#18

161 16 2
                                    

Nicholas

Valamit ki fogok találni. Ezt nem ússza meg. Mégis mi a francot képzel magáról?!

Már mindenki haza ment. Gondolkodtam mivel kéne visszavágnom. Az egyetlen ötletem is egy nagy szar volt. Majd megkérdezem Jayden-t. Már hívtam is.
-Nick! Mit szeretnél?
-Vissza kell vágnom! Valami jót kell kitalálnod. Nem csípem ezt a Riley-t.
-Meglesz. Fura, hogy nem kedveled.
Fura? Hiszen kibírhatatlan! Idegesítő, semmi sem jó neki, és még az exén sem tud túllépni. Persze, hogy nem kedvelem. Ki nem állhatom.
-Dehogy az!
- De az, tesó. Riley egy jó csaj, dögös, és majdnem minden megvan benne, ami neked bejön.
-Haver! Miről beszélsz? Baromira nem dögös! De majdnem???
-Ja, majdnem. Az egyetlen ami miatt nem tetszik, az az, hogy nincs oda érted.
Na ez igaz. Kicsit az is a bajom, hogy nincs oda értem, ami lehetetlen. Mindenki odavan értem. De Jayden téved. Mert nem bírom a csajt, nem az a legnagyobb problémám, hogy rám sem nézne.
-Most megyek, találj ki valamit sürgősen. -figyelmezettem, hogy még ma kéne valami ötlet.
-Rendben, szevasz.
Én nem szoktam szivatni másokat, mint Riley, vagy akár Jayden, ezért is őt kértem meg találjon ki valamit.
Mindig kitalál valamit, ráadásul kurva jó ötletei vannak. Elindultam letusolni, beálltam a zuhany alá, magamra zúdítottam a forró vizet. Tízpercig csak engedtem magamra. Elzártam, elővettem a törölközőt, megtörölköztem, majd a derekamra tekertem. Elővettem a fogkefém, a fogkrémet, már alig volt benne. Miután mindennel végeztem, a szobám felé vettem az irányt. Kinyitottam a szekrényem, felvettem egy kényelmes ruhát. Ledőltem az ágyamra, ránéztem a telefonomra, még nem kaptam üzenetet Jayden-től, csak instán egy csomó csajtól. Most nem igazán érdekelt, inkább elindítottam az egyik kedvenc sorozatom, az Odaátot. Már egyszer láttam, de elkezdtem mégegyszer. Tizenöt évados és mire végig néztem az utolsó részben a kedvenc főszereplőm, Dean Winchester meghal. Dean öccse, Sam nyilván nem hal meg. Őt nem igazán kedveltem, amikor kiderült miket művelt, összefogott egy démonnal, Ruby-val, démon vért ivott, amivel jobban előjött a képessége, és kiszabadította Lucifert. Elhozta az apokalipszist, mégha nem is tudott róla, csak miután késő volt. Bár Lucifert nagyon bírtam. Nagyon jó karakter, ahhoz képest, hogy ő lucifer, meg van nála nagyobb gonosz, szóval én nagyon bírtam. Na de Chuck, az isten, na őt nem így képzeltem, de kiderült, ő a legnagyobb ellenség. Csoda, hogy Deanék letudták győzni, de ami a legérthetetlenebb, hogy itt nem halt bele Dean, se a többi veszélyesebb ügyeiknél, de az utolsó részben, egy tökegyszerű ügyük volt, és mégis belehalt. Hát bazdmeg nem értem ezt.
Úgy már három részt megnéztem, mikor végre jelez a telóm, hogy írt Jayden.

Na meg van, szerintem elmehetnénk holnap a kunyhóhoz, jól ellennék, majd otthagyjuk. Nincsen olyan messze a várostól, vissza találna, azzal nem lesz baj.

Na igen, a kunyhó. Van egy modernebb kunyhónk. A családomé, de csak egy évben egyszer-kétszer használják, addig a mienk a srácokkal.

Nem is rossz ötlet, de ha csak mi megyünk nem jönne el, viszont ha a Belláékkal eljönne, az fix.
Többieket betudjuk avatni a csajokon kívűl, ők nem mennének bele jóban is vannak vele, de megoldjuk majd.

Rendben, akkor beavatom őket, szólok a csajoknak is, hogy jöjjenek.

Jólvan.

Másnap

Úton voltunk a kunyhóhoz Zion kocsijával.
-Hova megyünk pontosan? - kérdi Riley.
-Ez a kis ház az erdőben van, majd meglátod. - válaszolom egyszerűen. Nincs kedvem vele beszélgetni. Már a jelenléte is irritáló.
Zion nagyon bírja az ilyen szivatásokat, ő mindig élvezi, de most én úgyszintén fogom.
Épphogy megérkeztünk, ugyanakkor mindannyian rohantunk befelé, leszámítva Riley-t na meg persze szerény személyem. Csodálkozva néz körbe.
-Szemrevaló kunyhó! Ám ez neked a kicsi? - ámélkodik.
-Neked szüntelenül van valami mondandód.
-Muszáj valakinek ezt is csinálnia. - von vállat.
Sétálunk befelé, ezt követően kinyitom az ajtót, tudniillik a hölgyeké az elsőbbség, ezt senkinek sem produkálom, mi több neki is csak azért, mert ha most épp azt hiszi ettől jó lesz itt lenni, akkor jobban fogom élvezni amikor itt hagyjuk. Észreveszi milyen illedelmes lettem hirtelen, mindemellett tovább megy, meg sem köszöni, le se szarja. Na most döntöttem el, hogy rühellem ezt a lánykát.
Többiek már a kanapén üldögéltek, követtem őket én is.
-Riley, gyere már! - szól oda neki Mila.
-Megyek, megyek. - leült ő is, szembe velem.
-Nem iszunk valamit? - kérdezi Dean. - Nem kell válaszolni, már hozom is. - siet a konyha felé.
-Addig avassuk be Riley-t. - mondja Michael.
-Még nem készült fel rá, majd ha iszik kicsit. - szólok rá Michael-ra.
-Mire nem készültem fel? - kíváncsiskodik Riley.
-Arra, amiket szoktunk játszani itt. - közli Mila.
-Miért? Miket játszotok itt? - hangsúlyozza ki a játszotok szót.
-Nos, előszőr sörpongot, aztán zenét hallgatunk, bulizunk, végül felelsz vagy merszet játszunk, ámde ezt nem úgy játszuk, mint a kisgyerekek. Itt, ha nem akarsz válaszolni, vagy a feladatot megcsinálni le kell venned magadról valamit.
-Szóval erre nem készültem fel Nicholas?! Ugyan baby, mindenre felvagyok készülve. - néz mélyen a szemembe. Hát esküszöm ki készít ez a csaj! Na de majd meglátjuk.
-Na itt vagyok! - jelenti be Dean, ezt követően a kanapé előtti kis asztalra teszi a poharakat és mindegyikbe tölt egy kis piát. Miután megittuk jöhetett a sörpong, közben a zenét már Dean intézte, Spanyol zenék mentek most.
-Na fogadjunk legyőzünk téged meg Bellát Dean-el. -mondom Riley-nak.
-Engem? Előbb ismerj meg, aztán merd ezt mondani nekem! Nagyon megfogjátok bánni! - osztott ki.
-Mi mindig nyerünk Dean-el!
-Hát akkor most megtanultok veszteni! Na gyere Bella. - ezzel otthagyott, megindult az asztalhoz, ahol Michael már mindent előkészített. Hogy itt hagyott, mintha egy senki lennék. Na majd megmutatom én neki ki!
Rögtön az elején elszúrta Riley. Még hogy ők nyerjenek. Kizárt.
Eddig 11 pontot szereztünk, ha jól számoltuk ők csak 7-et. Ismét Riley jött. Kevés sikerült, nem látom sok esélyét, hogy összejön neki. Majd rádobja, szép ívesen repül, és hoppá, mégis ment neki.
-Na most vigyázz! - figyelmeztetett.
-Vagy inkább te!- úgyis leverjük őket.
Végére már nagyon ideges voltam. 19-19 megint Riley jön, nem hiszem el, de végig tarolt a felétől. Ha ezt bedobja én nem tudom mit csinálok. Egyetlen egy pohár van ott, csak nem céloz olyan jól. Nagyon koncentrál, vett egy nagy levegőt majd nyilván sikerült bedobnia. Ezt nem hiszem el.
-Hihetetlen! Ki vagy te? -kérdezem ledöbbenve.
-Az a középső nevem. - büszkélkedik. - Hogy ki vagyok? Az vagyok, akit te pont nem érdekelsz, mert ismerem a te fajtádat. - szövegel.
-Az én fajtámat? -mi a francot ért rajta?!
-Uuu, na jó, mi megyünk, gyere Dean. -húzza maga után Bella.
-Tipikus arrogáns, bunkó, egoista, nőcsábász, semmi és senki nem érdekel, csakis saját magad típus vagy.
Még sorolhatnám, de minek. - azzal megfordul ismét itt hagy. Ha akarnák is utána menni, akkor sem tudnák, merthogy teljesen lefagytam. Nem vagyok ilyen! Vagyis eddig nem láttam így, más sem mondta. Lehet, hogy barátnőm még sosem volt, mert nincs rá szükségem, de ez nem azt jelenti, hogy olyan lennék, aminek elmondott. Ez baromság! Jó, lehet van benne valamennyi igazság, és ezért fájt hallani ennyire, de igenis tudok rendes lenni!
-Nick! Gyere már! - kiabál nekem Bella.
-Megyek!
Üvöltött a zene, a többiek táncoltak, én leültem a kanapéra, lassan a srácok is csatlakoztak. Csak néztük ahogy a lányok táncikálnak. Ez a Riley bosszantó, ennek ellenére vadítóan néz ki. Le sem tudom venni róla a szememet. Képtelenség. Minden ruhában jól néz ki, és ahogy táncol.
-Tesó, neked bejön Riley! - kiabálja a fülembe Dean.
-Mi a francról beszélsz?
-Nick, végig őt nézed, valld már be magadnak, hogy bejön, dögös, és más, mint az eddigi csajaid, akiket eddig megdugtál, na ez tetszik neked.
-De rohadtul bosszantó, gyűlöl engem, én is őt, jó így.
-Ugyan, csak így tart távol magátol, mert tuti odavan ezért a külsőért, semmi több nincsen. Meghódíthatod, csak kicsit tovább tart, aztán ő is meg lesz neked. Majd segítek.
-Nem mondasz baromságot.
-Nem hát.
-De biztosra kell mennem, hogy rá is működik-e a hatásom, vagy tényleg nem, ahogy gondoltam.
-Ebben segíthetek. Felelsz vagy merszben ki fog derülni.
-Mehet a felelsz vagy mersz? - kérdi Mila.
-Bármikor. - válaszomat követte egy perverz mosoly, közben Riley-ra pillantok.
-Kezdek én! - mondja Bella. - felelsz vagy mersz Zion?
-Felelek.
-Hmm... tagadod, hogy volt olyan, hogy két lánnyal voltál együtt egyszerre úgy, hogy nem is tudták?
-Így igaz. Na én jövök. Rileey, felelsz vagy mersz?
-Merek.
-...Csókold meg Nick-et.
-Na őt pont nem fogom, bárkit de őt biztos, hogy nem! - bukott ki.
-Hát ha nem, akkor le kell venned egyik ruhadarabod. - mondja Dean.
Majd gondolkodás nélkül levette felsőjét. Nem nagyon érdekli, hogy srácok is vannak, nem csak csajok. Megkell mondani, elég jó látvány, még így is élvezem.
-Ahjj basszameg, nem vagyok betoji! -dühöng Riley.
Ezen mindenki meglepődött, azok után, hogy most vette le inkább a felsőjét. Odasétált hozzám, leült mellém, vártam mi lesz.
-Ezt gyorsan el is fogod felejteni! -parancsolt rám.
Közelebb hajolt, majdnem összeért a szánk, de megállt, mintha hezitálna.
-Elfogom nyugi. -bíztattam, biztosan azt gondolja, ezek után azt hiszem lesz esélyem nála, nem is téved, mert akkor semmiképpen nem tenné meg.
-Ajánlom is! - majd összeért a szánk, megcsókolt, de én többet akartam. Bejutást kezdeményeztem a nyelvemmel, de ő leállt.
-Na ezt most fejezted be! Arról nem volt szó, hogy nyelves legyen! - nézett rá Dean-re. Várta a válaszát. Ránéztem én is, jeleztem, hogy mondja meg, hogy márpedig így lesz.
-Igazából de, mi csak így játszuk.
-De...-kezdte volna el Mila, de Dean küldött egy gyilkos tekintést.
-A fenébe! - szitkozódik.
Folytatjuk végre ahol abba hagytuk. Ismét összeér a szánk, nyelvemmel bejutást kérek a szájába, amit most kénytelen megadni. Jobban csókol, mint az eddigi lányok, pedig ezt még nem is akarta. De gyorsan befejezte, mint ahogy azt vártam.
-Fuj, nekem ennyi elég lesz. - felállt, visszament a helyére.
-Nem csókolok rosszul.
-Ugyan kérlek, nem volt nagy cucc. -vág oda nekem.
-Huuuhuu, ezt most megkaptad haver. - kezd el nevetni Zion, majd a többiek is.
-Kislány, ne szórakozz velem. - figyelmeztetem.
-Miért mit fogsz csinálni?

van benne hiba, de majd javítom

Ahol Megismertelek [Elkezdett]Where stories live. Discover now