Nicholas
Nagyban buliztunk a haverjaimmal, meg a csajaikkal, amikor megpillantottam egy dögös csajt. A ruhája kitűnt a tömegből. Elindultam hozzá.
-Szia. Még nem ismerlek! - néztem rá elmosolyodva.
-Szi...Ohh igen...Nicholas! -forgatta meg a szemét.
-Riley? Bocsi, hátulról nem ismertelek fel.
-Hmm...szóval te engem néztél?!
-Ja,hát figyelj... ez a ruha nagyon jól áll neked! Nagyon dögös vagy benne! Kitűnsz a tömegből! - mértem közben végig. - Egyébként örülök, hogy eljöttél! - vigyorodtam el.
-Óóh, nem miattad! Csak ma este jól akarom érezni magam! - nevetett egyet, majd komolyan nézett rám.
-Ha nem miattam, ki miatt?
-Semmi közöd hozzá! - flegmázott velem. Majd elindult a többi táncoló emberek felé.
-Na mi van? Csak nem megismertél valakit? - nevettem el magam. - Ahh, annyira idegesítő tudsz lenni!
-Hát képzeld.. én is pont ezt akartam mondani neked! - közeledett felém, majd megállt amikor már majdnem összeértünk, ismét flegmázott.
-Minek flegmázol annyit? Nem illik hozzád! - suttogom a fülébe. Kicsit lefagyott, pár másodperc múlva, feleszmélt.
-Tudod mit? - nézett rám feszülten.
-Na mit? - nevettem el magam.
-Rohadj meg! - megfordult, és elment táncolni.
Olyan idegesítő a csaj! Azt hiszem mégsem jön be. Sokat ittunk, táncoltunk az este.
Riley
Arra ébredtem fel, hogy nem tudom hol vagyok. Körbenéztem, de nem volt ismerős. Meghallattam valakiket beszélni.
-Tesó! Az úgyis csak vasárnap lesz! Addigra megjavítják a motorod! Jobb lesz mint új korába! És leverjük mindegyiküket! Mi fogunk nyerni! Higgyétek el! Érzem! - mondta Nicholas.
Motor? Oké nekem is el kell jutnom oda! De basszus! Nem mentem haza! Ezt elbasztam...
-Hol lesz ez? És pontosan mi is? - nézek a fiúkra kérdőn.
-Te meg mit keresel itt?! - forgatja meg a szemét Nicholas.
-Várj! Nem erről a csajról beszéltél? - kérdi röhögve Dean.
-Sajnos! Rohadt idegesítő!
-Mert te nem! - szóval miről beszéltetek?
-Hát motorve...-kezdte Dean.
-Semmi olyanról, amihez közöz lenne! -folytatta Nick.
-Majd lesz!
-Persze! - nevetett ki. - Most már jó lenne, ha fognád magad, és kitolnád a seggedet a házamból!
-Fogd már be!
-Juj jujj! - nevetett Dean.
-Nagyon szívesen elmennék, de nem tudom merre kell kimenni, te barom! Rohadt nagy a ház! - mondtam meg a magamét.
-Jó, akkor gyere! - megragadta a karom, kiráncigált az ajtón.
-Te ha mégegyszer hozzám mersz érni, és így rángatni, én... - dühöngtem.
-Akkor mi lesz? - nevetett ki. Majd becsapta az ajtót.
-Baszódj meg! - ordibáltam. Aztán rájöttem az utcán vagyok, mások is hallhatják. Gyorsan körülnéztem hallotta-e valaki. Egy öregasszony nagyon lenézett.
-Jó napot! - köszöntem kínosan.
Gyorsan haza siettem. Halkan kinyitottam az ajtót, belopóztam. Anya épp a nappaliba csinált valamit. Óvatosan lépkedtem tovább.
-Hol voltál eddig? Este kellett volna vissza jönnöd! - mondta anya.
Ó baszki! Ledermedtem egy percre. Majd lassan megfordultam.Most biztos utáltok, hogy most mégse kedveli Nick Riley-t.🥹 De ne utáljatok, higgyétek el így jobb lesz! Vagyis izgalmasabb!🥰
YOU ARE READING
Ahol Megismertelek [Elkezdett]
RomanceEgy 16 éves lányról szól, Riley-ról, aki egyedül él bátyjával és az anyjával. Az apja elhagyta őket és őt illeti a ház, amit el akar venni tőlük. Kéthetet ad nekik, hogy elköltözzenek. Közben kiderül nem jó barátokat választott, ahol eddig éltek Chi...