Capitolul 25 (sper sa scapi cu bine)
M:pleacă de aici!
K:dar...
M:ai încredere în mine... O să fiu bine..Pov kushina**
Acesta mă împinge către mitoko și fugaku.
F:se pare că soarta ta va fi la fel că mama ta..
La naiba de tâmpit, chair acum vreau sa îi trag una direct in fata aia de idiot.
Mi:liniștește!
K:pe naiba mitoko...Îmi întorc privirea și văd cum își strânge pumni și se uită cu cea mai serios privire către tatăl său.
F:o să fie asa distractiv!
Acesta își pune kunaiul in fata după incepe sa se teleporteze cu viteza luminii, asemenea lupta nu am mai văzut în viața mea.
Minato**
Capul incepe să mă doara din nou de la lovitura primita însă asta nu mă slăbește ci mă face mult mai puternic,cu teleportarea tatei este clar că pe undeva sunt semne, privesc peste tot după fac semn care mitoko acesta își activează sharinganul și îmi face semn cu capul unde sunt.
F:hahaha..
Wow thunade sama avea dreptate nici măcar eu nu îl pot vedea se mișcă mai ceva ca fulgerul, pe naiba acum ce fac, mă uit în stânga mea și o văd pe kushina cu mă privește speriata.
K:atenție!
Îmi las capul rapid și după continui lupta cât pot de mult, chair daca este imposibil să îl lovesc măcar o dată.
Kushina**
Privesc îngrijorată și văd cum idiotul acela îl loveste brutal și el la fel până când cad amândoi la pământ. Zâmbesc și privesc către minato care respiră ușurat dar...
K:dă-mi drumul!!!
Mitoko îmi dă drumul și alerg către ei.
K:mai am nevoie de ajutorul tau..
N/k:mrrr..Sar in fata lui minato și cheakra lui kyubi îl străpunge chair înainte sa facă ceva, acesta cade la pământ și gâfâie. Eu mă las la nivelul lui și îi prinde fata în mâinile mele.
K:ști când te-am spus că cine va rade la urma..
F:stai fara griji draga credeți că scăpați va veni alți și până la urmă blondul din spatele tau va avea soarta meritată.
Mi:nu cât suntem noi aici..
Fu:da nu pune mana nimeni pe prietenul meu..Spune și își strânge pumni, îmi intorc capul când aud un micuț sunet de durere. Mă ridic rapid și îl ajut.
M:stai fara griji de date ori va veni o să fiu pregătit, nimeni și nimic nu mă va omor până nu devin hogake...
F:haha... La fel ca mama ta și până la urmă acum nu mai este..Acesta se trage și sare pe el, îl strange de gat și îl privește diabolic.
Mă uit speriata către el, e prima dată când îl văd așa de răzbunător, mă apropii de el și încep să îl opresc insa...M:pleacă de aici!!
K:nu! Lăsa-l nu rezolvi nimic așa..
M:ți-am spus de pleci kushina! Nu e treaba ta!
F:se pare... Că latura... Ta malefica... Iasă la suprafață...
M:e din cauza ta nenorocitule intai mai luat mama acum vrei sa distrugi din nou tot ce iubesc cu ce scop faci asta!Acesta nu poate să răspundă pentru că mâinile lui îi strânge foarte tare gatul până când îl lasă afara aer, îl prind rapid de mână în ciuda faptului că mi-a spus sa nu mă bag si trag că sa îi deie drumul.