A nap belesütött a szemembe, nehézkesen kinyitottam. Felültem, s abban a pillanatban megéreztem fejemben a fájdalmat. Megpillantottam, hogy ide lett készítve egy gyógyszer, azt gyorsan bevettem. Kikászálódtam az ágyból, leindultam a lépcsőn. Néhányan a padlón aludtak, a bátyám a kanapén. Nick sehol sem. Megindultam a konyha felé, ott voltak a lányok, akik este jöttek velünk a motorokon. Éppen kávét csináltak, és röhögcséltek.
-Sziasztok, jó reggelt! - köszöntem.
-Szia! -köszönt a világosbarna hajú lány.
-Szia! Riley ugye? - kérdezte a méz-szőke hajú lány.
-Igen.- ültem le melléjük a pulthoz.
-Én Mila vagyok. - mutatkozott be a méz-szőke hajú.
-Bella. - mosolygott rám a barna hajú.
-Örültem. - mosolyogtam rájuk.
-Mi úgy szintén! - vigyorgott Mila. - Kérsz kávét Riley?
-Aha, jöhet.
Bella már öntötte is a bögrébe, majd oda nyújtotta hozzám. Átvettem, majd kortyonként iszogattam.
-Ma megyünk a tengerpartra. Nem jössz velünk? - kérdezte nagylelkesedéssel Mila.
-De, persze, miért is ne! Hiszen nem ismerek még semmit és senkit.
-Minket már igen! - javított ki Bella.
-Igaz, bocsánat. - nevettem el magam, majd mindhárman. -Mikor megyünk?
-Mondjuk egy óra múlva? - kérdezte Mila.
-Nekem jó. - mondtam. - Amúgy melyik tökfej a ti palitok? - érdeklődtem elfojtva a nevetésem.
-Semelyik! Csak a barátaink! - nevette el magát Mila.
-Ki jönne ezekkel össze?! - nevetett Bella.
-Igaz. -értettem egyet. - Olyan bunkók! Azok a tipikus rosszfiúk! Össze jösz vele, párnap múlva meg dob. Kinek kell az?!
-Hát igen! - értett velem egyet Bella. Mila is bólogatott. - Mi lenne, ha felébresztenénk a fiúkat? - nézett mindkettőnkre ördögi vigyorral.
-Hogy mi lenne? Jót szórakoznánk. - néztem rá pimaszul.
-Akkor gyertek! - követtük Bellát. Mindenki fogott két poharat. Megtöltöttük jéghideg vízzel. Elindultunk mindannyian, kiválasztotta Mila magának Eric-et és Michael-t, Bella Zion-t és Dean-t. Nekem Ray és Nick maradt. Örültem, hogy én szivathatom meg Nicholast. Mindenki a földön aludt, így láttuk egymást.
-Három...kettő...egy! - számolt vissza Bella. Amint az egyhez ért, rá öntöttük a fiúkra a vizet. Egyszerre rá öntöttem. Nicholas rögtön felriadt, míg Ray alig érezte meg a hideg vizet. Ha levideóztam volna milyen fejet vágott, mindig ezt néztem volna. Nem értette mi volt ez, aztán rám pillantott és a poharamra, így végre leesett neki mi van.
-Mi a franc van veled?! - kiabált rám Nicholas.
-Mi lenne? - nevettem el magam.
-Minek kellett ezt?!
-Hát csak vicces volt. - nevettem.
-Jól van ám. Megjegyeztem! - fenyegetett.
-Ugyan, fölösleges fenyegetőzni! Nincs semmi sem ami ki akasztana. - büszkélkedtem.
-Majd meglátjuk! - vigyorodott el.
YOU ARE READING
Ahol Megismertelek [Elkezdett]
RomanceEgy 16 éves lányról szól, Riley-ról, aki egyedül él bátyjával és az anyjával. Az apja elhagyta őket és őt illeti a ház, amit el akar venni tőlük. Kéthetet ad nekik, hogy elköltözzenek. Közben kiderül nem jó barátokat választott, ahol eddig éltek Chi...