|Yazar|
Saatin kaç olduğunu bilmeyen Katsuki yatağında saatlerdir gözleri kapalı uyumaya çalışıyordu. Kapının tıklatılmasıyla yüzünü kapıya doğru çevirdi, İzuku'yu gördü. Gecenin yarısı neden aniden gelmişti ki?Katsuki: ne oldu?
Birşey demeden başını eğerek yatağın önüne kadar geldi. Sanki yüzünü göstermemeye çalışıyordu. Katsuki yattığı yerde doğruldu ve cevap bekledi.
İzuku: ... Kötü rüya gördüm...
Birkaç dakika hiçbir şey söylemeden durdu, yüzü hâlâ aşağıya dönüktü.
Katsuki: neden orada direniyorsun?
Cevap vermedi.
Katsuki: hah... Buraya gel.
İzuku şaşkınca başını kaldırarak Katsuki'ye baktı. Burnunun kızarmış ve gözleri yaşlı gördüğünde şaşırmadan edememişti Katsuki. İzuku hemen katsukinin yanına yatağa atıldı, kollarını sarışının beline sardı sıkı sıkı. Yeşil kıvırcık saçlarının arasından yanağından süzülen göz yaşlarını gördü şarap gözler. Tişörtünde ıslaklık hissetti. iç çekip hıçkırıyordu artık yeşilli.
İzuku: Kacchan ben özür dilerim- hıck*. Özür dilerim, özür dilerim. Affet beni hıck* sinirlerimi kontrol edemedim... Hıck* Kacchan lütfen affet- bir daha böyle yapmayacağım! Lütfen lütfen... Hıck* seni seviyorum Kacchan lütfen affet... Çok üzgünüm ben-
Katsuki: tamam uyu artık...
İzuku: hıck* affettin... mi?
Katsiki: evet evet şimdi uyu.
Yeşilli kızarmış burnunu çekti. Katsuki belinden tutularak aşağıya kaydırılmasından açıklamıştı. İzuku sarışının arkasında belinden sarılmaya devam ediyor, yüzünü karşısındaki bedenin boynuna gömmüştü. Ve öyle uyuya kalmışlardı.
•••
|Katsuki|
Shoto: TOOOYAAA!
Todoroki'nin bağırmasını duymamızla ikimizde aniden yatakta doğrulduk. Elini belimden çekti böylece ikimizde yataktan kalkıp Kanada bayrağının odasının önüne gittik. Kapının girişinden pekte gizli olmadan içeriyi gözetlemeye başladık. Yanık yüzlü Shinso'yu yakasından tutmuş sarsıyordu.
Dabi: SHOTO BU DANGALAK NASIL SENİNLE AYNI YATAKTA YATAR!
Hitoshi: SARSMASANA AQ!
Shoto: TOYA BIRAK ONU! SANA BU YAŞTAN SONRA HESAP MI VERECEĞİM?
Dabi: başka kime vereceksin!??
Shoto: AĞHH SENİ!!
Kafasını benim kafamın üstünden çıkartıp içeridekileri izliyen Deku fısıldadı.
İzuku: sanırım sinirlendi.
Katsuki: oha cidden mi?
Hitoshi: BENİ BIRAKIR MISIN ARTIK!
Dabi: YAKICAM OĞLUM SENİ!
Shoto: TOYA-Nİİ!
Hitoshi: Toya-nii?
Todoroki Dabi'nin bileğinden tutarak tehdit etti. Dabi de sinir olmuş bir şekilde Shinso'yu bıraktı. Shin hâlâ shok tabi.. Lan onlar kardeşmiydi?
Katsuki: lan?
Shoto: kusura bakma o gerçekten çok-
Dabi: Shoto'ya iki metreden fazla yaklaşırsan cesedin morgda değil benim elimde yanacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanfictiondekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~