3

66 17 119
                                    

Yorgun hissediyorum bugün. Dün pencere açık kalmıştı herhâlde ondandır.

İlk defa senden önce uyandım. Güneş daha doğmamıştı ama gerek bile duymadım güneşe. Kolların ısıtıyordu beni. Yeni gelseydim dünyaya, güneş nedir bilmeseydim; ben güneşi sen sanardım Chuuya. Ben hâlâ öyle sanıyorum.

Bugün evdeydin. Niye olduğunu sormadım. İsteseydin söylerdin zaten bana.

Kahvaltıyı acele etmeden yaptık ilk defa. Dizine oturtup zorla yedirdiğin zeytinleri unutmadım. Hayır, yanlış söyledim. Beni kendi ellerinle doyurduğun hiçbir zamanı unutmadım. Karşımda uzak kalıyorsun diyerek kucağına oturttuğun zamanları da unutmadım. Aklım olmasa dahi hatırlarım ki ben.

Ruha işleyeni, aklın unutması mümkün müdür hiç?

Bahçede çiçeklerle uğraşırken belime sarılıp "Hadi resim yapalım." demeseydin çiçeklerimiz daha bakımlı olabilirdi Chuuya. Ama sen kalbimdeki çiçeği sularken hiçbir şey demedim. Ne haddimeydi senden geleni umursamamak.

6 renk yoktu bugün palette. 7 renk vardı. İlk defa görmüştüm o rengi ama en sevdiğim olmuştu hemen. Bana bu renk çok nadir bulunur demiştin, renk olsaydın o olurdun demiştin. Mavi ve kırmızıyı birleştirip şimdi bize benziyor demiştin. Ben senin morun oldum Chuuya. Tek ve özel olanın oldum. Aynı senin bende mor oluşun gibi mor oldum.

Sana bugün mektup yazdığımı söyledim. Bu yüzden sen şimdi karşımdayken böyle rahat yazıyorum. Ama yakın bir zamanda okuyamayacaksın sanırım. Seni bırakıp hiç gidesim yok Chuuya. Olur da günahım başıma ağır gelir altında ezilirsem o zaman okursun sevgilim.

Kitap okurken kaşların hafif çatık oluyor ya öpesim geliyor sürekli. İşinin bölünmesinden pek haz etmezsin sen. Bana laf etmeyip gülümsesen de genelde bölmemeye çalışıyorum seni.

Dediğim gibi yorgunum biraz. Daha sonra tekrar yazarım sevgilim. Karşımda bu kadar güzelken nasıl cüret ettim bu kalemi tutmaya onu da almıyor ya aklım. Senden gidip sana geliyorum sevgilim.

- Ryuunosuke Nakahara

.

.

.

Bu hikâyede yazar notuna yazacak pek bir şey bulamıyorum...

Diğer bölümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın, Chuuaku'yla kalın.

-Lord

Carmen | ChuuakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin