|İzuku|
Katsuki: NEYDEN BAHSEDİYORSUN PİÇ
İzuku: işte tam bu yüzden eğitim vereceğim çok kabasın seni düzeltmem gerek
Katsuki: önce senin kafanı patlatmazsam
İzuku: hiç akıllanmıyorsun değil mi?
Odanın köşesindeki dolaba gittim. Kapağını açtım ve içinden bir kutu çıkardım. Ben kutuyla ilgilenirken Kacchan çırpınıp duruyodu. Hâlâ deniyormusun cidden? Yazık. Aradığım şeyi bulduğumda kutuyu dolaba geri koydum. Kacchan'ın yanına gittim elimdekini görünce şaşırıp bana baktı.
Katsuki: Deku-
İzuku: hayır hayır. Bundan sonra sadece efendim
Katsuki: SANKİ DERİMDE!
Yakasından tuttum ve çektim. Çekmemle tişörtü yırtıldı. Elimdeki kırbacı karnında gezdirdim huylanmış olmalı ki ağzından "tck" sesi çıktı.
İzuku: söyle
Katsuki: neyi
İzuku: bana nasıl sesleniceğini
Katsuki: benimle dalga geçme kalta-AGĞHK
Kırbacı göğüslerine doğru savurmamla acı dolu bir çığlık attı.
İzuku: söyle
Katsuki: asla-a ĞHK
İzuku: kırbaçları say yanlışın olursa bir parmağını keserim
Kırbaçları serçe vuruyordum her vurmamda sayıyordu.
İzuku: kaç oldu
Katsuki: 28 hah ağk-
İzuku: hm devam
Vurmaya devam ettim. Gözleri ağlamaktan şişmir bir hâl alınca zorlukla ağzını arladı.
Katsuki: dur l-lütfen dayanamıyorm
İzuku: ne diyeceksin?
Katsuki: e-efendim... Lütfen durun...
İzuku: sonunda biraz akıllanmaya başladın ha? Hahhahh bu güzel hoşuma gitti.
Ellerindeki ve ayakalrındaki kilitleri açtım zaten yorgun olduğu için birşey yapamıyacaktı. Koltuğuma oturdum ve biraz Kacchan'ı inceledim. Buraya gel işareti yaparak bacağıma pat patladım.
Zorlukla ayağa kalkmaya çalıştı ama başaramayıp tekrar oturdu.İzuku: emekle
Katsuki: n-ne
İzuku: dediğimi duydun. emekle
Kacchan korkarak yere çömeldi ve bana doğru emeklemeye başladı. Önüme gelince durdu yere bakıyordu. Saçlarını elimle kavradım ve geriye doğru çektim.
Katsuki: ağhh
Bacaklarımı açmış koltukta rahat bir pozisyonda oturuyordum. Aklıma gelen şeyle sırıttım.
İzuku: benimkini ağzına al
Katsuki: ne!?
Bağırmaya bile hali yoktu kırbaçlar onu gerçekten yormuş olmalıydı. Sert bir ses tonu ile dediğimi tekrarladım.
İzuku: lafımı ikiletme. dedim ki penisimi ağzına al
Fermuarımı açtım ve aletimi çıkardım. Kacchan'ın saçlarıdan tutup çektim. Dudakları penisime değerken korku ile bana bakıyordu. Evet Kacchan bana böyle bak eskiden sana baktığım gibi bak... Saçından tutup biraz daha ittirdiğimde ucunu ağzına almıştı.
İzuku: hadi sabaha kadar seni bekliyemem
Tehdit dolu bakışlar atarken ağzına aldı ve git geller yapmaya başladı.
İzuku: hahh.. siktir..
Ağzını becerirken bir elimle cebimdeki vibratörü çıkardım. Diğer elimle kafasını benden uzaklaştırdım iki parmağımı ona uzattım.
İzuku: em
Sorgulamadan emmeye başladı. Parmaklarım iyice ıslanınca geri çektim.
İzuku: arkanı dön
Katsuki: ne yapıcaksı-
İzuku: sana lafımı ikiletme dediğimi hatırlıyorum
Aynı pozisyonda arkasına döndü, belinden tutup kendime çektim. Parmakalrımı sırasıyla deliğinden sokup gevşetmeye başladım. Gevşediği konusunda emin olduğumda vibratörü içine soktum.
Katsuki: hğhk ağm
Vibratörü çalıştırdım, inlemeri çoğaldı. Aletimi deliğine dayadığımda telaşlı bir ses tonu takındı
Katsuki: D-DUR sokmayacaksın d-değil mi!?
İzuku: tabikide sokucağım?
Katsuki: H-HAYIR YAPMA!
İzuku: efendine emir mi veriyorsun!? Sana ne demiştim Kacchan?
Dediğimde hızlıca içine girdim.
Katsuki: AHĞĞMMM! E-efendim dayanamıyorum duruğn lütfeeeğnm
İzuku: hmm... hayır~
Dizlerim yerdeydi. yüzünü bana doğru çevirmemle sırtı yerle buluştu. Vibratörün titremesini son hıza aldım. İçinde hızlıca gidip gelmeye başladım.
İzuku: en derinindeyim hissedebiliyor musun?
Yerde gördüğüm kırbaçı aldım ve göğüslerine vurmaya başladım.
İzuku: Kacchan şuna bak. Göğüs uçların nasılda kızardı. Çok tatlı~
Kacchan zar zor dayanıyor ağzından salyalar akıyordu. Gözleri geriye doğru kaymış kendinden geçmişti. O boşaldıktan sonra birkaç git gel yapmış boşalıcağım zaman aletimi deliğinden çıkartıp karın kaslarına boşalmıştım. Vibratörü durdurmuş içinden çıkartmıştım. Baktığımda yine bayılmış olduğunu gördüm.
İzuku: hadi ama...
•
•
•
•
•Kim gece gece smut yazıyor? Ben
Kim en mükemmel? Ben
Kim şimdi zıbarıcak? Ben
535 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanficdekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~