Bu bölümü kesin güzel yazamayacağım ama olsun yazmam gerek. Ayrıca söylemeyi unuttum bu kitapta All Might varis aramıyor.
•
•
•|İzuku|
Bugün Endeavor ölücekti. Endeavor'un devriyede gezdiği en yakın yerde kargaşa çıkartıcak, ben, Dabi ve Shoto onu köşeye sıkıştırıp işini halledicektik.
Saat 22.00 oldu ve dağıldık. Ben, Dabi, Shoto gizlice Endeavoru takip ediyorduk. İleriden çığlık sesleri geldiğinde o tarafa uçmaya başladı. Binaların arasından koşuyor onu takip ediyorduk. Kargaşanın yaşandığı yere ulaşmak üzereyken kurogiriye işaret verdim. Endeavor hızla uçarken kurogiri önüne bir kara delik açtı ve bizim yanımıza ışınladı. Ara sokaklardan birindeydik. Endeavor ne olduğunu anlamadığı için aniden durdu ve yere düştü. dizlerinin üstünde kafasından kan akıyordu. Kafasını kaldırdığında birkaç metre ilerisinde Shoto ve Dabi'yi gördü. Bende Evdeavorun arkasında sessizce duruyordum.Dabi: Ahh sonunda başbaşa kaldık
Enji: Dabi!
Dabi: ayy... Bana neden öyle sesleniyorsun benim çok güzel bir ismim var
Dabi ve Shoto su şişeleri çıkardılar ve saçlarına döktüler. Siyah boyalar aktı Dabinin saçları beyaza, Shoto'nun saçıysa kırmızı oldu.
Dabi: lütfen bana Toya de
Endeavorun gözleri şaşkınlıkla birlikte tamamen açılmıştı.
Dabi: o kadar mı mala bağladın yahu? Tamam yüzlerimiz değişmiş olabilir ama oğullarınıda hatırlarsın? Dur tahmin edeyim inanmıyorsun değil mi? O halde seve seve kan testini gösterebilrim.
İki kağıt parçası çıkardı ardından önüne attı.
Shoto: kyuşuda senden aldığım kan örneği ile %99.9 luk bir uyuşma var
Yerdeki kağıtlara bakıyor bir yandanda ağzı açık dehşet dolu ifadelerle dinliyordu. Konuşma bittiğinde kara kamçı ile arkasından boğazını tuttum ve sıktım.
İzuku: şaşırma faslı buraya kadar. Şimdi...
Üçümüz aynanda fısıldadık, "Shine Todoroki Enji" (geber Todoroki Enji) kara kamçıyı sırtından sapladım. Benle beraber Dabi ateşleri ile onu yaktı. Shoto'da buzları ile kelimenin tam anlamıyla içinden geçti. Polis sireni duyduğumuzda üçümüzde oradan ayrıldık. Gittiğimiz binanın önünde diğerleri bizi bekliyordu.
Twice: sonunda geldiler
Tomura: daha fazla beklemeden gidelim
Kurogiri portal açtı herkes içinden geçti. Portaldan geçince kendimi bir bar sandalyesine oturdum. Toga yanıma gelip bana merakla sordu.
Himiko: başardınız mı?
Kafamı eğdim ve sesli bir şekilde gülmeye başladım. Şuan aklımı kaçırıcak kadar mutluydum.. ah dur zaten kaçırdım değil mi!?
İzuku: HAHAHAHHAHHAH
Toga gülmemle cevabını almış olucak ki gülümsedi. Ayağa kalktım ve bodruma indim. Kapıyı serçe vurarak açtım beni gören Kacchan sandalyeden sıçradı.
İzuku: şuan hiçbir şey moralimi bozamaz ama bana karşı gelirsen işler değişir ona göre
Hızlıca yanına gittim bileğinden tutup koltuğa attım. Ani hareketimle şaşırmış bana korkmuş gözlerle bakıyordu. Bacaklarından tuttum ve kaldırdım. Sağ dizimi koltuğa yazsadım altındaki pantolonu ve baksırı bir kenara fırlattım. Pantolonumun fermuarını açtım ve gevşetmeden hızlıca içine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~