|İzuku|
Son yudumumu aldım ve Kacchan'a yemek götürmek için kalktım.İzuku: sohbet güzeldi ama Kacchan'ı doyurmam lazım.
Dabi: umarım yemekten bahsediyorsundur. Gerçi pekte sikimde değil. Ne yapıyorsan yap.
Hafifçe güldüm ve Kacchan'a yiyecek birşeyler hazırladım. Aşağa indim, kapıyı açtım. Kacchan bıraktığım gibi koltukta oturmuş boş duvara bakıyordu.
İzuku: Kacchan sana yemek getirdim
Ses gelmedi hâlâ aynı yere baygın bakışlarla bakmaya devam ediyordu. Elimdeki tepsiyi masaya bıraktım ve Kacchan'ın önüne geçtim. Çenesinden tutup başını bana bakıcak şekilde kaldırdım. Gözlerimizin içine bakıyorduk ama hâlâ aynı bakıyordu.
İzuku: hm Kacchan?
Aniden göz bebekleri küçüldü ve geri çekilerek elim çenesinden ayrıldı. Havada kalan elimi indirdim. Bana korkuyla bakan gözlere doğru konuştum.
İzuku: Kacchan yemek getirdim. Yenek istermisin?
Katsuki: s-sen nasıl istersen
Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Masadaki tepsiyi aldım ardından Kacchan'ın kucağına koydum. Yanağından tuttum üstüne doğru eğilerek kafasına, saçlarının arasına küçük bir buse kondurdum. Kulağına doğru eğildim.
İzuku: çok güzel kokuyorsun Kacchan. Yoğun bir kokun var. Tıpkı şarap gibi.
Korkudan titriyordu. Dikleştim, yanağını okşadıktan sonra çıktım. Çatıya gittiğimde Shoto'yu aşağa bakarken gördüm. Yanına gittim ve oturdum. Bacaklarımı aşağa sarkıttım.
İzuku: bakıyorumda yerim kapılmış.
Shoto: önceden gelseydin
İzuku: Kacchan'ın yanındaydım
Shoto: seni anlamıyorum
İzuku: neyimi?
Shoto: hep Bakugo'nun yanındasın. Ona ilgi gösteriyorsun.
İzuku: öyle mi? Fark etmemişim. Ama onun acı çeken, korkan yüzünü görmek~ ahhh çok tatlı oluyor. İthaat ettiği zamanki çaresizliği. Daha fazla acı çekmesini istememe neden oluyor~
Shoto: onu baya benimsemişsin
Söylediği şeye cevap vermedim. Gözlerimi yıldızlara çevirdim. Ayaklarımı sallayıp şarkı mırıldanmaya başladım. Shoto bana göz ucuyla baktı ve benimle birlikte gözlerini yıldızlara odakladı. Kapı açıldı. Adım sesleri bize yaklaştı. Arkamıza geçti, bize doğru eğildi. Görüş açımıza ters duran bir Dabi girdi.
Dabi: burda ne yapıyorsunuz aptallar.
Shoto: bir sonraki öldüreceğimiz kişiyi düşünüyoruz.
Dabi: öyle mi kimmiş?
İzuku: sen.
Dabi: benimle taşşak geçmeyinde kayın.
Biraz yanlara doğru kaydık ve ortamızda bir boşluk açtık. Dabi ortamıza oturdu. Cebinden bir dal sigara çıkardı ardından kuru dudaklarına yerleştirdi. Parmağının ucundaki küçük mavi ateşi sigarasınına tuttu ve zehri içine çekti.
Dabi: İzuku
Ona döndüm cevap vericekken yüzüme üflenen sigara dumanı ile lafım bölündü.
İzuku: efen- öhöğk öhö siktir şunu yapıp durma!
Dabi: her seferinde kanan kişi sensin. Shoto olsa senin gibi kanmaz.
İzuku: her seferinde bana yaltığın için olabilir mi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~