/

12 0 0
                                    

Capitolul 23

Mitoko**

Fu: ce vrei sa facem astăzi?
Mi: eu voi merge după kushina și vom merge in satul vecin ce spui..
Fu: suna bine dar de ce vrei sa vina și kushina..
Mi: sunt sigură că se simte singura după plecarea lui..

Îl iau în brațe și plec fericită la mini casa lor, bat la ușă dar nu îmi deschide nimeni, cred că doarme, mai bat de doua trei ori și tot același rezultat, încep să mă îngrijorez și întru, privind prin camera nici urmă de ea după merg in bucătărie, o strig și același lucru a fost răpită. Ies repede și fug la hogake sama.

Mi:hogake sama!
Sa:ce sa întâmplat?
Mi:kushina a fost răpită..
Sa:cum adica?
Mi:am căutat-o peste tot și nu este...
Sa:tu și fugaku mergeți împreună cu 2 membri ambu sa o găsiți..
Mi:am înțeles..

Ies rapid și alerg către locația lui fugaku, acesta era tot acolo unde l-am lăsat.

Fu:ce sa întâmplat de esti asa agitata?
Mi:kushina a fost răpită iar hogake sama ne ordonat sa mergem sa o găsim..
Fu:doar noi doi..
A:nu... Acum sa mergem nu avem prea mult timp...
Am:trebuie să îl găsim pe fulgerul galben de îndată..

Eu plec prima iar ceilanti după mine, sper sa fi bine până ajungem noi..

Kushina**

Încerc tot incerc să mă eliberez dar degeaba.

X:șefu a spus că e inutil așa că nu îți mai bate capul că oricum de aici nu pot scăpa.
Fu:hey lasati-o in pace ea e oaspetele nostru trebuie tratat cu atare.
X:da șefu..
Fu:acum deschide-ti!

Ușa se deschide și acel fu intra, după se așează în fata mea, mă încrunt de îndată, dar acesta zambeste și îmi atinge parul.

Fu:haha voi ce din clanul Uzumaki, vă credeți asa superiori fata de toți, însă nu este nimic importat decât frumusețea ce ați dobândit -o..
K:de ce vrei sa faci asta?
Fu:pentru că așa trebuie sa se întâmple..
K:sa se întâmple ce?
Fu:gata cu întrebările păpușă, o sa le vezi pe toate la timpul lor acum..

Nu îmi vine să cred cum aseamnea om ia dat viața lui minato. Acesta mai zâmbește și după își duce mâna pe gâtul meu unde a lăsat semnul.

Fu:oo se pare că băiatul meu a învățat repede tehnica.
K:ia mana!

Mă zmucesc și îl privesc urat, acesta se ridică și rade.

K:vedem noi cine rade la urma!

Ușa se închide la loc după le spune ceva celor doi și pleacă, la naiba cu omul asta, acum minato este in pericol din cauza mea, gândirea mea este întreruptă de către cei doi.

X:da știu la ora 3 trebuie să scăpăm de el..

El?

X:nu fi așa de încrezut până nu se întorce șefu din călătorie nu putem facem nimic...
X:ba da putem sa ne asigurăm că nu scapă..
X:semnul trebuie distrus înainte ca să își deie seama că este o capcană.

Misiune! Este o capcana asta insemana că minato, o nu trebuie sa fac ceva.

Minato**

Ceva nu este in regula neam plimbat de ore întregi tot prin acest loc și în plus satul nisipului e după granita tari focului, deci se pare că este o capcană, mă ascund după copac.

X-1:ohh mai are mult..
X:ai răbdare baka toate la timpul lor..
X-1:daca că afla tot planul se duce pe râpă..
X:taci baka poate sa fie oriunde..

Deci am avut dreptate că e ceva neinregula cu ei, acum e timpul sa termin cu ei.

Fu:nu fi așa de prost..

Vocea acesta, mă întorc și îl văd mă încrunt rapid și îmi strâng pumni.

Fu:buna fiule...

Vrea să îl atac însă acesta rade.

X:stai pe loc astfel!
M:astfel ce?
X-1:îți iei adio de la scumpa ta iubita...
M:ce?


I do not want to lose you/M+K⚡❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum