorun mu var?
Tomura: şimdilik hayır... O çanta ne?
İzuku: ha bu mu? Hiç birşey sadece Kacchan için birkaç parça kıyafet. Ve.. anlarsın ya.
Tomura: senin Bakugo ile olan hayatın umrumda değil ses yapma yeter.
İzuku: peki peki. Artık geçebilirmiyim sevdiceğim beni bekliyor~
Bir adım kenara kaydı. Bende zıplayarak neşeli neşeli merdivenlerden inmeye devam ettim.
Shoto bir şey söylemiş olamaz değil mi?
Bodrumun kapısını açtım içeri girdim. Kapıyı kapattığım anda gülen yüzüm söndü ve ciddi ifadem geri döndü.İzuku: hahh siktir.
O sırada Kacchan bana baktı.
İzuku: Kacchan sana verdiğim merhemi sürdün mü?
Katsuki: evet.
Yanına doğru adımladım. Önce saçlarını okşadım sonra da sarıldım.
İzuku: simdi daha iyi misin.
Kafasını salladı. Bir adım geriye gittim. Parmağımı çeneme koydum. Yalandan hüzünlü bir ses tonuyla mızmızlandım.
İzuku: haaa ne yalan söyliyim uzun süre sex yapamayacağımıza üzüldüm~ artık gittikten sonra biraz beklemem gerekecek.
Katsuki: nereye?
Parmağımı çenemden indirdim ve gülümsedim.
İzuku: burdan gidiyoruzz! Biraz uzak bir yer. Büyük bir ev çok seviceksin! Şehirde değil yani rahat olabiliriz.
Katsuki: n-ne zaman?
İzuku: bugün gece yarısı. Binanın arkasındaki arabayla gidiceğiz.
Gözlerini televizyondaki saate çevirdi ve yutkundu.
Katsuki: az kalmış...
İzuku: evet...
|Yazar|
Bu demekti ki izuku birlikteki son dakikalarını geçiriyordu. İç çekti ve gülümsemeye çalıştı. Kapıya doğru ilerledi başını sandalyede oturan katsukiye çevirdi.İzuku: ben gittim Kacchan bay bayy.
Ardından kapıyı kapattı. Belki bir daha göremiyecekti burdakileri. O yüzden görmek istiyordu onları.
Bara çıktı. Sandalyede oturan Himiko ve Twice'ınortasına oturdu. Beyaz bir bezle bardakları silen Kuragiri birşey istiyeceğini anlamış ve elindei bardağı bırakmıştı.
İzuku: Kurogiri bana-
Önüne bir bardak kan kımızısı şarabın koyulması ile sözü kesilmişti.
İzuku: beni çok iyi tanıyorsun.
Bir yudum aldı ve Himiko'ya döndü.
İzuku: Dabi yokmu genelde hep burda olurdu.
Himiko: sabah görmüştüm sonra görmedim.
Twice: Shoto'da ortalarda yok belkide birlikte bir yere gitmişlerdir.
Bu İzuku'nun ikisinede veda edemeyeceği anlamına geliyordu.
İzuku: anladım...
Bardağında keyifsizce bir yudum daha aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~