|İzuku|
Kacchan'ın yaralarına merhem sürmüş ve sandalyeye geri oturtmuştum şimdide Shoto ve Toga ile barda birşeyler içiyordum.Himiko: bodrumdaki geleli kaç gün oldu izuku-kun
İzuku: sanırım bugün 3. Gün
Shoto: 2 gündür birşey yemiyor mu?
İzuku: ah! Onu tamamen unutmuşum hehe
Shoto ah ne olucak senin bu halin der gibi başını sağa sola salladı bende güldüm.
İzuku: birkaç şey götürürüm birşey olmaz abartmayın. Hâlâ yaşıyor sonuçta
Biraz konuştuktan sonra kalkıp yiyecek şeyler hazırladım ardından bodruma indim. İçeri girdiğimde uyanık olduğunu gördüm.
İzuku: Acıktın mı Kacchan? Sana yemek getirdim
Katsuki: ...
İzuku: merak etme içine zehir katmadım. çok ucuz bir ölüm yolu sonuçta değil mi?
Tepsiyi kucağına koydum ellerindeki kelepçeyi açtım ve koltuğa oturdum.
|Katsuki|
Yemeğe soğukça bakıyordum. Deku sinirli bakışını saklıyan o korkunç gülüşünü yine yaptı.İzuku: yesene uğraştım o kadar
Bir çatal alıp ağzıma attım. Beni dikkatlice izliyordu her lokmam boğazıma diziliyordu.
İzuku: güzel mi?
Başımı aşağı yukarı hafifçe salladım. Yemeğimi ve suyumu bitirince kucağımdan tepsiyi aldı yandaki masaya koydu. Cebinden telefonunu çıkardı ardından kulağına götürdü.
İzuku: shoto odamdaki çekmecede getirirmisin
Telefonu kapattı tekrar koltuğa oturdu. kapının açılmasıyla kapıya baktım. İçeri saçının yarısı beyaz yarısı siyah yüzünün sol tarafında büyük bir yara izi olan birisi giridi. Bana doğru yürüdü bileklerime demir bileklik taktı.
Katsuki: ne yapıyorsun yarım piç!?
Shoto: şhh efendin duymasın yoksa seni cezalandırır değil mi?
Katsuki: tck!
Dediği şeyle sinirle dişlerimi sıktım.
İzuku: teşekkürler shoto
Shoto: ah bide bu var
Eline bir torba verdi ve gitti. Deku elini torbaya attı ve içindekileri çıkardı. Torbada bir takım vardı.
İzuku: ah doğru ya böyle bir şey vardı
Ayaklarımdaki kilidi açtıve bana takımı verdi.
İzuku: bu sana çok yakışır Kacchan hadi giy
Dedi ve koltuğa geri oturdu.
Katsuki: s-sen?
İzuku: ahahah Kacchan sanki hiç görmemişim gibi konuşuyorsun~
Utanarak üstümdekileri çıkardım ve verdiklerini giydim. Tamam Katsuki ellerin tam iyileşmemiş olsada iyiler kırbaç yaralarına katlanılanabilir uyuşturucu vurmadığı için rahat haraket edebilirsin. Oturduğu koltuktan bana bakan Deku'ya döndüm ve üstüne atladım. Ellerimi boğazına dayadım ve sıkmaya başladım özgünlüğümü tam kullanıcaktım ki.. neden birşey olmuyor!? Şaşırmış bir şekilde bakarken bileklerimden tuttu ve biraz geriye doğru çekti. Kahkaha atmaya başladı.
İzuku: phft- PUAHAHAHAHAHAHHAH AAHHH KACCHAN GERÇEKTEN ÇOK KOMİKSİN HAHAHAHH... Ama bu bileklerindekilerle hiçbir şey yapazsın. Ahh ne kadar yazık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~