Capitolul 3 (sigilarea lui nouă cozi)
Minato**
Merg acasă insa jiraya sensei era lângă asteptandu-ma.
M:jiraya sensei..
J:deci ce sa întâmplat?
M:în legătură cu ce...
J:cu echipa ta..
M:pai înafara că son este enervant in rest e ok
J:asta este părerea ta?
M:da..
J:dar kushina cum ți se pare...Când am auzit numele ei am incep sa roșesc din cauză întâmplări de astăzi.
J:e in regula daca nu poți nu spune, eu acum trebuie sa plec.
M:la revedere sensei..Ușor intru in curtea casei prin mica gaura din gard și mă apuc de antrenament din nou nu mă voi lăsa până nu o perfecționez.
Kushina**
Ajung in cele din urmă acasă și mama cu tata erau la masa discutau.
M/k:kushina haide un pic te rog!
Merg ușor în bucătărie și observ un om mai invarsta și o femei la fel cu părul roșu ca si mine.
K: buna seara..
Hi:acesta este fica dumneavoastră?
Den: da..
Mito:o draga mea ce drăguță ești îmi aduci aminte de frățiori mei..
Den: scumpa mea ea este uzumaki mito...Rămân șocată și îl privesc pe tata, după pe mama și ajung la ea, ea este uzumaki mito sama cea care îl detine pe cea mai puternică bestie cu cozi in interiorul ei. Ce face aici? Pentru ce a venit o femeie legendara că ea aici. Părinți mei mă priveau ușor zâmbind însă zâmbetul mamei pierise dintr-o dată.
Hi:totul o sa fie bine după ce termin fata dumneavoastră se întoarce înapoi..
Mito:nu îți fie teama, fincă cu ea nu rezolvi nimic, acum haide sa mergem..Îi privesc pe mama și pe tata și cei doi îmi face semn să merg cu ei, fac ce spun și după mult timp de merg ajung într-o cameră extrem de diferita fata de a mea. Din cauza am auzit eu trebuie sa fiu următoarea gazda lui nouă cozi, înspăimântată înaintez cu un paznic până în alta camera unde mito sama era..
K:mito sama eu chair o să îl găzduiesc pe kyubi?
Mito:haide aici micut-oÎnaintez către ea și acesta își așează mana pe parul meu și îl mângâie ușor.
Mito:asculta! Chair daca vei vi gazda lui kyubi, tu poți fi fericita, caută iubirea pe care ai nevoie și vei vedea că viața ca jinchurichi se va schimba.
K:dragoste?
Mito:da, odată ce o gasesti o să vezi însă nu sta pentru că nu va veni singura la tine caut-o..
K:să o caut dar cum?
Mito:o fata așa drăguță și frumoasă care are un par mai deschis că al meu, este imposibil sa nu îl găsești, deschideți mai mult inima și vei vedea.Incep sa vas lacrimi îmi este frica daca nu o sa fie așa cum spune ea daca lumea se va comporta urat, nu vreau sa am o soartă asa rea. Mito sama îmi mângâie părul și pe ușă intra doi paznici.
A:mă scuzați am venit să vă anunț că totul este terminat..
Mito:in regula acum haide scumpă mea fara frica..O ascult și împreună cu ea părăsim camera..
508 de cuvinte**