Capitolul 18 (Time skip, noua cozi și bariera)
Kushina**
Ani au trecut iar eu cu minato ne înțelegem din ce in ce mai bine insa singurul nostru obstacol este noua cozi, din cauza lui nu mai pot să îmi petrec timpul cu el prea mult, sunt închisă tot timpul, pazita de cei doi paznici..
Am: domnișoara! Cineva a venit în vizita..
K:datebanee!Ies rapid fericită din casa și vreau să îi sar în brațe insa...
Mi:buna kushina..
K:mitoko tu erai..
Mi:nu te bucuri..
K:ba da insa..Ea îmi pune mana la umăr și mă intorce cu fata la ea.
Mi:ești mare acum, ai răbdare va veni o sa vezi..
K:ai dreptate..
Mi:acum haide sa mergem..
Am:stai!
Mi:nu o trecem stai liniștit..
Am:bine..Zâmbesc și după o trag pe mitoko după mine, însfasit pot ieși să mă bucur de ziua acesta însorită și frumoasă.
Mi:stai mai ușor..
K:unde mergem datebane?
Mi:să mâncăm ceva că sunt lihnită..
K:la ichiraku..Alerg fericită care ichiraku cu mitoko după mine, acesta incerca sa tina pasul cu mine insa la câtă energie am nimeni nu mă poate întrece. In câteva minute ajung la ichiraku iar mitoko după câteva minute.
K:ce Tia luat atât?
Mi:yay eu am fost in misiune sunt rupta de obosita iar tu ai stat numai în casa..Îmi las capul jos rușinată.
Mi:nu nu am vrut sa sune așa îmi cer scuze.
K:e in regula, acum haide sa mâncăm..
Mi:două porți va rog..
I:imediat..
Mi:sincer îmi pare rău, trebuia să îmi pun mana la gura..
K:e in regula serios..
Mi:dar..
K:te rog nu îmi strică și mai mult ziua...Mitoko**
Dintr-o dată simt cheakra a lui fugaku semn că sau întors din misiunea, o las pe kushina câteva minute iar eu fug și îl iau pe fugaku in brațe, iar minato era lângă el.
M:b...
Mi:shh!
Fu:ce faci aici?
Mi:am ieșit cu kushina...
Fu:atunci de ce ai făcut semn să tacă daca iubitul ei e aici..
Mi:vreau sa îi facem o surpriză..
M:nu e rău..Le explic planul meu iar cei doi pleaca nu înainte că să îmi lase un pupic pe obraz, mă întorc la kushina care statea și privea bolul. Manca repede și merg că să o duc pe kushina la locația respectivă.
Mi:mulțumim pentru masa.. haide kushina..
O prind de mana și o trag după mine, acesta nu refuza ci se ia după mine cu capul aplecat, se pare că chair am jinjt-o fara sa vreau.
Mi:haide kushina înveselește, chair vrei sa te vadă așa..
K:cine?
Mi:ai să vezi acum tine zâmbetul pe buze și nu mai fi supărată..Kushina**
Nu înțeleg ce vrea sa facă, dar se comporta extrem de ciudat, o urmăresc până la un loc retras însă pe jos vad bariera nu departe de mine, mă opresc.
K:mitoko unde vrei sa mergem?
Mi:ai un pic de răbdare..
K:dar..
Mi:știu știu stai fara griji nu o sa trecem..Simt cum noua cozi se agita înăuntru meu, închid in sec și o urmez pe mitoko prin tufișuri până când ajungem intr-o câmpie.
K:mitoko câmpia asta..
Acesta nu îmi răspunde doar zâmbește, nu se poate aici a fost prima dată când i-am spus lui minato ce simt, mă rușinez și îmi pun mana la ochii. Ce repede au trecut ani, nici nu îmi imaginam că pot să ajung aici.
Mi:nu îți luă mâna de la ochii..
K:de ce?
Mi:ai încredere în mine..
K:daca e ceva de rău te bat mitoko..
Mi:stai fara griji..O ascult și nu îmi iau mana de la ochi, simt cum cineva se apropie de mine, vreau sa îi dectez cheakra însă nu merge, ce se petrece aici, deschid ochii și rămân uimită.
K:fugaku san!
Fu:buna kushina..
K:de ce îți ascunzi cheakra am crezut că ești un inamic..
Fu:eu nu știu să îmi ascund cheakra..Închid ochii și observ ca este cheakra lui dar cum prima dată nu sa simțit deloc.
K:ce faci tu aici?
Fu:aa pai...
Mi:eu l-am rugat că să ne ajute...
K: nu înțeleg..
Mi:ai să vezi..Rămân încruntata și mă așez pe iarba rece și privesc către cer.
K:ochii tai...
Mi:ai spus ceva?
K:aaa nu nu..Spun rușinată și privesc cerul din nou, mă uit acesta parcă privesc ochii săi care sclipesc așa de drăguț.
M:știu că am ochii frumoși..
Mă ridic speriata și vad chipul său energic cum mă privește iar ochii săi de diamant cum sclipesc mai ceva că cerul. Alerg zâmbind către el și îl iau în brațe.
K:bun venit acasă!
Minato**
Zâmbesc si o mângâi pe parul sau lung și frumos, privesc către cei doi care zâmbesc. Dar simt cheakra lui noua cozi extrem de puternică. Strâng din dinți și mă uit prin jur și calculez in capul meu distanta pâna când se despaseste bariera.
Fu:hey ai grija...
Privesc către maneca mea și vad cum unchile lui noua cozi se formează.
M:hey kushina..
O îndepărtez de mine iar acesta era perfect normala.
M:ce spui mergem acasă..
K:dar debea am ieșit..
M:știu însă..
K:da da știu..Acesta mă lasă și pleacă înainte, ohh știu că ești tristă însă este pentru binele tau, până când găsim o cale că sigiliul sa fie mai tare.
M:va mulțumesc pentru ajutor..
Mi:nu ai pentru ce acum du-te..Alerg către ea și ajung in dreptul ei, le fac cu mana și încerc să o consolez.
M:Știu că ești supărată însă este pentru binele tau..
K:știu însă am voie și eu de libertate..
M:promit că voi rezolva cu sigiliul și o sa ai voie unde vrei..
K:...Ochii ei stralucesc iar sufletul meu se luminează, acum trebuie sa caut peste tot un sigiliu extrem de puternic că să nu fie nevoie de bariera. Stau și mă gândesc iar mintea îmi sare la sigiliul cu trigreme.
K:hey minato..
M:ce sa întâmplat?
K:deseară ști tu ai treabă..
M:îmi cer mi de scuze însă trebuie sa practic sigiliu și să îl termin până când nu plec din nou în misiune.
K:aaa ok..Își lăsă capul jos iar eu mă opresc in fata ei, și îi ridic capul și o sarut pe obraz.
M:nu te întrista daca voi reuși vei putea sa mergi unde vrei fara nici o bariera sau badigarg.
K:arigato..Mă ia în brațe și îmi strânge bluza.
M:o sa fie bine promit..
Acesta zâmbeste după mă prinde de mana și mergem către casa, ajungem și le luam la revedere și acesta intra in casa, acum trebuie sa termin tehnica și să o învăț să folosească rasenganul.