16

339 21 61
                                    

|Yazar|
katsuki izukunun yüzüne boşalmasıyla  birlikte sinirle ve tehtitkar bir ses tonuyla adeta kükredi.

İzuku: Yüzüme boşaldın? ahhh bunun için nasıl bir ceza vermeliyim sana?

katsuki korkuyla adeta taş kesilmişti ne nefes alıyor ne de kıpırdıyordu. titrek bir ses tonuyla yalvarmaya başladı.

Katsuki: Özür dilerim bi-bilerek olmadı! sen fazla üstüme gelince...

İzuku: Şimdi de beni mi suçluyorsun?

izuku katsukinin üstünden kalktı ve onu oda da yalnız bir şekilde bıraktı. katsuki nefes nefese bir şekilde titreyerek olacakları bekliyordu.

izuku odasına girip katsuki için hazırladığı kutuyu aldı ve sakin bir şekilde shotonun yanına indi.

Shoto: Sana sandviç hazırladım istersen ye.

İzuku: Saol shoto! şeyyy benim için bir şey almanı isteyebilir miyim? bir şişe afrodizyak gibi...?

Shoto: ne yapıcağın veya nasıl kullanacağın umurumda değil ama çok ses yapacak mısınız?

İzuku: Rahatsız olucağına eminim çünkü kacchan baya inleyece-

shoto hızlıca yerinden kalktı ve kapıya giderken tiksinerek konuştu.

Shoto: Seks fantezilerin beni ilgilendirmiyor. bir şişe afrodizyak değil mi başka bir şey istersen arama beni.

İzuku: Başka bir şey yok shoto teşekkürlerrrr!

shoto kapıyı kırarcasına kapattıktan sonra arabasına bindi ve izukuya bela okuyarak istediğini almaya gitti.

İzuku elindeki kutu ile beraber katsukinin yanına çıktı. İçeri girdiğinde katsuki yalvarmaya başlamıştı bile.

Katsuki: Deku lütfen yapma özür dilerim lütfen sadece çöz beni. 

(yap yap özür dile şimdi siktircem seni)

İzuku: Özür dilemek ile olmuyor bu işler kacchan ve mükemmel oyuncaklarım var senin için.

katsuki bağırarak ağlamaya başlamıştı tabii izukuya müzik gibi geliyordu haykırışları.

yavaşça kutuyu yatağın yanına koydu ve içinden iki vibratör çıkardı.

İzuku: Seç birini kacchan tabii ikisini de sokabilirim senin tercihine kalmış.

katsuki yorgun ve ıslak gözlerinden dolayı neredeyse hiç bir şey göremiyordu. sanki gözlerine bir perde inmişti.

Katsuki: sağ elinde olan.

İzuku: Vayy uzunu seçiyorsun sevdim bunu.

izuku sol elindeki vibratörü kutuya geri koydu. kutudaki sondajı görünce gülümsedi ve eline aldı.

İzuku: Kacchan bak burada bir süpriz de var senin için.

katsuki görmek istemiyordu hiç bir şey. sımsıkı kapatmıştı gözlerini adeta kör olmak ister gibi.

İzuku: Peki görmek istemiyorsan sorun yok daha büyük bir süpriz olur senin için

izuku sondajı katsukinin penisinin deliğine konumlandırdı ve hızlıca içine soktu. katsuki gözlerini sonuna kadar açarak odada yankılanacak bir inleme bıraktı. bundan keyif alan deku dudaklarını kıvırdı. ( kuolema9 dudağını götüne sokim.) izuku katsukinin bacaklarından tutarak deliğinin rahat görüceği şekilde açtı. yanında duran vibratörü aldı, deliğine yavaşça sokmaya başladı. derinlerine giren vibratörü son ayarına aldıktan sonra shotonun seslenmesiyle yataktan kalktı. 

Villain Deku | DEKUBAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin