|İzuku|
Atıştırmalık birşeyler yemiştim. Şimdide Kacchan'ın yanına gidiyodum. Kapıyı açtım, kanallarda gezen Kacchan beni gördü ve kumandayı bıraktı. Elimdeki kutuyu masaya bıraktım. Kumandayı alıp televizyonu kapattıktan sonra masaya koydum. Gülümsiyerek;İzuku: Ceza zamanı Kacchan~
Katsuki: b-ben özür dilerim bir daha yapmayacağım!
İzuku: intihar etmeye çalıştın? Buda bir kaçma yöntemi değil mi? Akıllanman için ceza vermem gerek.
Bileğimden tuttum ve yere attım. Masaya bıraktığım kutuyu açtım. içindeki tasmayı ve kelepçeyi aldım. Yerden korkudan küçülmüş göz bebekleri ile bana bakan Kacchan'a doğru yürüdüm. Ona eğildim ve tasmayı boynuna taktım. Bileklerinden sıkıca tuttum, kelepçeyi bileklerine taktım. Sol elimle çenesinden sağ elimle tasmanın zincirinden tutarak kafasını yukarı kaldırdım. Yüzüne doğru eğildim ardından bu "sevimli" görüntüye karşı sırıttım.
İzuku: Kacchan şuan ne kadar tatlı olduğunu bilemezsin~
Katsuki: l-lütfen dur.
İzuku: yalvarışlarını sonraya sakla.
Omuzlarından tutarak ittim böylece yere sırt üstü uzandı. Dizlerimi yere koydum. Üstündeki beyaz gömleğini yırtar gibi çıkarttım. Altındaki pantalonu ardından baksırını çıkarttım. Orta parmağımı yavaşça deliğine soktum.
Katsuki: ığmh
Biraz gitgel yaptım. işaret parmağımıda içine gönderdim ve makas hareketleri ile deliğini gevşettim.
Katsuki: ahm ağhk
Yeterince gevşediğini düşününce parmaklarımı içinden çıkarttım. Pantolonumun fermuarını açtım. Baksırımı sıyırdım ve penisimi deliğine konumlandırdım. Yavaşça içine girdim sonra hızlıca git gel yapmaya başladım.
Katsuki: b-bekle ağhm mgm
Elimi göğsüne attım ve oynamaya başladım. İki parmağımın arasına aldığım göğüs ucunu sıkmamla zor tuttuğu göz yaşlarını bıraktı. İçinde hızlandım. Deliğinin darlığı ile ağzımdan küçük bir inleme çıktı.
İzuku: ağh siktir daha fazla genişletmeliyidim.
Hassas noktasını bulduğumda vuruşlarımı oraya yönlendirdim. Daha çok ve daha sesli inlemeye başladı.
Katsuki: o-o-orası olmağzk ağhm
Birkaç vuruşumdan sonra geldi. Boşalmasına rağmen durmuyor aynı hızda hareket etmeye davam ediyordum.
Katsuki: du-dur hğm şuan ahh hassası-IĞM
İzuku: hahh sikiyim çok konuşuyorsun.
Biraz daha devam ettim ve içine boşaldım. Aletimi içinden çıkardım. rahat bir nefes verdi. ayağa kalkıp dolabı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku | DEKUBAKU
Fanficdekubaku hikayesidir. özgünlüksüz İzuku'ya özgünlüğünü all for one veriyor. Midoriya izuku aldığı güçle çocukluk arkadaşı Bakugo Katsuki'den intikamını nasıl alacak? uyarı: taciz tecavüz cinsel istirmar smut her bok var ~Angst~