#10

130 16 3
                                    

2023.06.24. (Szombat)
Csörgött az ébresztőm, rögtön ki is nyomtam. Aztán eszembe jutott: Basszus! Ma szombat van! Ma lesz a koncert! A jegyet már szerencsére megvettem. Éppenhogy maradt még nekem, a baj csak az, hogy Ray-nek már nem. Anya meg csak így engedne el. Szóval kitaláltunk valamit. Ray kint marad, és ott vár meg engem, én meg bemegyek, s bulizok egyet. A barátaimat is felhívtam, elmondtam nekik mindent, a csoporthívásban. Örültek neki, hogy végre kikapcsolódom. Egyébként, csak azért megyek, mert imádom a Maneskin-t, és kiteszem majd történetben, hol voltam, hogy lássa Tristan, nélküle is megvagyok. Bár amúgy máshoz semmi kedvem sincs. Csak szeretném, ha ezt látná. Egyébként semmi életkedvem nincs. De ehhez az egyhez lesz!
Lassan el is készültem. Nemsokára el is indultam, Ray-el. Felszálltunk a buszra, ahonnét leszálltunk olyan 25 percet kellett sétálnunk. Amikor odaértünk átöleltem a bátyám.
-Nyugi vigyázok magamra! - mosolyogtam rá.
-Remélem is! Jó szórakozást!
-Meglesz! - kacsintottam rá.
Elindultam befelé. Megkaptam a karszalagot, a legelejére fúrtam magam, és vártam. Először csak elő zenekar lesz. De szerintem az is jó lesz.
Nicholas
Zion, Dean, Michael, és Eric-el leparkoltunk. Motorral jöttünk most is, mint mindig mindenhova. Az elejére akartunk menni, de késtünk kicsit, így előre kellett furakodni magunkat. Ide csak azok a csajok jönnek, akik imádnak minket, a black- eket, és minket akarnak. De mind egy hülye picsa! Bár lefektetem akármelyik csajt, amelyik jól néz ki, csak sokszor olyan idegesítőek. Olyan későn jöttünk, hogy már az elő zenekarról le is maradtunk. De legalább sikerült előre jönni. A többiek mentek ahova nekik jó, ahol találtak maguknak egy csajt. Dean velem maradt. Elkezdték az I WANNA BE YOUR SLAVE- et. Mindenki csak úgy ugrált, persze mi is. Miközben élveztük a zenét, Dean talált magának egy csajt, így lelépett. Már csak én maradtam egyedül. Körülnéztem, de csak azokat láttam akikkel már lefektettem. Úgy vigyorogtak rám, mintha azt hinnék kétszer is lefektetem. Tovább kezdtem nézelődni, majd megláttam egy csajt. Biztos, hogy vele még nem kavartam. Igen, ez jó. Végig mértem. Rohadt jó az alakja. Na meg a ruhája! És csodák csodájára fekete bőrnadrágba van! Nem pedig valami mini szoknyába. Nagyon élvezte a zenét! A lányok közül csak ő. Minden lány, csak miattunk van itt. Ez a csaj rohadtul bejön nekem! Elkezdtem felé haladni. Már a BABY SAID-et játszották. Annyira bejött, hogy élvezi ezt a zenét. Imádom! Odaértem mellé, rá mosolyogtam, majd viszonozta. Mondjuk mire számítottam!? Velem minden csaj ilyen. Együtt élveztük a zenét.
Amint vége lett már indulni akart, amikor megfogtam a kezét.
-Héj, meghívhatlak egy italra? - néztem a szemébe, amikor úgy éreztem, mintha láttam volna valamikor. De sosem láttam még errefelé.

Riley
-Öhm...Jó! Miért is ne! - kissé furcsálltam, ahogy nézett. Volt ott egy pult, ahová leültünk.
-Oké, mit kérsz?
- Csak egy sört! Ma nem akartam inni. - mondtam feszülten, vajon mit gondolhat most rólam. Milyen lány az, aki nem akar csak egy sört inni. De nem mondtam anyának, hogy fogok inni is. És nem akarom, hogy kiboruljon. Bár ő nem ilyen, de azért még is.
-Hmm, jó! - majd kért két sört.
-Te is sört iszol? - lepődök meg.
-Igen! Még vezetnem kell! Úgyhogy többet nem iszok most.
-Értem...
-Mi is a neved? - érdeklődött.
-Riley. És a tied? - böktem rá.
-Nicholas. De szólíts csak Nick-nek!
-Nem foglak, bocsi.
-Miért?
-Mert nem ismerlek! És amúgy meg mindjárt megyek haza. Álltam fel, majd ő is.
-Akkor add meg a telefon számod! - nézett mélyen a szemembe.
-Mégis miért adnám meg?! - kérdeztem kicsit flegmán.
-Hogy megismerj! - nevetett.
-Én nem akarlak megismerni! - azzal megfordultam és indultam Ray-hez, aki már szegény biztos tűkön ül.
-Várj már! -könyörgött. - Legalább haza vihetlek?
-Nem! Már várnak rám! - meg sem álltam.
-Figyelj! Akkor adok egy telefonszámot! - rohant elém.
-Nem kell! - utasítottam vissza.
-Kérlek fogadd el! Ha nem írsz rám, vagy nem hívsz,...hát akkor ez van... de ha van kedved egyet inni, vagy valami, csak szólj! - kacsintott rám.- kacsintott rám.
-Jó, jó! De most megyek! Szia!
Nem tudom, miért pont velem állt szóba! Annyi lány volt ott! Jó nem olyan sok, mint egy buliban, de azért voltak. És amúgy én Tristan után nem akarok már semmit.
-Szia bátyus! -köszöntem.
-Szia hugi! Na indulhatunk?
-Ahaa! - elindultunk, a buszhoz.
Nicholas
Tetszik, hogy nem adja meg magát, de azért remélem rám ír vagy valami. De ahogy láttam nem olyan esélyes. Megkerestem a skacokat, majd mentünk a motorokhoz.
-Hé Nick! - szólít meg Dean.
-Mivan?
-Bocs, hogy otthagytalak! Legalább találtál valami csajt magadnak? Csak mert én igen, és ha te nem, akkor bűntudatom lesz, hogy egyedül hagytalak. - drámaian magyarázta.
-Még dolgozom rajta!
-Na mi van? Már berosdásodtál?! - nevetett Dean.
-Nyugi! Még mindig jobb vagyok nálad ebbe is! De ez a csaj más! Nehéz lesz! Neked nem is menne! Nekem hidd el, hogy fog! - húzom ki magam magabiztosan.
-Majd meglátjuk megy- e még! - nevetett. Erre csak a szememet forgattam. Majd beindítottam a motort, s elindultunk haza.

Jöhetnek komiba a vélemények! Részletesebben ám!🥺❤️ Még én is izgulok mi fog történni, pedig én írom.😂😭 Ti is így izgultok?🥹

Ahol Megismertelek [Elkezdett]Where stories live. Discover now