14

337 23 148
                                    

|Katsuki|
Elimde ki mangayı bıraktım ve duvarda ki saate baktım. Bir saatir yatakta uzanıyorduk. Elimin altındaki Deku'nun anlına gelen saçlarını geriye aldım. Çatık kaslarına ragmen sakince uyuyordu. Melek görünüşlü şeytan elimi saçlarından kaldırıp omzuna koydum.
Bacaklarım uyustuğu için kalkmam lazımdı. Uyanması için omzundan biraz sarstım.

Katsuki: oi Deku uyan!

Kaşları daha çok çatılmış uyanmıyorudu. Uyuşan bacağımdan sinirim artmış bu yuzden deku'yu biraz daha sert sarsmaya başladım.

Katsuki: Deku!

Hızla gözlerini açıp geriye çekildi. Küçülmüş goz bebekleri ile bana bakıyordu. Titreyerek gülümsedi.

İzuku: a-ah kacchan korkuttun beni. Aniden öyle kaldırılır mı hahah...

Yataktan kalkıp toparlanmıştı.

İzuku: ben gidip Shoto'ya bakıyım en iyisi.

Dedi ve çıktı.

|İzuku|
Shoto'nun yanına salona indim. Kendimi koltuğa yanına bıraktım.

İzuku: bana ağır birşeyler lazım.

Shoto: hahh... tamam bakarım.

Yanımdan kalkıp kapıya doğru ilerledi.
Kapının kapanma sesini duyunca uzun koltuktuğa yayılıp gözlerimi kapattım.

Bir süre sonra kapı geri açıldı yanıma gelen Shoto'nun oturması için koltukta dikleştim.

İzuku: hangisi?

Shoto: diazepam. Çok ağır değil ama isteklerini karşılayacağını düşünüyorum.

İzuku: hah sen öyle diyorsan.

Elindeki kutuyu aldım bir şırınga yardımıyla uyuşturucuyu koluma enjekte ettim ve kanıma karışmasını bekledim. Bu sırada bugün gördüğüm rüyayı istemsizce düşünüyordum.

Flasback

Sınıfta oturmuş sırada deftere kahramanlarla ilgili notlar yazıyordum.  Ardından Kacchan bana seslendi.

Katsuki: oi Deku okuldan sonra bir işin var mı?

İzuku: y-yok.

Katsuki: bu iyi. O zaman çıkışta beraber vakit geçirebiliriz değil mi?

İzuku: ta-tabi...

•••

Çıkış zili çaldı ve Kacchan yanıma geldi. Kulağıma eğilip fısıldadı.

Katsuki: herkes çıkana kadar kitaplarını topluyormuş gibi davran.

Biraz zaman geçmesine rağmen sınıfta hâlâ birkaç kişi vardı. Kacchan sızlanarak söylenmeye başladı.

Katsuki: hadi ama Deku biraz hızlı ol.

Bunu gerçekten mi söylüyor yoksa rol mü yapıyor? Birazdan herkes çıkmış olucak kim bilir bana neler yapıcak. Tekrar tecavüz mü edicek? Korkuyorum korkuyorum çok korkuyorum. Acaba hâlâ çıkmamış olanlara birşey söylemeli miyim!? Bana inanırlar mı ki!? Kacchan onların yanındayken bana hiç birşey yapmadı ki. Bana inanmaları için bir sebep yok. Zaten arkadaşımda yok. Ya gittiklerinde Kacchan bana davranıcağından daha kötü davranırsa. Hayır onlara söyleyemem. Bana tecavüz edicek mi? Belkide sadece döver? Ne olursa olsun hiçbirini istemiyorum. En azından dövmesi tecavüzden daha iyidir. Lütfen sadece dövsün. Lütfen sadece dövsün lütfen sadece döv-

 Lütfen sadece dövsün lütfen sadece döv-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Villain Deku | DEKUBAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin