Capitolul 2 ( tomato și senseiul pervers)
Minato**
Dis de dimineață, antrementul este pe primul plan, cea mai prosta tehnica a mea a fost mereu fulgerul zburător și cu tot cu multe antremente grele tot nu reușesc să o perfecționez, vreau sa ma teleportez cu cât mai mult incerc întru cu capul in copac ba mă lovesc, ahh cat de imperfect sunt, la academie toate a fost ușoare și mereu eram pe primul loc însă dacă ar știi că sunt unele lucruri care și un geniu că mine nu le poate face cred că s-ar simți prost, Obosit mă las pe iarba și privesc copacul înflorit, iubesc sa privesc cum cad petale-le florilor cum vântul ușor răcoritor îmi alunga orice gând rău, primăvară este anotimpul meu preferat, spiritul și frumusețea lor sincer le ador. Odihnit mă ridic și îmi continui antrenamentul până când îmi întorc privirea ușor și observ un bărbat cu părul lung alb, pe vârful unui pom privindu-ma îl privesc nedumerit și un pic speriat.
J:ei bine deja mai observat mă întrebam cat va dura...
M:Cine sunteți?
J:ehh se pare că profesorul tau de la academie nu ti-a spus..Îl privesc suspicios nu înțeleg ce vrea sa spună și de ce este aici, vrea ceva anume de mine sau..
J:sunt noul tau sensei și acum trebuie sa mergem sa ne vedem cu echipa ta..
Vântul răcoritor îmi sufla părul în ochii, îl dau la o parte iar acel om pleca curios îl urmez până când ajunge la un teren de antrement unde kushina și cel băiat son mai aveau un pic și se băteau.
Son:tomato ce cauți aici?
K:pe cine faci tu tomato Baka...
Son:pai cine are părul roșu de aici, înafara de tine...
K:yay idiotule...Spun ea și îl lovește cu pumnul direct in gura iar acesta cade trei pași mai in fata, sensei și cu mine privim ușor speriați și amuzanți in același timp, ea se întorce la noi după înaintează.
K:minato...
M:buna...Spun eu ușor și son se ridică de pe jos alergând către noi sărind cu pumnul în spatele kushinei, vreau sa o trag către mine insa sensei intervine.
J:bun dacă sunteți toți aici permiteți-mi să mă prezint și eu...
Toți ne uitam la el și acesta incepe sa facă niște scheme extrem de ciudate după creaza o broasca și...
J:sunt cuceritorul fetelor, măiestru eremit jirayaa!
In momentul ăla son și kushina incep sa râdă în hohote iar eu ma retrag cu un pas mai in spate.
J:ehh...
Son:jiraya sense nu ai putut să ai o intrare mai buna parcă ai fost un clovn de la circ..
K:hahaha..Incep sa rad și eu la râsetul colorat a kushinei, însă jiraya sensei strica totul când flutura niște clopoței.
J:prima data incepe cu testul munci în echipa iar după...
K:după vom primi o misiune de rang S....Întrebare lui kushina ne făcut pe toți să rămânem muti până când son intervine.
Son:ești încă genin tomato acele misiunii sunt pentru jonini sau chair hogake.
K:ți-am spus sa nu îmi mai spui așa Baka...Striga și îl lovește cu piciorul, mă apropii de sensei care se uită speriat.
M:sunteți in regula sensei?
J:îmi amintește de thunade când era mică...Thunade, ehh el este unul dintre cei 3 mari sanini din konoha cum nu mi-am dat seama de la început.
M:thunade sama cel de al 2 lea sanin
Strig eu fericit am auzit mereu in satul din care vin că thunade sama a fost cea mai bun ninja dintre toți cea care a creat singura ninjutu medical, gândurile mele pozitive sunt întrerupe de o mana care îmi atinge umărul.
J:se pare că este adevărat că tu ești geniul generației următoare..
M:ehh...
Son:jiraya sensei, când incepem antrenamentul...
K:tu nu vezi că deabea te ți pe picioare și tu vrei antrenament..
Son:taci tomato!
K:bakaaa!Striga ea și vrea din nou să îl lovească însă intervin și o prind ușor.
M:e in regula calmează-te ok...
Acesta se lasă moale și după îl mai privește odată urat o las ușor și se întoarce la noi. Simt cu deja pupile ochilor mei s-au mărit iar cu apropierea ei de mine, cu atât corpul meu ia foc.
Jiraya***
El este moștenitorul clanului namikaze, clanul care a temut lumea shinobilor până în ziua de astăzi, iar ea uzumaki kushina descendent direct a clanului uzumaki, cel mai puternic clan in domeniul sigilarilor din lume, hmm se pare că deja soarta îi apropie, o să fie un cuplu de minune. Cei doi se privesc unul pe altul iar son se apropie de noi.
J:bun acum haideți să incepem testul, țineți minte fara lucru în echipa nu puteți să luați clopoței.
M:dar sensei sunt numai doi..
Son:asta însemana că unul dintre noi nu va trece...
J:exact...
K:ce asta însemna că...
Son:că tu vei rămâne din nou la academie..
J:bun lăsați cearta și să incepem!Minato**
Analizez teritoriul și fiecare punct în care trebuie sa se ascundă măcar odată, odată ce a dispărut este numai o mini secunda sa nu atace, privesc în stânga în dreapta și aștept însă..
Son:tomato vezi că este ceva în spatele tau..
K:dar lasă-mă în pace baka.. așa o să pierdem din cauză proștilor tale..
Son:tot de mine vorbești tu ești cea care nu faci nimic.Ohh se pare că cei doi nu pot lucra împreună, am doua variante ori termin eu misiunea și iau cei doi clopoței ori o iau pe kushina în echipa mea. Bun prima parte deja o excludem fincă sensei a spus clar fara lucru în echipa nu trecem, așa că trebuie să îi conving cumva. Mă întrept sper ei când din spate niște surichenuri își fac apariția.
M:atentiee!
Mă feresc și cei doi la fel nu înainte că kushina să îl lovească din nou, fata asta este prea puternica pentru varsta noastră. Iar son se întoarce și începe din nou cearta, intervin și mă bag între ei.
M:știți noi suntem o echipa, haideți să încercăm să lucrăm împreună că să luăm clopoței nu sa ne certăm..
K:bine spui..
Son:și daca nu vreau..
K:atunci este treabă ta..Ea o ia in înalte în căutare lui sensei iar eu îl privesc o data și merg după ea.
K:și acum ce facem?
M:incercam sa fim discreți, asculta!Kushina**
Ne oprim și el se apropie de urechea mea și îmi șoptește planul, dau ușor din cap în semn că am înțeles însă eu sunt cu gândul in alta parte, vocea sa fina e așa de plăcută, uhh kushina kushina revinoti trebuie sa devin ninja. Minato îmi face semn să merg prin partea stângă fac ce spune și mă ascund în tufisi, așteptând momentul ideal să ies, son cu sensei apar iar minato este pe cealanta parte, când dintr-o dată o bomba explodează langa mine, speriata ies în fugă și mă lovesc de son căzând amândoi la pământ, îl privesc in ochii pentru o mili secunda după rușinată mă ridic de pe el.
K:scuze..
In cele din urmă nici unul dintre noi nu am putut sa luăm clopoței însă jiraya sensei a spus clar că nu trecem daca nu luăm clopoței, eu privesc în jos și peste câteva momente jiraya sensei își face apariția.
J:ei bine toată lumea a trecut..
K:eh..
Son:ce?
J:maine o să avem prima noastră misiunea..
K:da am reușit..Strig și sar fericita până când fac același greșeală cu son însă acum nu este el ci minato, acesta din reflex își așează mana sa caldă pe talia mea, eu roșind mai rău că un rac mă ridic de pe el și mă așez langa sensei.
Nu înțeleg de ce sunt așa de zăpăcită, până acum nu am reacționat așa.J:bun copii ne vedem mâine eu trebuie sa plec...
Son:și eu am plecat...Iar eu cu minato rămânem însă el este întru cot a terenului iar eu îl celelalt până când simt cum se apropie de mine.
M:eu trebuie sa plec, vrei sa vi și tu?
Spun el și zâmbește,îmi las capul jos și îl refuz mintindul că o să rămân să mă antrenez un pic, el este perfect normal numai eu am stările astea ciudate, la naiba...
1359 de cuvinte**