|Katsuki|
Bu eve geldiğimizden beri 2 hafta geçti. Ceset iyileşti sayılır, nedense bu aralar bana fazla karışıyor. Deku bana "fazlasıyla" nazik davranıyor ve benim iznim olmadan hiç dokunmuyor. Bu biraz garip ve nedense rahatsız edici hissettiriyor. Ama daha rahatsız edici şeyse herkesin gözü benim üzerimde...Katsuki: bir sorun mu var?
Shoto: hayır.
Bakışlarını benden okuduğu kitaba doğru yöneltti. Yüzümde birşey mi var? Kanallarda tekrar gezmeye başladım, o sırada ceset yanımıza geldi.
Hitoshi: Bakugo biraz konuşabilir miyiz?
Tamam bu değişik çünkü morluyla iletişimimiz genelde yemek yaparken ki tartışmamız oluyor.
Katsuki: ne söyleyeceksin?
Hitoshi: gel.
Sanki ruhumu deliyormuş gibi soğuk bir bakış attı. Bazen onun mafyadan olduğunu unutuyorum.
Ayağa kalktım ve peşinden odama? gittim. Kendisi sandalyeye oturdu ve yatağı işaret ederek oturmamı istedi. Karşısına, yatağa geçtim ve ne diyeceğini bekledim.
Katsuki: neden çağırdığını açıklayacak mısın?
Hitoshi: psikolojik amnezi...
•••
Katsuki: SİKTİR GİT PİÇ!
Hitoshi: olan durum bu.
Katsuki: BENİM DELİ OLDUĞUMU MU DÜŞÜNÜYORSUN! DELİ OLAN SENSİN!
Hitoshi: Bakugo sakin olur musun.
Katsuki: BENİMLE KONUŞMA LANET OLASI!
Burda durmanın bir anlamı yoktu, hıçla kapıya doğru ilerlemek için arkamı döndüm. Benim hasta olduğumu düşünüyor! Ben delirdim mi yani? HAH! KENDİSİNİ NE SANIYOR BU-
Hitoshi: Uraraka'yı sen öldürmedin mi.
Ne?
Katsuki: neyden bahsediyorsun sen?
Arkamı dönüp ona baktım, kaşlarım çatıktı ama o benim aksime soğuk ve durgundu.
Hitoshi: otelde Uraraka'yı öldüren sendin değil mi?
Katsuki: ben kimseyi öldürmedim!
Hitoshi: öldürmedin mi yoksa hatırlamıyor musun?
Katsuki: BEN URARAKA'YI ÖLDÜRMEDİM! BEN KAH-
Hitoshi: sen kahraman mısın? Ama bir kahraman başka bir kahramanı öldürmez.
Katsuki: ONU ÖLDÜREN BEN DEĞİLDİM! BEN SADECE- ...
Hitoshi: sen sadece ona bıçak fırlattın.
Katsuki: KES SESİNİ BEN...
Dişlerimi kıracakmış gibi sıktım. Her konuşması daha da can sıkıcı bir hâl alıyordu.
Hitoshi: hatırladın demek ha.
Katsuki: onu ben öldürmedim.
Hitoshi: nasıl emin olabiliyorsun ki?
Sandalyeden ayağa kalktı ve bir adım öne gelerek bana yaklaştı. İşaret parmağı ile kafasını işaret etti.
Hitoshi: belkide hatırlamıyorsundur, aslında onu öldüren sensindir.
Katsuki: hayır...
Hitoshi: Belki de Bakugo...
Elini indirdi ve omzuna koydu, parmaklarını çaktırmadan sıkıyordu, bende üstünlük sağlamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~