Végig sírtam a hazafele utat. Már nem volt kedvem semmihez. Főleg élni. Kész! Vége! Az az érzés, ami most áramlik bennem, leírhatatlan. Ennél rosszabb érzés nincsen. Nem csak a szívem tört darabokra, a lelkem is. Az egész énem nem ér már semmit. Értelmetlen lett az életem. Nem tudom mihez kezdjek.
Este alig bírtam aludni. Fél tizenegykor keltem fel. Elment a kedvem a fürdéstől, sminkeléstől. Át sem öltöztem, csak lementem a konyhába. Ott volt már anya, éppen telefonált:
-Aha, értem....Rendben, akkor jövő hét Szerda....köszönöm, viszlát!
Addig én leültem az asztalhoz.
-Szia, szívem! Hogy hogy most keltél?
-Szia, csak nem tudtam aludni. Nem nagy dolog!
-Hát persze! - tartotta magában a sajátvéleményét.
-Amúgy kivel beszéltél?
-Az ingatlanossal. Először nem vette fel, most hívott vissza.
-És? Mit mondott?
- Költözhető azonnal. Jövő hét szerdára beszéltem le.
-Oké, nekem jó!
-Szólok majd Ray-nek is.
-Jólvan. Akkor megyek. - gondoltam meg magam.
-Reggeli?
-Most nem vagyok éhes!
Felmentem vissza a szobámba. Becsuktam az ajtót, s nagyot sóhajtottam.
-Most már ideje lesz bepakolnom! - Mondtam magamnak.
Elkezdtem az ágyamra pakolni a ruháimat,elővettem az ágy alól a bőröndömet, és pakoltam bele. A bútoraimat nem fogjuk magunkkal hozni, így csak ruhákat, meg egy két fontos dolgot pakoltam be. Szerencsére jó nagy a bőrönd, nem lesz gond bepakolni bele.
Már mindent betettem, csak képeket a falamról nem akartam itt hagyni. Levettem az elsőt, amin anya, Ray, és én voltunk a strandon. Volt egy csak Ray- el, volt Jace-el is, a többi fiú barátaimmal is. A legszörnyűbb az utolsó! Chloe-val! Azt ki is dobtam az ablakon! Nekem nem kellett egy ilyen lánnyal EGY kép sem! Jobb lesz mihamarabb elfelejtenem őt az életemből! Ahogyan Tristan-t is! A rohadék!
Miután mindent eltettem, letettem a bőröndöket a szoba szélére. Nagyon szarul voltam, nem volt kedvem semmihez, csak ledőltem az ágyra. Nem sokkal később el aludtam.
Egyszer csak arra ébredek, valamilyen alakok állnak előttem. Nehézkesen kinyitom a szememet. Ők csak a barátaim, Conor, Adam, és természetesen Jace. De vajon mióta állhatnak itt?!
YOU ARE READING
Ahol Megismertelek [Elkezdett]
RomanceEgy 16 éves lányról szól, Riley-ról, aki egyedül él bátyjával és az anyjával. Az apja elhagyta őket és őt illeti a ház, amit el akar venni tőlük. Kéthetet ad nekik, hogy elköltözzenek. Közben kiderül nem jó barátokat választott, ahol eddig éltek Chi...