#13

112 15 0
                                    

-Hol voltál eddig? Este kellett volna vissza jönnöd! - mondta anya.
Ó baszki! Ledermedtem egy percre. Majd lassan megfordultam.
-Ja én csak...- idegeskedtem. Erre nagyot nevet.
-Ugyan! - legyintett. - Nem kell semmit sem kitalálnod! Örülök, ha végre bulizol is! Erről jut eszembe!...- néztem rá kérdőn. - Ray már megnézte a sulit, körbevezették az új osztálytársai, örülök, hogy bemutatta neked az új barátait.
Na ezt nem bírtam követni. Mióta vannak Ray-nek új barátai? És miért nem szól nekem erről?
-Ja igen, persze! Kár, hogy Ray még sem tudott jönni.
-De hiszen ő is ott volt! Nem együtt mentetek? - összezavarodott.
-Ja de! Illetve nem! Az előbb már említettem, hogy közbe jött neki valami... így később csatlakozott...
-Értem. - gondolkodott el, majd úgy döntött elindul a dolgára.
Megkerestem Ray-t, a szobájában volt. Csak úgy berontottam hozzá. Az ágyon feküdt, a laptopját bámulta. Oda álltam elé, összetett kezekkel. Láttam az arcán, nem értette mi bajom van.
-Nem akarsz mondani valamit?! - néztem rá morcosan.
-Hmm... Nem igazán. - mondta teljesen nyugodtan.
-Chh..persze!... - forgattam a szemem. - Miért nem mondtad, hogy voltál a suliba az "új barátaiddal"? - használtam ujjammal az idézőjelet.
-Ja bocs. - nézett vissza a laptopjára. Annyira idegesített! Becsuktam helyette.
-De most komolyan? - szomorkodtam. - nem akarom, hogy aztán velem ne is foglalkozz! Csak te vagy nekem! - bújtam hozzá.
-Ez nem fog megtörténni! De muszáj lesz barátkoznod. Nem lehet, hogy nincsenek barátaid! Van egy-két lány, akit már ismerek, és rendesek! Majd bemutatlak nekik!
-De!...
-Nincs semmi de! Nem akarom, hogy magányos legyél! - vágott közbe, s szorosabban átölelt.
-Jó! Oké! De csak a te kedvedért találkozok velük!
-Szeretlek hugi! - mosolyodott el, hallatán hogy beleegyeztem a találkába.
-Én is bátyó! - mosolyogtam vissza. - Amúgy... kik azok a barátaid, akik mondták, hogy ebben az utcában van egy buli?
- Ne aggódj! Majd megismered őket is! - nevette el magát.
-Én nem aggódom! Csak kíváncsi vagyok, kik a barátaid.
-Jó fejek! Majd meglátod! Vasárnap úgyis összefutunk, majd te is jössz!
-Vasárnap?! - értetlenkedtem.
-Ja, vasárnap. Miért?
-Hát őhm...csak.. nem tudom... - vakartam a fejem. Elég ciki helyzet, de a ma reggel pont azt hallottam a idióta fiúktól, lesz valami vasárnap. Mondjuk biztos csak véletlen egybeesés. Gyorsan kiűztem a gondolatot a fejemből. - Na jól van, én megyek is...szia! - kisiettem a szobájából, és az enyémbe rohantam. Bakker Riley! Miért nem tudtál semmit sem kitalálni?!

Ahol Megismertelek [Elkezdett]Where stories live. Discover now