-Te mocsok!
-Hé, hogy beszélsz velem?! Ez fontos! Kell a szálloda!
-Fontosabb, mint mi? Szép! Kurva jó apa vagy!
-A városért csinálom, és az igenis fontos!
-Igen, fontos, de nem annyira, mint mi! Legalábbis így kéne lennie!
-Nézd...
-Ne! El se kezd! Nem vagyok kíváncsi a szarságaidra! Inkább megyek!
-Jólvan menjél csak! De többet nem akarlak látni!
-Az nem lenne nehéz! Ha adnál elég pénzt, hogy vegyünk házat! Amint lehet el is húzunk innét és nem látsz majd, azt megígérem!
-Biztos nem adok! – Nevetett ki.
-Akkor viszont gondoskodom róla, hogy mindig összefutunk, addig amig végre nem adod oda! Akár az egész életed tönkre tehetem! Gondolj bele, ha mindenki megtudja milyen szar apa vagy, egy rohadék...az mindent tönkre tenne az életedben! Akkor lőttek az összes tervednek! A szállodádnak is annyi!
-Ugyan, hogy tennéd? Nincsen bizonyítékod!– nézett rám magabiztosan.
-Biztos vagy benne? Nézd csak, itt van a telefonomban a bizonyíték! Ne akard megkockáztatni, mert úgy is kiteszem mindenhova!
Oda nyúlt érte, de gyorsan elrántottam.
-Á-á-á! Hiába törlöd, mert otthon is megvan! Szóval vagy odaadod a pénzt, vagy ez vár rád! – Mutatom a telefonomban lévő bizonyítékot.
Elgondolkodott rajta. Már láttam elértem valamit, mert nem olyan magabiztos, mint volt. Remélem be is válik a tervem.
-Hát jó, ha így akarod, akkor megyek és várnak a meglepik a közeljövőben! Én a helyedben fizettem volna, de mindegy akkor megyek is!
Csuktam volna be az ajtót amikor elkezdi:
-Várj! – Kezdi szinte rémülten.
-Igen?
-Ha odaadom a pénzt, békén hagysz örökre? Megsemmisíted a bizonyítékokat?
-Hát persze! Mindössze oda kell adnod a pénzt és törlöm is!
-Oké, várj itt, hozom!
Azta! Tényleg bevált a tervem, vagy csak képzelődőm?! Na jó, tiszta profi vagyok! Jó viccen kívül, azért be kell vallani tényleg király voltam.
Párperc múlva visszajött.
-Tessék itt van a pénz! Elég bőven nektek egy házra!
Egy fekete sporttáskába tette, ami teli volt tömve pénzel.
-Hmm, rendben! – Néztem bele és már indultam is.
-És a bizonyíték? – Kérdezi szinte már félve.
-Ja tényleg! – Töröltem – Kész! Akkor megyek is!
-De otthon is töröld!
-Nem mondtam hol törlöm, és hol nem, ott megmarad hátha megint ki akarsz cseszni velünk!
-Nem fogok, ha elmentek innét örökre!
-Így is lesz! De nem törlöm! Hátha a jövőben még is szükségem lesz rá! De nyugi, nem csinálok semmit amig te sem! Ezt ne feledd! Na mentem!
Szóhoz sem jutott, rögtön rácsaptam az ajtót! Amint haza értem, megnéztem anyáékat hol vannak, épp a nappaliba valami filmet néztek. Inkább úgy döntöttem felmegyek a szobámba és majd holnap mondom el nekik a jó hírt.
YOU ARE READING
Ahol Megismertelek [Elkezdett]
RomanceEgy 16 éves lányról szól, Riley-ról, aki egyedül él bátyjával és az anyjával. Az apja elhagyta őket és őt illeti a ház, amit el akar venni tőlük. Kéthetet ad nekik, hogy elköltözzenek. Közben kiderül nem jó barátokat választott, ahol eddig éltek Chi...