Capitolul 5(prima misiunea a echipei 6)
Minato**
Plin de energie mă ridic din pat și alerg in curte să mă antrenez însă prezenta cuiva se face simțită speriat mă întorc și dau de jiraya sense.
J:yoo deja ți-ai revenit..
M:jiraya sense?
J:terenul de antrenament uchiha ne auzim acolo în 15 minute...
M:hai!De ce se grăbește așa, este extrem de ciudat în fine alerg din nou în casa îmi pregătesc ușor rucsacul cu apă și după îl iau în spate plecând către terenul de antrenament, pe drum m-am oprit sa mănânc după ajung pe teritoriul clanului uchiha, iubesc locul ăsta este extrem de frumos aproape cel mai frumos din sat, trec pe langa 3 copii și al patrulea mă privește insistent.
Mi:minato! Oi...
Rămân pe loc și observ că este mitoko.
M:buna...
Mi:ce te aduce pe aici?
M:am fost chemat de către jiraya sensei pe terenul 3 de antrement.
Mi:wow, este prima misiune cred..
M:ești sigura?
Mi:da recent l-am văzut și pe son..
M:dar kushina?
Mi:kushina cine este?
M:fata noua cu părul roșu, a venit?
Mi: nu am văzut-o scuze..
M:e in regula, eu am plecat...
Mi:ok bye..Îmi iau la revedere și mă grăbesc către acel teren, de ce fix așa departe, ce ai de gând jiraya sensei, ajung in cele din urmă și dau de son și jiraya sense, însă cheakra kushinei nu se simte nici unde.
Son:mă gândeam eu că trebuie să fi și tu aici...
M:sense kushina a ajuns..
J:nu însă mai așteptăm un pic până atunci odihnitiva că următoarele momente o să fie destul de grele.
S/m:hay!Mă așez ușor pe iarba și privesc cerul ușor închis, apusul e pe cale sa înceapă, son privirea insintent către mine.
M:sa întâmplat ceva?
Son:nu ce se întâmple?
M:pai nu știu...
Son:eu cred că tu ai înnebunit..
M:aha daca tu spui..Îmi închid ușor ochii ușor enervat însă peste câteva secunde cheakra kushinei apare, îmi deschid și mă ridic rapid.
Son:ai interziat..
K:îmi cer scuze jiraya sensei...Striga ea și îl privește pe son ucigătoare, acesta închide în sec după se retrage un pic.
Kushina**
După ce îl privesc pe Baka urat privirea mi se muta pe minato care se holba la mine, acesta când observă își întorce privirea, ce este ne-inregula cu băiatul ăsta.
J:bun toată lumea este aici, acum trebuie sa va explic misiunea voatra din seara asta..
Son:acum seara sensei..
K:ce îți este frica?
Son:nu dar ție da..Deja mă enervasem la culme, este un fricos, și un idiot, îmi ridic pumnul și vreau să îl lovesc însă...
J:gata cu cearta voi doi,acum fiți atenți nu repet de 2 ori..
Îmi las pumnul jos și îl privesc pe sense.
J:bun, voi 3 trebuie să păziți casa de langa sat daca se întâmplă ceva mă anunțati nu intrați singuri în lupta orice ar fi..
K/M/S:hay!
J:acum împrăștierea...Son cu minato o iau înainte iar eu imediat după ei, nu înțeleg jiraya sensei de ce vine, ce se întâmplă? Ce vrea să facă..
Son:kushina grăbește te!
Măresc viteza și ajung fix langa minato, acesta este extrem de serios, și atent însă din spate simt cu se apropie cineva necunoscut, minato privește cu coada ochiului și îi face semn lui son sa se ascundă, și acesta rapid mă prinde de mana și urcam sus întru copac. Privesc mâinile noastre și roșesc, însă mi și mi de sunete ciudate se aud, mă sperii un pic și îl privesc pe minato care nu exprimă nimic mai mult decat seriozitate.
K:ce se petrece?
M:shh mai încet ne va auzi...
K:ok insa ce fac ei aici, noi nici măcar nu am ajuns la acea casa..
M:nu știu sigur însă trebuie sa le pierdem urma..
K:dar cu son cum rămâne?
M:stai fara griji, am să îl găsesc și pe el..Zâmbește și un sentiment de încredere îmi dăruiește, zâmbesc inapoi și dau din cap ușor, el își ia kunaiul și taie o bucată din lemn după îmi face semn sa îl urmez, odata ce creanga a atins pământul eu cu minato sari și ajungem direct in tufis.
M:son...
Îmi las capul jos și îmi concentrez cheakra până când îl simt.
K:minato este la câțiva kilometri de noi...
M:bine acum haide..Acesta alerga iar eu îl urmez, tufisul este extrem de mare iar viteza lui minato e destul de rapida, in cele din urmă îl găsim pe son și plecăm în căutarea casei.
Son:phh am scapat la limita..
K: scăpat dar nu ai făcut nimic..
Son:de parcă tu ai făcut!Îl privesc urat și acest ridică pumnul la mine, vreau să îl prind să îl lovesc însă minato se baga între noi.
M:voi doi, încetați suntem în misiune nu la antremanet.
Son:spune-i sa mă lase în pace altfel nu va ieși bine deloc..
K:tot eu sa îți dau pace tu ai inceput să vorbești aiurea fara rost..
Son: eu am inceput acum sau tu?
K:doar team întrebat frumos tu ai vrut să mă lovești..
Son:....Boom!
La naiba, am fost neatenți, copacul din fata noastră se prăbușește iar eu îmi asez mâinile în fața că sa am apar însă simt cum sunt prinsa de talie după îmi deschid ochi și vad că sunt la un kilometru distanță de acel copac. Privesc stângă dreapta și nu pot sa îmi imaginez cine a făcut asta, in dreapta mea e son care mai are un pic și moare de frica și în stânga mea la jumate de kilometru era minato care își rezema capul de alt copac.
K:minato ești in regula?
M:sunt bine haide sa continuam..
Son:ar fi bine, daca tomato tăcea din gura poate nu se mai ajungea aici...
K:auzi mă la el...Minato**
Acesta vrea sa pornesca cate el nervoasa, dar eu rapid o prind de mana și o trag, acesta se întoarce și cade exact pe mine, inima mea incepe sa îmi bată neregulat și corpul și fata mea incepe sa arda, mă dau rapid mai încolo și îl privesc pe son agitat. Kushina la fel de roșie că mine, își întorce privirea și se ridică, după respira ușor. Ma ridic rapid și pornesc la drum nu înainte să îi anunț pe amândoi, ar fi mai bine să renunț să îl împreunez pentru că nu merge mai bine mă ambiționez sa termin eu misiunea singur, după multe sarturi și copaci luați la rand ajungem la acea casa, sper mirarea mea toți 3 exact cum am plecat.
Son:haideți unul dintre voi sa bata la ușă..
K:dar de...Yo iau înainte și bat ușor în ușă după mă retrag, o voce de copil de aceași vârstă cu noi se aude după ușă de deschide, băiatul când ne văzut pe toți încremeni, după își duce ușor privirea către kushina și zâmbește, mi se pare asa dezgustător..
Son:suntem shobi din konoha am fost trimisi aici pentru o misiunea..
Son:Da tu cum te numești?Acesta îl ignoră pe son și trece pe lângă noi și de apropie de Kushina.
Kushina**
Odată ce sa apropiat de mine așa rapid, incep sa mă îngrijorez privesc către cei doi băieți iar son e că deobicei iar minato își lasă ușor capul jos semn că să nu îmi fac griji.
Sem:sunt Io sem tu cum te numești?
K:...Raman muta și privesc mâinile noastre împreunate, mâinile sale sunt reci extrem de reci sper deosebire de a lui minato care era fina și caldă.
Sem:deci cum te numești?
K:uzumaki Kushina..
Sem:ce nume frumos, haide acum veniți să vă prezint casa mea..El îmi dă drumul la mana și dupa pleacă son îl urmareste iar minato îngândurat o trece pe lângă mine, aleg după el și îl prind in urma..
Minato**
Hmm este ceva suspect în legătură cu acest băiat, este atras prea mult de kushina și sunt sigur că nu are intenți bine, trebuie sa fiu cu ochi in patru....
.....
1310 de cuvinte**