-Kislány, ne szórakozz velem. - figyelmeztettem.-Miért mit fogsz csinálni?
- Nem akarod te azt tudni.
Játszani akar velem? Örömmel benne vagyok a kis játékba. Ideje lesz itt hagyni a francba!
- Késő van, srácok, menjünk aludni – jelentem ki.
- Máris? – szomorkodik Mila.
- Igen, máris!
Mindenki elfoglalta a saját szobáját, mi meg a srácokkal vártunk, legyen ideje elaludni Riley-nak. Nagyjából egy óra múlva a megbeszéltek szerint – én lerohanok elindítom a kocsit, Michael, Zion, Dean addig beszállnak a kocsiba Jayden meg szól Milának és Bellának, hogy sajnos haza kell menni, mielőtt meg kérdeznék Riley hol van azt mondja majd, már a kocsiban. – lerohantam a kocsihoz, gyorsan beindítottam, a srácok beszálltak velem együtt. Néhány perc elteltével Belláék is megérkeztek.
- Hol van Riley, Nick? – kérdezi Mila.
Arra nem is gondoltunk, hogy mi lesz, ha meg kérdezik. Nem tudom mit válaszoljak.
- Ne kérdezősködj Mila! – szóltam rá.
- Nick! – kiált rám Bella. – Valaki árulja el miért nincs itt!
Zion útközben elmondta a kis tervünket, a lányok meg szét kiabálták a fejünket.
Hogy nem tudnának egyszer nyugton maradni!
- Azonnal fel kell hívnom! Nem vagytok normálisok! – kiabálja Mila. – Haló? Riley? ...Ne ijedj meg kérlek... nem, nem... nem vagyunk ott, ezek a barmok vicces kedvük...
Zion, aki mellettem ült, hátra nyúlt, megragadta a telefont, letekerte az ablakot, és kihajította az ablakon.
- Normális vagy? Utállak Zion, téged is Nick, ne nevess! – kiabálta Mila.
- Nincs messze az otthona, haza talál úgy is – mondom.
- Igaz, de akkor sem volt szép tőletek! – sértődött meg Mila.
Riley
- Haló? Mila? Mila? Baszki! Most mit csináljak?
Nyilván meg kell szakadnia a vonalnak. Meg keresem a többiek szobáját, sehol senki. Tehát itt hagytak. Baromi jó vicc!
Megfogtam a cuccaim, s elindultam kifelé. Előkotortam a telefonom, hogy beüssem a címet, hogy haza találjak. Ezért még megfizet Nick! Nem ússza meg! Írnám be a címet, ám rá kell jönnöm nem jegyeztem meg a címünket.
– Na jó, csak nyugalom, biztosan haza találok – mondogatom magamnak.
Magam sem tudom mióta sétálok valamerre. Eszembe jut, fel is hívhatnám a bátyám, nem értem, hogy nem jutott eszembe előbb, mekkora hülye vagyok!
- Bátyus?
- Hugi? Történt valami?
- Nem, nem, csak értem tudnál jönni?
- De mi történt? Hol va...
- Haló? Ray? Ra... - pillantottam rá a telefonomra.
Ez nem lehet igaz! Ne! NE! NE! NE! Lemerült.
- Bassza meg! – ordibálom a világnak
Teljesen eltévedtem, csak fák vesznek körül, nem látom a város fényét. Telefonom vakujával már nem tudok világítani. Alig látok. Halványan beragyogja a hold fénye az erdőt, viszont ezzel nem megyek sokra. Mindig is féltem sötétben az erdőben lenni. Mi van, ha megtámad valami?
YOU ARE READING
Ahol Megismertelek [Elkezdett]
RomanceEgy 16 éves lányról szól, Riley-ról, aki egyedül él bátyjával és az anyjával. Az apja elhagyta őket és őt illeti a ház, amit el akar venni tőlük. Kéthetet ad nekik, hogy elköltözzenek. Közben kiderül nem jó barátokat választott, ahol eddig éltek Chi...