|İzuku|
İnanılmaz bir baş ağrısı ve belimdeki sızlamayla yattığım koltukta doğruldum. Pencereden dışarı baktığımda hava iyice kararmıştı. Olanları yavaş yavaş hatırlamaya başlayınca bunların hepsinin bir rüya oldugunu ve ağrının sadece beynimin yanılsaması olduğunu umuyordum. Maalesef ki öyle degildi. İçimde sadece öldürme iç güdüsü varken kendime engel olmak için uğraşıyordum. Sakin kalmalıydım.Olmuyor. Onun odasına gidip boynuna çüllanmak istiyorum. boğazını kesip, soluk borusunu yerinden çıkarmak istiyorum.
Hayır yapmamalıyım!
Neden? Yapmamam için bir sebep yok.
O olmasa ne yapacağım?
Başka oynayacak birilerini bulursun. Sen kötüsün, birine zarar vermek için sebebe ihtiyacın yok.
Bana onca sene yaptıkları onları yok sayıp hemen mi öldüreceğim?
Yap gitsin.
Hayır.
Yap.
Olmaz.
Öldür onu.
Yapmayacağım.
Hemde en acı en canice şekilde.
İstemiyorum.
İstiyorsun İzuku hemde tüm kalbinle.
Öldürmeyeceğim.
Herkesi öldürmek istiyorsun biliyorum. Hiç suçu olmayanları bile en ufak sebebten, öldürmek istiyorsun hepsini. Seni sevmedikleri için, seni sevdikleri için, kötü şeyler yaptıkları için, iyi şeyler yaptıkları için. Hatta nefes aldıkları için. Katsuki'yle başlamaya ne dersin? Bunun için yanıp tutuşuyorsun.
Ona sadece acı çektirmek istiyorum.
Hepsini öldür İzuku. Herkesi. Yaşamlarını ellerinden al. Öldür onu.
B-ben-
Kapı açıldı ve içeri Shoto girdi.
Shoto: İzuku yemek yediniz mi
İzuku: hayır... sen birşeyler hazırla ben Kacchan'la biraz konuşacağım.
Shoto bana anlamsız bakışlar attı. Kafamı toparlamak adına derin bir nefes verip Kacchan'ın odasına çıktım. Kapının tam giricekken duraksadım elimi kapı kolundan çektim ve anlıma yasladım. Ne yapıcağım? Ne yapmalıyı?, Nasıl davranmam gerek? Onu öldürecek miyim? Hayır bu kadar kolay ölmesine izin vermem. Hâlâ uyuşturucu etkisinde gibi davransam?
Kapı kolunu yavaşça açarak içeri girdim. Kacchan yatakta uzanıyordu.
Oyunculuğuma başlayarak titrek adımlarla yatağa yaklaştım. Benim bu halimi görünce hâlâ uyuşturucunun etkisinde olduğumu düşünerek gülümsedi.Katsuki: neden geldin inek?
Hah cidden bana böyle mi davranıcaksın? Neyse role devam.
İzuku: a-ah şey aşağıya biri geldi. Onu tanımıyorum...
Katsuki: muhtemelen yarım piçtir...
İzuku: o-o da kim... annem hâlâ gelmedi endişeliyim. Şimdide bu adam.
Katsuki: tamam sus artık! Sesini duymak sinir bozucu.
İzuku: peki, özür dilerim...
Katsuki: neyse. Yanıma gel. Biz işimize bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~