20

321 20 142
                                    

|İzuku|
Arabanın içinde onu bekliyordum. En sonunda geldi ve yan koltuğa oturdu.

Hitoshi: ona ne dediğimi soracaksın değil mi?

Ona bakmakla yetindim, cevabını alıp önüne döndü.

Hitoshi: kriz geçirmesinin sebebi ben değilim, sadece gerçekleri söyledim ve bu onda birşeyleri hatırlatmış, açığa çıkarmış olabilir.

İzuku: tekrar böyle birşey yaşanmayacak.

Hitoshi: yoksa bıçağını çekersin değil mi?

Gülerek söylediklerine karşılık bende güldüm, ama benimki ondan farklı olarak tehditkârdı.

İzuku: aynen öyle.

Dedikten sonra arabadan çıktım, benim ardından o da çıktı ve eve girdik. Koltukta yayılan Shoto'ya döndüm.

İzuku: Shoto dışarı çıkıyoruz. Shinso- ne bok yersen ye.

Hitoshi: saol.

Shoto'da hazırlandıktan sonra evden çıktık.

|Hitoshi|
Midoriya'lar çıkalı yaklaşık yarım saat olmuştu. Koltukta oturmuş telefona bakıyordum. Merdivenden gelen ayak seslerini duyduğumda Bakugo'nun aşağı indiğini anladım. Tuhaf olan yanımdaki koltuğa oturdu. Bir süre birşey demedi. Sadece bana baktı, kesinlikle söylemek istediği birşey vardı ama çekiniyordu. Teledonumu kapatıp ona döndüm, ne söylemek istiyor da bu kadar utanıyor?

Hitoshi: söyleyecek misin artık?

Katsuki: ...

Hitoshi: ah tamam gidiyorum.

Ayağa kalkıp gidecekken bileğinden tutup gitmeme engel oldu. Ona döndüm bana bakmıyordu, gözleri halıyı incelemekle meşguldü.

Katsuki: birşey sipariş etmeni istiyorum.

Hitoshi: Midoriya'ya söyle bana neden söylüyorsun?

Katsuki: o bilmemeli de o yüzden aptal!

Hitoshi: tamam ne istiyorsun?

Katsuki: ş-şey...

•••

Dün eve Todoroki ve yanında temizlik için bir kadın geldi. Kadın odamı temizledi, bende Deku'nun odasında yatmak zorunda kaldım. Dün eve gelmemiş olmalı ki hiçbir şey olmadı. Todoroki odasında, bizde Shinso ile kahvaltı ederken zil çaldı, kapıyı açmak için masadan hızla kalktım.

Hitoshi: kimmiş?

Katsuki: kargom gelmiş.

Elimdeki kutuyla bakıştım bir süre. Siktir bunu yapacağıma inanamıyorum... Diye düşünürken kafamı kaldırmama sebep olan tabiki de patlıcan kafaydı.

Hitoshi: onu kaçmak için kullanacaksın değil mi?

Katsuki: medyumluğu bırakacak mısın!?

Omuz silkti, bende gözlerimi devirerek odama çıkmak için gidiyordum ki gözlerimi Shinso'ya çevirdim.

Katsuki: kaçacağımı biliyorsan neden bana yardım ettin?

Hitoshi: bu Midoriya ve senin sorunun ben sadece istediğimi yaptım, kaçman beni ilgilendirmiyor.

Katsuki: o zaman şu yarım piçide al ve geceye kadar gelme.

Derken odama girmiştim bile.

|İzuku|
Arabayı evin önüne park ederken telefonum çaldı. Arayanın Shoto olduğunu görünce açıp kulağıma yasladım.

Villain Deku | DEKUBAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin